logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube startuje z darmową Akademią SEM dla studentów

  PR 28.02.2020, przeczytano 530 razy

Stworzenie SEM Academy jest odpowiedzią na potrzeby studentów. Tylko 32% studentów twierdzi, że studia dobrze przygotowują do pracy, ale już 82% z nich uważa, że warto odbywać w trakcie studiów staże i praktyki. Według 61% studentów i absolwentów, to właśnie dodatkowe aktywności pomogły im praktycznie przygotować się do pracy. 57% z młodych, którzy wkrótce wkroczą na rynek pracy uważa, że dzięki warsztatom i szkoleniom nabyli konkretne umiejętności twarde, np. wykorzystania oprogramowania*.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-startuje-z-darmowa-akademia-sem-dla-studentow,385858,artykul.html

SEM Academy pozwala zatem na zwiększenie swojej konkurencyjności wśród innych absolwentów, ale także daje realną szansę na znalezienie zatrudnienia w największej niezależnej grupie mediowej w Polsce, Group One. Najlepsi absolwenci otrzymają propozycję pracy w dziale SEM agencji SalesTube.

Czym jest SEM

SEM czyli Search Engine Marketing to działania online marketingowe, których zadaniem jest wyraźna poprawa widoczności określonej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Marketing w wyszukiwarce powstał z potrzeby wyróżnienia się z setek ofert oraz dopasowania propozycji danej firmy czy marki do spersonalizowanych potrzeb konsumentów. SEM pozwala podsuwać usługi i produkty osobom, które mogą być nimi zainteresowane. Skąd wiadomo, kto i czego potrzebuje? Użytkownicy, w zależności od tego, na jakim są etapie podejmowania decyzji zakupowych, wyszukują produkty i usługi w wyszukiwarce Google na różne sposoby. W zależności od słowa kluczowego możemy dopasować reklamę i odpowiedzieć na aktualną potrzebę danego użytkownika. To zwiększa prawdopodobieństwo, że wybierze ofertę, którą SEMowcy właśnie wypromowali. Większość z nas bowiem sięga po te informacje czy produkty, które pokazują się na samej górze wyszukiwania. Tym bardziej, jeśli pojawia się tam to, o czym właśnie pomyśleliśmy...

Jak wygląda praktyczne przyuczenie do zawod SEMowca

Darmowy program szkoleniowy dla studentów został przygotowany w oparciu o wiedzę i doświadczenie najlepszych ekspertów na rynku. Każdy uczestnik w trakcie warsztatów posiądzie:

  • umiejętność tworzenia i uruchamiania kampanii w searchu, GDN i YouTube,
  • wiedzę, czym są konwersje i remarketing oraz jakie warunki muszą być spełnione, żeby ich pomiar był na najwyższym poziomie,
  • dostęp do tajników Google Analytics - poznasz podstawowe wskaźniki i nauczysz wyciągać najbardziej przydatne dane,
  • doświadczenie w pracy w agencji e-commerce,
  • pewność, czy świat SEM jest właśnie dla niego.

Zgłosić może się każdy, kto jest zainteresowany nowymi technologiami oraz rynkiem mediów, posiada  umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z przeprowadzonych analiz. Kluczowe są także: chęć uczenia się, zaangażowanie oraz gotowość podejmowania nowych wyzwań i możliwość rozpoczęcia współpracy na pełen etat po zakończeniu SEM Academy. Więcej informacji znajduje się TUTAJ.

Źródło: SalesTube

Dodatkowe informacje:

* Źródło danych: Badanie „Studenci 2018” , Pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764