logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube wchodzi na rynek brytyjski

  PR 14.05.2025, przeczytano 293 razy
ilustracja

Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją Mediaplus UK.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-wchodzi-na-rynek-brytyjski,408804,artykul.html

Kolejny etap rozwoju na strategicznym rynku

W ramach wdrażanej od dwóch lat strategii rozwoju międzynarodowego Salestube kontynuuje swoją ekspansję. Po wejściu na rynki US i APAC w 2024 roku oraz otwarciu w tym roku oddziału w Niemczech spółka rozpoczyna działalność w Wielkiej Brytanii. Ta decyzja ma dać impuls do skalowania biznesu na wyższym poziomie. Brytyjski rynek reklamy wart jest dziś ok. 45 mld funtów, podczas gdy polski to blisko 2,5 mld funtów (13 mld zł). E-commerce to natomiast 160 mld funtów rocznie, a w Polsce ok. 25 mld funtów (130 mld zł). Dodatkowo rynek UK charakteryzuje się wysokim poziomem dojrzałości, także cyfrowej.

Salestube będzie korzystać z lokalnej infrastruktury, doświadczenia oraz bazy klientów partnera Mediaplus UK (Mediaplus Group przejęła w 2024 Total Media. Agencja w marcu 2025 zmieniła nazwę na Mediaplus UK). Nowy oddział Salestube koncentrować się będzie na dostarczaniu brytyjskim markom zaawansowanych rozwiązań w zakresie technologii marketingowych (MarTech), w obszarze Google Marketing Platform (GMP) oraz Google Cloud Platform (GCP).

Wejście na rynek brytyjski w modelu partnerskim z Mediaplus UK jest dla nas naturalnym krokiem w kierunku budowania globalnej obecności. Łączymy nasze doświadczenie marketingowe oraz ekspertyzę technologiczną potwierdzoną licznymi certyfikacjami Google z lokalnym know-how i relacjami wypracowanymi przez Mediaplus UK. Dzięki temu możemy zaoferować unikalną wartość dodaną klientom na jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków mediowych na świecie.

Marek Żołędziowski, prezes zarządu Group One

Otwarcie Salestube UK odbywa się w momencie, w którym aż 36% marketerów w Wielkiej Brytanii planuje zwiększenie inwestycji na kolejny rok finansowy*. Szczególnie dynamicznie rosną budżety na działania digital marketingowe*, co idealnie wpisuje się w ofertę Salestube, opartą na danych, automatyzacji i technologii Google.

Technologia i partnerstwo fundamentem wzrostu Salestube

Od początku Salestube był rozwijany przez właścicieli Group One wyłącznie z własnych środków, bez udziału zewnętrznego kapitału. Firma nie korzystała z pieniędzy funduszy venture capital ani private equity, co wpływało na elastyczny sposób zarządzania, podejmowania decyzji, rozwój oraz inwestowanie we własne kompetencje. Dziś spółka jest jednym z trzech najbardziej certyfikowanych partnerów Google na świecie z pełną certyfikacją produktową Google Marketing Platform. Salestube ma też największy zespół certyfikowanych trenerów GMP na świecie. Jednocześnie firma wciąż inwestuje w rozwój własnych narzędzi technologicznych.

Dynamika wzrostu działalności Salestube jako resellera technologii na świecie sięga już +26%. Naszym celem jest osiągnięcie 75% przychodów z takiego modelu. Jest to realne, bo jako grupa pracujemy bardzo blisko z największymi Big Techami sukcesywnie rozwijając nasze menu usług o rozwiązania technologiczne takich partnerów jak Google, Meta, Microsoft czy TikTok. Z drugiej strony inwestujemy w narzędzia autorskie wzbogacając je o komponenty AI-owe. Takim rozwiązaniem jest między innymi nasze rozwiązanie sMMMart AI, bazujące na nowym silniku Meridian czy YouTube Booster, które automatyzuje proces optymalizacji kampanii na YouTube.

Joanna Czekaj, CEO Salestube

Dzięki tym strategicznym inwestycjom Salestube rewolucjonizuje sposób, w jaki marki komunikują się z klientami na ich całej drodze zakupowej. Łączy płynnie dane, kreatywność i technologię, by wzmacniać działania sprzedażowe marek.

W styczniu Salestube uzyskał specjalizację Marketing Analytics w Google Cloud Platform, która jest oficjalnym potwierdzeniem zewnętrznej firmy audytorskiej, że projekty i narzędzia, które realizuje, spełniają surowe wymogi prowadzenia projektów technologicznych. Swoją pozycję na międzynarodowej scenie umocnił także dzięki certyfikacji GMP w Stanach Zjednoczonych. To potwierdzeniem biegłości we wdrożeniach i obsłudze zaawansowanego narzędzia marketingowego Display & Video 360 wykorzystywanego przez ponad 60% amerykańskich firm oraz doskonałego zrozumienia specyfiki rynku za oceanem. Spółka ma także certyfikację niemieckiego Google dla narzędzi GMP – Analytics 360 i Search Ads 360 – potwierdzającą dogłębną znajomość narzędzi Google oraz sąsiedzkiego rynku technologicznego i marketingowego.

Spółka obsługuje już ponad 250 klientów na 35 rynkach, w tym globalne marki takie jak Avon, BMW czy Haleon (GSK). Silna pozycja w regionie CEE i dynamiczny rozwój na rynkach USA, APAC oraz w Europie potwierdzają kompetencje Salestube w skalowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i marketingowych na arenie międzynarodowej.

Źródło: Group One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764