logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube przejmuje działania promocyjne marki Screenity

  PR 08.10.2020, przeczytano 825 razy
ilustracjastrzałka

SalesTube przejmuje działania promocyjne w online dla Screenity, marki z portfolio Europa Ubezpieczenia. Screenity to aplikacja, w której użytkownik może ubezpieczyć ekran swojego telefonu całkowicie zdalnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-przejmuje-dzialania-promocyjne-marki-screenity,388691,artykul.html

Europa Ubezpieczenia w związku z intensywnym rozwojem marki zdecydował się powierzyć szeroko zakrojone działania promocyjne nowego produktu agencji SalesTube. Dotyczą one aplikacji Screenity, która służy do ubezpieczenia ekranu telefonu całkowicie zdalnie. Użytkownik po zainstalowaniu Screenity musi jedyne przejść przez prosty proces weryfikacji obecnego stanu urządzenia, podać dane oraz opłacić usługę. Maksymalnie 24 godziny później ubezpieczenie jest aktywne. SalesTube zajmie się promocją produktu w digitalu. Kampania kierowana jest do wszystkich posiadaczy smartfonów niezależnie od wartości urządzenia.

- Trwająca od kilku lat Intensywna transformacja biznesowa i konsekwentne poszerzanie portfolio produktowego doprowadziła nas do miejsca, w którym zdecydowanie  stawiamy na budowanie silnej marki w świadomości klientów. Świetną okazją do tego jest komunikacja w mediach aplikacji Screenity - jedynego tego typu rozwiązania na polskim rynku. Skupienie kampanii na digitalu jest konsekwencją rozwoju naszej firmy w kierunku e-commerce - mówi Dominik Marzec, szef e-Commerce w Europa Ubezpieczenia.

To kolejna duża kampania Europa Ubezpieczenia w ciągu kilku miesięcy. W wakacje firma realizowała działania promocyjne w digitalu pod hasłem #podziękujmieszkaniu. W akcję zaangażowani byli influencerzy - Cezary i Edyta Pazura oraz Sonia Bohosiewicz.

Rozwiązanie jest dostępne dla telefonów z systemem iOS oraz Android.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764