logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube udostępnił nowy przewodnik po Google Marketing Platform

  PR 15.11.2022, przeczytano 761 razy
ilustracja

Agencja martech i e-commerce SalesTube dwa lata temu stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google Marketing Platform. Bezpłatny materiał doczekał się swojej drugiej edycji, której premiera odbyła się 15 listopada. Ebook GMP 2.0. to ponad 100 stron wiedzy o jednej z największych platform do zakupu mediów i analizy danych, uwzględniającej zmiany w produktach GMP, takie jak GA4, najnowsze case studies, a także artykuły i wypowiedzi ekspertów, specjalistów produktowych, certyfikowanych trenerów GMP oraz przedstawicieli Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-udostepnil-nowy-przewodnik-po-google-marketing-platform,397980,artykul.html

Pierwszy ebook autorstwa ekspertów i ekspertek SalesTube, opublikowany w 2020 roku, okazał się być podręcznikiem dla branży, która w obliczu pandemii stanęła przed testem z szybkiej adaptacji biznesów do nowej zdigitalizowanej rzeczywistości. W tym czasie rozwój e-commerce przyspieszył, ale jednocześnie wzrosła dynamika pojawiającej się konkurencji. Szanse na wybicie się ze swoim produktem lub ofertą miały te marki, które zainwestowały w transformację cyfrową.

- Po publikacji pierwszej wersji przewodnika wiele osób pytało mnie, dlaczego dzielimy się za darmo tak cennym know-how, w którego zdobycie zainwestowaliśmy masę czasu i pieniędzy. Wierzymy, że rozwój organizacji w kierunku cyfrowej dojrzałości jest wspólną odpowiedzialnością wszystkich uczestników rynku komunikacji marketingowej. To niewielka cegiełka, którą możemy włożyć w budowanie nowoczesnej gospodarki - mówi Joanna Czekaj, managing director agencji SalesTube, jednego z największych Sales Partnerów Google na świecie.

Digital maturity to jeden z nowych tematów, który uzupełnia kompleksowe opracowanie z zakresu Google Marketing Platform. W Ebooku GMP 2.0. poświęcono też szczególną uwagę rozwojowi Google Analytics oraz różnicom pomiędzy wersją Universal a GA4. Materiał przybliża przede wszystkim wiedzę dotyczącą zarówno funkcjonalności platformy jak i efektywność narzędzi Google dla biznesu. Dlaczego warto pobrać materiał i zapoznać się z najbardziej zaawansowana platforma do digital marketingu na świecie?

- Google Marketing Platform pozwala na zintegrowane planowanie, zakup, pomiar oraz optymalizację kampanii z wykorzystaniem algorytmów nauczania maszynowego, zwracając przy tym szczególną uwagę na poszanowanie prywatności użytkowników. Szerokie spektrum możliwości dostępne w narzędziach daje możliwość łączenia oraz aktywacji danych 1P (first party) ze źródeł takich jak CRM, stany magazynowe, czy aplikacje. Dzięki temu kampanie prowadzone z wykorzystaniem Google Marketing Platform pozwalają na lepsze zrozumienie zachowań użytkowników oraz efektywne i precyzyjnie dopasowanie działań marketingowych do odbiorców - Damian Huba, Head of GMP Partnerships, CEE.

Platforma GMP służy centralizacji jak największej ilości elementów digital marketingu w jednym miejscu. Jest miejsce do raportowania działań z wszystkich kampanii online, adserwer i centrum trackowania kanałów, zarządzania działaniami reklamowymi w wielu wyszukiwarkach, zakupu reklam display, audio i video w modelu programmatic, tworzenia zaawansowanych kreacji, deduplikacji użytkowników czy analizy ich zachowań. Ebook SalesTube opisuje praktyczne zastosowanie wszystkich powyższych funkcji oraz  9 produktów Google Marketing Platform.

W Ebooku GMP 2.0 oprócz merytorycznych opracowań i artykułów ekspertów SalesTube znajdziemy też wypowiedzi przedstawicieli Google: Damiana Huby, Head of GMP Partnerships, CEE oraz Mai Żelazek, Platforms Partner Manager w Google, Szefowej Grupy Programmatic przy IAB Polska i Arbiter w Komisji Etyki Reklamy Elżbiety Kondzioły, dr hab. Tymoteusza Doligalskiego z Zakładu e-Biznesu Szkoły Głównej Handlowa w Warszawie, partnerów i klientów SalesTube.

Autor ebooka, agencja SalesTube, to jeden z pięciu na świecie zdobywców pełnej certyfikacji Google Marketing Platform, jeden z największych Sales Partnerów GMP z największą liczbą certyfikatów na świecie i największą liczbą certyfikowanych trenerów GMP w Europie.

Patronat nad Ebookiem objęli: Izba Gospodarki Elektronicznej, magazyn Media & Marketing Polska oraz Wirtualna Polska Media.

  • Ebook można pobrać za darmo TUTAJ.

Źródło: SalesTube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przewodnik po TikToku od IAB Polska
Dlaczego nie warto lekceważyć potencjału TikToka w działaniach biznesowych? Bo to najszybciej rozwijająca się platforma na świecie, wyprzedzająca konkurencję nie tylko przyrostem nowych użytkowników, ale także dynamiką rozbudowy narzędzi biznesowych dedykowanych twórcom i markom.
 Akt o sztucznej inteligencji (AI Act) - przewodnik IAB Polska
Sztuczna inteligencja szturmem wdarła się do naszej codzienności i pracy. Z jednej strony trudności nastręczać może wielość dostepnych rozwiązań i narzędzi, z drugiej zaś dostosowanie się do nowych unijnych regulacji (AI Act), które niebawem wejdą w życie. 
 SEMbook 2024 – najnowsze trendy w SEO i PPC
Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook Grupy Roboczej SEM IAB Polska prezentuje najbardziej aktualną wiedzę teoretyczną i najciekawsze przykłady jej realizacji w kampaniach PPC i SEO.
Salestube: e-book dla branży e-commerce
Należąca do Group One spółka Salestube zaprezentowała autorski e-book “Odkryj potencjał E-commerce”. Publikacja została stworzona z myślą zarówno o doświadczonych przedstawicielach branży, jak i tych, którzy swoją przygodę z e-commerce dopiero rozpoczynają. Wydanie to kompendium wiedzy w zakresie wdrożeń i rozwoju platform e-commerce, analityki...
Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764