logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube rozpoczął współpracę z LPP na kilkunastu rynkach

  PR 27.06.2022, przeczytano 405 razy

SalesTube (Group One) rozpoczął współpracę z LPP - największym producentem odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja MarTech & e-commerce dostarcza i wdraża technologię Google Marketing Platform, przeprowadza szkolenia oraz zajmuje się realizacją działań z zakresu programmatic dla marek Reserved i Sinsay na kilkunastu rynkach w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-rozpoczal-wspolprace-z-lpp-na-kilkunastu-rynkach,396412,artykul.html

LPP to największy w Europie Środkowo-Wschodniej polski producent odzieży  zarządzający pięcioma rozpoznawalnymi brandami: Reserved, Sinsay, Cropp, House i Mohito. Oferuje swoje produkty w ponad 2200 salonach na blisko 40 rynkach Europy, Afryki i Azji. 2021 był kolejnym rokiem z rzędu, kiedy sprzedaż zagraniczna LPP przewyższała wpływy z Polski i w 4. kwartale ub. r. stanowiła już ponad 60 proc. Gdańska spółka to przykład mocnej firmy omnichannelowej, w której już blisko 30% przychodów generowana jest w kanale e-commerce.

- Głównym kryterium wyboru partnera biznesowego było ogromne doświadczenie zespołu w obszarze technologii oraz e-commerce. Szukaliśmy teamu, który nie tylko pomoże nam wdrożyć technologię Google Marketing Platform, ale przede wszystkim pokaże nam, jak wykorzystać potencjał tego narzędzia do optymalizacji komunikacji z klientami na obsługiwanych przez nas w Europie rynkach. To właśnie SalesTube zaprezentował nam zespół i strategię, która współgra z naszymi planami - komentuje Marek Pełszyński, Head of Analytics Reserved Omnichannel.

W ramach współpracy, SalesTube zajmuje się dostarczaniem i pełnym wdrożeniem technologii Google Marketing Platform, pomocą w realizacji i optymalizacji działań na platformie, ujednoliceniem zakupu, pomiarem mediów w narzędziach GMP, edukacją zespołów in-house klienta oraz przeprowadzeniem kampanii Display & Video 360 na kilkunastu rynkach.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje wiosenna ramówka TVN
Wiosna w TVN to czas niespodzianek i wielkich emocji. Jedną z najbardziej oczekiwanych premier jest program „The Traitors. Zdrajcy”, który już w środę 28 lutego zapewni elektryzującą rozgrywkę inspirowaną popularną grą Mafia. Drugim nowym formatem wartym uwagi jest „Czas na Show. Drag Me Out”, który zapowiada kolorową i pełną blasku zabawę....
W czasie rosnącego zainteresowania telewizją CTV i inwestycjami w ten obszar w Wielkiej Brytanii i Europie, nowy raport „The Power and Potential of CTV in Europe”, pokazuje, że reklama CTV w dalszym ciągu charakteryzuje się brakiem przejrzystości i koniecznością weryfikacji jakości. Tylko 30% reklamodawców i wydawców ma pełną przejrzystość co do...
Silna jak dziewczynka – akcja społeczna Wysokich Obcasów
“Silna jak dziewczynka” to akcja społeczna “Wysokich Obcasów”, która ma na celu wzmocnienie wiary i pewności siebie dziewczynek zarówno w codziennym życiu, jak i w dążeniach do osiągania swoich celów i marzeń. Na łamach magazynu oraz serwisu Wysokieobcasy.pl pojawią się artykuły i podcasty, a w ramach projektu odbędzie się...
Wiosenne „Książki. Magazyn do czytania”
Inspirujące rozmowy, eseje i recenzje oraz przegląd propozycji biograficznych i kryminalnych na wiosnę tworzą pierwsze w tym roku wydanie „Książek. Magazynu do czytania”. Dwumiesięcznik jest dostępny w punktach sprzedaży prasy od wtorku, 27 lutego br. oraz na stronie Prenumerata24.pl z opcją bezpłatnej dostawy.   
Marek Czyż powraca do TVP Info z programem „Bez Retuszu”
W niedzielę, 03.03.2024 o godzinie 20:40, widzowie będą mieli okazję ponownie aktywnie uczestniczyć w programie „Bez Retuszu”, który powraca po przerwie. Będzie on transmitowany „na żywo”, zapewniając niepowtarzalną okazję do rozmowy poprzez wysyłanie SMS-ów, czy publikacje komentarzy w kanałach social media widzów z hasztagiem #BezRetuszu. Oprócz zaproszonych gości,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764