logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube rozpoczyna działania SEO dla Syngenta Polska

  PR 28.04.2017, przeczytano 623 razy

SalesTube, agencja e-commerce performance w ramach Group One, poszerza grono klientów korzystających z kompetencji marketingu internetowego. Agencja będzie odpowiedzialna za działania komunikacyjne i prosprzedażowe online dla Syngenta Polska, jednej z największych na świecie firm dostarczających rozwiązania dla rolnictwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-rozpoczyna-dzialania-seo-dla-syngenta-polska,32304,artykul.html

Zakres współpracy

Syngenta w Polsce pod obecną marką działa od niemal piętnastu lat. Firma na świecie inwestuje rocznie aż 1,4 miliarda dolarów w badania i rozwój (R&D), a w ośrodkach badawczych zatrudnia aż 5 tysięcy pracowników. Syngenta Polska oferuje szerokie portfolio produktów, a także zapewnia dostęp polskim rolnikom do najnowszych osiągnięć nauki, które ułatwiają prowadzenie gospodarstwa.

SalesTube, spółka specjalizująca się w kompleksowym doradztwie dla e-commerce, realizuje działania wspierające rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego. Dla Syngenta Polska spółka przygotowuje optymalizację serwisu www po przejściu na nową witrynę, odpowiada za budowę pozytywnego wizerunku, budowanie widoczności i ruchu z content marketingu oraz pozyskiwanie nowych odnośników z portali branżowych.

Cieszymy się, że Syngenta dołącza do portfolio naszych klientów, dla których realizujemy działania SEO – mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, COO SalesTube – Zgodnie z naszą strategią rozpoczynamy od audytu, w następnych krokach będziemy systematycznie budować większy ruch na stronie internetowej, zapewniać pozycjonowanie wśród osób zainteresowanych z branży i współtworzyć jakościowy content, który wpłynie na naturalne wyniki wyszukiwania. Celem naszej współpracy jest zwiększenie grona klientów Syngenta.

SalesTube, eksperci od e-commerce

SalesTube to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych z budową i optymalizacją sklepów e-commerce. Agencja w marcu zdobyła nominację do tytułu Best Large PPC Agency w jednym z najważniejszych branżowych konkursów w Europie – European Search Awards.W portfolio klientów agencji znajdują się między innymi: Castorama, L’Oreal, LOT, Netia, czy Tchibo. Jedną z ostatnich realizacji SalesTube jest sklep online największego klubu w Polsce – Legii Warszawa. Najnowocześniejsza platforma sprzedażowa powstała przy wykorzystaniu CS-Cart, którego SalesTube jest autoryzowanym dystrybutorem. Sklep został wzbogacony o wiele modułów, m.in. zintegrowane płatności, możliwość wyboru różnych form dostarczenia przesyłki oraz opcję płatności bonami.

2016 i 2017 rok to dla całego mediowego biznesu Group One okres przełomowy. Value Media pozyskał 15 nowych Klientów i zatrudnił ponad 100 osób. Tylko w ostatnim roku powołane zostały spółki Value Media Hungary, SalesTube i ReveScore. Value Media został także uznany za Niesieciowy Dom Mediowy 2016 Roku przez Media&Marketing Polska, a Press wyróżnił go tytułem Wzrost Roku. Mediowy biznes pod kierownictwem Kamila Wiszowatego bardzo ekspansywnie rozwija kolejne kompetencje i poszerza portfolio Klientów. Odpowiada m.in. za budżety mediowe takich marek jak L’Oreal, Adamed, Amica, Castorama, Lenovo, Netia, a od tego roku także Hochland.

Źródło: SalesTube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764