SalesTube jako pierwsza agencja marketingowa w Polsce uzyskała tytuł Salesforce Partnera. Naszą rolą będzie pomoc we wdrażaniu narzędzi Salesforce, które pozwalają skalować biznes klientów.
Szacuje się, że wartość globalnego rynku CRM, umożliwiającego zarządzanie relacjami z klientem i zbieranie danych o tym procesie w zaangażowany sposób, już w roku 2018 zbliżyła się do 50 mld USD*. Bezwzględnym liderem kategorii jest Salesforce, który ma ok. 20% udział w rynku**. Obecnie w ofercie giganta znaleźć można wyspecjalizowane rozwiązania chmurowe do zarządzania sprzedażą, obsługą klienta, zautomatyzowanym marketingiem czy e-commerce takie jak np. Marketing Cloud, Datorama czy Tableau. Współpraca Salesforce i SalesTube w istotny sposób ułatwi adaptację wszystkich tych narzędzi do indywidualnych celów biznesowych klientów. SalesTube jako partner consultingowy, który zna w praktyce zastosowanie i obsługę wszystkich narzędzi, a jednocześnie wyrasta z marketingu, będzie merytorycznym wsparciem we wdrożeniu rozwiązań Salesforce dla biznesu.
- Salesforce Marketing Cloud, Datorama, czy Tableau to potężny zestaw, który może być motorem wzrostu sprzedaży każdego Klienta. Będąc partnerem biznesowym, będziemy doradzać Klientom, jak z tych narzędzi korzystać, ale także, z uwagi na nasze ogromne doświadczenie we wdrażaniu innych technologii, m.in. Google Marketing Platform, jak narzędzia Salesforce powinny być połączone z całym ekosystemem marketingowym Klienta - mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.
SalesTube będzie wsparciem consultingowym dla użytkowników Salesforce głównie w obrębie narzędzi Marketing Cloud, Datorama i Tableau.
Źródło: SalesTube