SalesTube (Group One), agencja MarTech i e-commerce connected, rozpoczyna współpracę z Flashscore — globalnym serwisem dostarczającym wyniki sportowe w czasie rzeczywistym, najciekawsze newsy, statystyki oraz treści ze świata sportu. Agencja SalesTube jako oficjalny Sales Partner Google Marketing Platform będzie odpowiedzialna za dostarczenie, wdrożenie technologii i bieżące wsparcie techniczne dla Klienta, którego informacje uznawane są za jeden z głównych kanałów pozyskiwania wiedzy przez dziennikarzy oraz kibiców na świecie.
Strona internetowa oraz aplikacja mobile Flashscore, która umożliwia w czasie rzeczywistym szczegółowe relacjonowanie wyników zawodów z prawie 40 dyscyplin sportowych, rozpoczyna współpracę z SalesTube przy wdrożeniu Google Marketing Platform. W ramach współpracy z globalną marką, z której usług na świecie korzysta ponad 100 mln użytkowników miesięcznie, SalesTube zajmie się dostarczeniem, pełnym wdrożeniem technologii oraz ongoingowym supportem platformy Google Marketing Platform.
- Praca w środowisku Google Marketing Platform zapewni nam większą efektywność działań reklamowych przy jednoczesnej optymalizacji budżetu. Wykorzystanie w naszej codziennej pracy narzędzi oferowanych przez GMP zagwarantuje nam również pełny dostęp do zaawansowanych danych, które umożliwią ich pełną analizę, a to z pewnością wpłynie na równoczesne lepsze decyzje taktyczne oraz strategiczne naszej firmy. Decydując się na współpracę z SalesTube poszukiwaliśmy partnera, który nie tylko umożliwi nam implementacje narzędzia GMP do naszego środowiska, ale również nauczy nas jak w pełni korzystać, z ogromnej ilości danych, które obecnie posiadamy - mówi Štěpán Tomíček - Strategic Media Manager, Flashscore
W swojej ofercie Flashscore poza prezentacją wyników w czasie rzeczywistym, która obejmuje prawie 40 dyscyplin sportowych z ponad 6 200 zawodów, zapewnia także własne wiadomości. Wśród nich znajdują się między innymi komentarze audio (dostępne w 11 językach) oraz tekstowe prowadzone na żywo, skróty oraz relacje wideo, podglądy wybranych meczów, czy też profile graczy z uwzględnieniem ich własnych statystyk.
Opisane usługi oferowane są za darmo, także dla fanów sportu w Polsce, w której stronę internetową i aplikację mobilną miesięcznie odwiedza ponad 3 miliony użytkowników, z czego prawie 2 miliony fanów sportu pobrało aplikację na swoje urządzenia mobilne.
Źródło: Group One S.A.