logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube pierwszą agencją marketingową ze statusem Salesforce Partner

  PR 28.01.2021, przeczytano 547 razy

SalesTube jako pierwsza agencja marketingowa w Polsce uzyskała tytuł Salesforce Partnera. Naszą rolą będzie pomoc we wdrażaniu narzędzi Salesforce, które pozwalają skalować biznes klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-pierwsza-agencja-marketingowa-ze-statusem-salesforce-partner,389991,artykul.html

Szacuje się, że wartość globalnego rynku CRM, umożliwiającego zarządzanie relacjami z klientem i zbieranie danych o tym procesie w zaangażowany sposób, już w roku 2018 zbliżyła się do 50 mld USD*. Bezwzględnym liderem kategorii jest Salesforce, który ma ok. 20% udział w rynku**. Obecnie w ofercie giganta znaleźć można wyspecjalizowane rozwiązania chmurowe do zarządzania sprzedażą, obsługą klienta, zautomatyzowanym marketingiem czy e-commerce takie jak np. Marketing Cloud, Datorama czy Tableau. Współpraca Salesforce i SalesTube w istotny sposób ułatwi adaptację wszystkich tych narzędzi do indywidualnych celów biznesowych klientów. SalesTube jako partner consultingowy, który zna w praktyce zastosowanie i obsługę wszystkich narzędzi, a jednocześnie wyrasta z marketingu, będzie merytorycznym wsparciem we wdrożeniu rozwiązań Salesforce dla biznesu.

- Salesforce Marketing Cloud, Datorama, czy Tableau to potężny zestaw, który może być motorem wzrostu sprzedaży każdego Klienta. Będąc partnerem biznesowym, będziemy doradzać Klientom, jak z tych narzędzi korzystać, ale także, z uwagi na nasze ogromne doświadczenie we wdrażaniu innych technologii, m.in. Google Marketing Platform, jak narzędzia Salesforce powinny być połączone z całym ekosystemem marketingowym Klienta - mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

SalesTube będzie wsparciem consultingowym dla użytkowników Salesforce głównie w obrębie narzędzi Marketing Cloud, Datorama i Tableau.

Źródło: SalesTube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764