SalesTube (Group One) rozpoczął współpracę z LPP - największym producentem odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja MarTech & e-commerce dostarcza i wdraża technologię Google Marketing Platform, przeprowadza szkolenia oraz zajmuje się realizacją działań z zakresu programmatic dla marek Reserved i Sinsay na kilkunastu rynkach w Europie.
LPP to największy w Europie Środkowo-Wschodniej polski producent odzieży zarządzający pięcioma rozpoznawalnymi brandami: Reserved, Sinsay, Cropp, House i Mohito. Oferuje swoje produkty w ponad 2200 salonach na blisko 40 rynkach Europy, Afryki i Azji. 2021 był kolejnym rokiem z rzędu, kiedy sprzedaż zagraniczna LPP przewyższała wpływy z Polski i w 4. kwartale ub. r. stanowiła już ponad 60 proc. Gdańska spółka to przykład mocnej firmy omnichannelowej, w której już blisko 30% przychodów generowana jest w kanale e-commerce.
- Głównym kryterium wyboru partnera biznesowego było ogromne doświadczenie zespołu w obszarze technologii oraz e-commerce. Szukaliśmy teamu, który nie tylko pomoże nam wdrożyć technologię Google Marketing Platform, ale przede wszystkim pokaże nam, jak wykorzystać potencjał tego narzędzia do optymalizacji komunikacji z klientami na obsługiwanych przez nas w Europie rynkach. To właśnie SalesTube zaprezentował nam zespół i strategię, która współgra z naszymi planami - komentuje Marek Pełszyński, Head of Analytics Reserved Omnichannel.
W ramach współpracy, SalesTube zajmuje się dostarczaniem i pełnym wdrożeniem technologii Google Marketing Platform, pomocą w realizacji i optymalizacji działań na platformie, ujednoliceniem zakupu, pomiarem mediów w narzędziach GMP, edukacją zespołów in-house klienta oraz przeprowadzeniem kampanii Display & Video 360 na kilkunastu rynkach.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Źródło: Group One S.A.