logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube pierwszą agencją w CEE z nowym certyfikatem GMP Surveys

  PR 20.02.2020, przeczytano 632 razy

SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce (Group One), została pierwszą firmą w CEE i jedną z 12 na świecie z certyfikatem Google Marketing Platform Surveys. Wyróżnienie potwierdza najwyższe kompetencje agencji zarówno w zakresie Google Marketing Platform jak i w obszarze analityczno-badawczym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-pierwsza-agencja-w-cee-z-nowym-certyfikatem-gmp-surveys,385772,artykul.html

Google Survey służy do przeprowadzania krótkich ankiet i zbierania reprezentatywnych wyników dla danych grupy odbiorców, przez co znacznie ułatwia indywidualne badania rynku i opinii wśród konsumentów. W zamian za wypełnienie ankiety użytkownik otrzymuje dostęp do płatnych treści na stronie lub premię do wykorzystania w sklepie Google Play. Kwestionariusz może być publikowany na stronach z sieci wydawców partnerskich Google oraz w dedykowanej aplikacji.

Certyfikat GMP Surveys umożliwia agencji SalesTube, a co za tym idzie jej klientom, dotarcie do odbiorców w 58 krajach na świecie. W ramach GMP i Surveys 360 będzie możliwe docieranie do użytkowników z list remarketingowych platform Google oraz do osób w konkretnych lokalizacjach na podstawie kodów pocztowych. Agencja zajmie się sprzedażą dostępu do platformy oraz wsparciem w budowaniu kwestionariuszy, konfiguracją badań i emisji oraz analizą wniosków i rekomendacji płynących z zebranych danych.

- Badania konsumenckie są niezwykle ważnym elementem budowania strategii marketingowej. Dzięki nim możemy prowadzić tracking głównych wskaźników marki (jak np. świadomość, zamiar zakupu i lojalność), testować kreacje przed emisją, czy mierzyć skuteczność kampanii reklamowej - mówi Magdalena Niewiadomska, Head of Intelligence Division w SalesTube.

- Certyfikat GMP Surveys pozwoli nam zaoferować klientom jeszcze szersze spektrum działań w ramach Google Marketing Platform, na przykład dotarcie do odbiorców przez listy remarketingowe, czego nie ma w ofercie konkurencja. Nie bez znaczenia jest też możliwość pracy w ramach jednego pakietu narzędzi. Spełniając wskazane przez Google kryteria, potwierdziliśmy umiejętności resellerskie i konsultingowe SalesTube, które stale rozwijamy - dodaje Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms.

Doświadczenie zespołu SalesTube, który już dziś ma na swoim koncie blisko 200 sprzedanych licencji na 17 rynkach CEE, a także 170 wdrożeń technologii GMP/DoubleClick dla klientów wewnętrznych potwierdza także największa liczba specjalistów z certyfikatem trenerów Display&Video 360, najbardziej zaawansowanej i kompleksowej platformy (DSP). SalesTube jako jedna z niewielu polskich agencji dołączyła do grona pierwszych ekspertów z zakresu Actions on Google. Obecnie jest jednym z trzech oficjalnych resellerów GA360 w kraju i agencją z tytułem Google Analytics Certified Partner, potwierdzającym najwyższe kompetencje analityczne. Aż 4 spośród 24 trenerów w Europie reprezentuje właśnie SalesTube, który jest także liderem regionu CEE pod względem liczby zdanych egzaminów Blueprint Facebook Certified Planning Professional.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764