logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube uzyskał tytuł TikTok Marketing Partner

  PR 22.08.2024, przeczytano 319 razy

Należąca do Group One spółka Salestube zdobyła tytuł TikTok Marketing Partner w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, znajdując się w gronie światowych agencji, które posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie realizacji działań komunikacyjnych na platformie. Jako utytułowany TikTok Marketing Partner, Salestube otrzymał poświadczenie najwyższych kompetencji w budowaniu obecności marek na TikTok, realizowaniu strategii oraz optymalizacji kampanii na platformie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-uzyskal-tytul-tiktok-marketing-partner,405405,artykul.html

Tytuł TikTok Marketing Partner przyznany Salestube oznacza, że może on działać jako one-stop shop dla reklamodawców, spełniając różnorodne cele marketingowe – od zwiększania świadomości marki i ruchu na stronie, po generowanie konwersji w e-commerce. Jak informuje TikTok, reklamodawcy współpracujący z odznaczonymi tym tytułem agencjami, które wyróżniają się ścisłą współpracą zespołów mediowych i kreatywnych, czerpią korzyści z usprawnionej efektywności operacyjnej. 

W TikTok zawsze poszukujemy sposobów, aby ułatwić markom i reklamodawcom tworzenie angażujących treści oraz efektywnych kampanii, które rezonują z naszą społecznością. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z agencjami w modelu łączącym media i kreatywność, które dostarczają markom innowacyjne rozwiązania i podnoszą jakość ich kampanii na TikTok.

Melissa Yang, Global Head of Marketing Partnerships and Industry Education w TikTok

Salestube uzyskał tytuł TikTok Marketing Partnera m.in. dzięki wypracowanemu przed kilkoma laty modelowi współpracy One Social, który w ramach Group One łączy obszar paid social Salestube z social content, za który w grupie marketingowo-technologicznej odpowiada agencja Labcon oferująca tworzenie kreatywnego contentu dla marek na platformach social mediowych. 

TikTok jest unikalną i wymagającą platformą pod kątem działań reklamowych, na którą nie da się przenieść jeden do jednego żadnej kampanii planowanej pod inne kanały. Nie wystarczy znajomość ogólnych trendów konsumenckich - konieczna jest doskonała znajomość TikTok'owej społeczności oraz charakterystycznych dla niej trendów, które napędzają dziś powstawanie contentu wideo na całym świecie. To obecnie najbardziej dynamiczne medium społecznościowe, a działania dla marek wymagają podejścia real time marketingowego, dynamicznego dopasowania strategii, rekomendacji i optymalizacji działań zarówno mediowych jak i contentowych. Uzyskując status TikTok Marketing Partner udowodniliśmy, że zespół Salestube ma w tym obszarze kompetencje na najwyższym światowym poziomie.

Joanna Czekaj, Managing Director w Salestube

Źródło: Group One

Dodatkowe informacje:

TikTok posiada obecnie ponad 1 miliard aktywnych użytkowników[1], stając się strategicznym miejscem, wykorzystywanym przez globalne firmy do niekonwencjonalnej komunikacji ze swoimi potencjalnymi konsumentami. Według dostępnych danych około 92% użytkowników na całym świecie podejmuje działania po obejrzeniu wideo dostępnych na TikTok, a około 37% kupuje odkryte na platformie produkty lub usługi[2]. 

1) TikTok Marketing Science Global Entertainment Study 2021 conducted by Material
2) https://www.tiktok.com/business/pl-PL/blog/tiktok-works-driving-business-impact

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w VFP Communications
Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu
W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.
31,1% odsłon mniej w największych serwisach z treściami redakcyjnymi

Pierwsze dni obowiązywania nowych przepisów o prawie autorskim, w internecie zaowocowały spadkiem ruchu z social mediów. Dane z badania Mediapanel PBI i Gemius pokazują, że 20 największych polskich serwisów z treściami redakcyjnymi w dniach 20-29 września br. zanotowało o 31,1% mniej odsłon pochodzących z social mediów niż w dniach 30 sierpnia-8 września. Procentowy udział...
Telewizja Polska z dużymi wzrostami oglądalności online
We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce. Z kolei liczba użytkowników portalu tvp.info wzrosła o 22% rok do roku.
Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024
Radio ZET i NEXT FILM znalazły się wśród marek nominowanych w kategorii Entertainment tegorocznej edycji Effie Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764