Stworzenie SEM Academy jest odpowiedzią na potrzeby studentów. Tylko 32% studentów twierdzi, że studia dobrze przygotowują do pracy, ale już 82% z nich uważa, że warto odbywać w trakcie studiów staże i praktyki. Według 61% studentów i absolwentów, to właśnie dodatkowe aktywności pomogły im praktycznie przygotować się do pracy. 57% z młodych, którzy wkrótce wkroczą na rynek pracy uważa, że dzięki warsztatom i szkoleniom nabyli konkretne umiejętności twarde, np. wykorzystania oprogramowania*.
SEM Academy pozwala zatem na zwiększenie swojej konkurencyjności wśród innych absolwentów, ale także daje realną szansę na znalezienie zatrudnienia w największej niezależnej grupie mediowej w Polsce, Group One. Najlepsi absolwenci otrzymają propozycję pracy w dziale SEM agencji SalesTube.
Czym jest SEM
SEM czyli Search Engine Marketing to działania online marketingowe, których zadaniem jest wyraźna poprawa widoczności określonej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Marketing w wyszukiwarce powstał z potrzeby wyróżnienia się z setek ofert oraz dopasowania propozycji danej firmy czy marki do spersonalizowanych potrzeb konsumentów. SEM pozwala podsuwać usługi i produkty osobom, które mogą być nimi zainteresowane. Skąd wiadomo, kto i czego potrzebuje? Użytkownicy, w zależności od tego, na jakim są etapie podejmowania decyzji zakupowych, wyszukują produkty i usługi w wyszukiwarce Google na różne sposoby. W zależności od słowa kluczowego możemy dopasować reklamę i odpowiedzieć na aktualną potrzebę danego użytkownika. To zwiększa prawdopodobieństwo, że wybierze ofertę, którą SEMowcy właśnie wypromowali. Większość z nas bowiem sięga po te informacje czy produkty, które pokazują się na samej górze wyszukiwania. Tym bardziej, jeśli pojawia się tam to, o czym właśnie pomyśleliśmy...
Jak wygląda praktyczne przyuczenie do zawod SEMowca
Darmowy program szkoleniowy dla studentów został przygotowany w oparciu o wiedzę i doświadczenie najlepszych ekspertów na rynku. Każdy uczestnik w trakcie warsztatów posiądzie:
- umiejętność tworzenia i uruchamiania kampanii w searchu, GDN i YouTube,
- wiedzę, czym są konwersje i remarketing oraz jakie warunki muszą być spełnione, żeby ich pomiar był na najwyższym poziomie,
- dostęp do tajników Google Analytics - poznasz podstawowe wskaźniki i nauczysz wyciągać najbardziej przydatne dane,
- doświadczenie w pracy w agencji e-commerce,
- pewność, czy świat SEM jest właśnie dla niego.
Zgłosić może się każdy, kto jest zainteresowany nowymi technologiami oraz rynkiem mediów, posiada umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z przeprowadzonych analiz. Kluczowe są także: chęć uczenia się, zaangażowanie oraz gotowość podejmowania nowych wyzwań i możliwość rozpoczęcia współpracy na pełen etat po zakończeniu SEM Academy. Więcej informacji znajduje się TUTAJ.
Źródło: SalesTube