logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube wchodzi na rynki US oraz APAC

  PR 06.06.2024, przeczytano 332 razy
ilustracja

Należąca do Group One spółka Salestube robi kolejny krok w globalnej ekspansji. Lider w łączeniu rozwiązań MarTech i e-commerce w Europie rozpoczął międzynarodową działalność na rynkach US i APAC otwierając nowe biura w Nowym Jorku i Auckland oraz kontynuuje dalszy rozwój w Europie. Na swoim koncie ma dwa wygrane przetargi na amerykańskim rynku — TV Insider oraz najnowszy, na obsługę firmy Allmax Nutrition.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-wchodzi-na-rynki-us-oraz-apac,404511,artykul.html

  • W 2023 roku Salestube osiągnęło rekordowe obroty, które wzrosły o ponad 11% r/r. i wyniosły 414 mln. W 2022 roku było to 373 mln vs 264,7 mln w 2021 roku.
  • Realna wartość zarządzanych przez Salestube budżetów mediowych, po uwzględnieniu tych, które klienci e-commerce wykorzystują na własnych kontach typu Google czy FB, to ponad 1,2 mld zł.
  • Spółka to europejski jednorożec MarTech - jest nie tylko agnostycznym resellerem technologii z Doliny Krzemowej, oferuje jednocześnie usługi konsultingowe i wdrożeniowe, wykorzystując dostępne technologie marketingowe w działaniach reklamowych marek, podnosząc efektywność działań i wyniki biznesowe Klientów. 

Drugi wygrany przetarg na rynku amerykańskim

Salestube obsługuje już ponad 250 klientów na 35 rynkach na świecie w zakresie marketingu: technologii, mediów, e-commerce i danych. Spółka oficjalnie zarejestrowała działalność w USA, a pierwszym klientem spółki za oceanem został TV Insider, dla którego Salestube przeprowadził wdrożenie dedykowanej strategii digitalowej. Spółka wygrała kolejny przetarg. Nowym klientem Salestube na rynku amerykańskim została firma Allmax Nutrition, kanadyjski producent suplementów diety dla sportowców i osób przeprowadzających intensywne treningi fizyczne. Salestube rozpoczyna współpracę od audytu oraz strategii w obszarze personalizacji, marketing automation oraz SEO na rynku amerykańskim, a w kolejnym etapie współpracy przygotuje strategię, która ma zwiększyć udział sprzedaży na własnej platformie e-commerce www.allmaxnutrition.com względem sprzedaży poprzez afiliantów i marketplace'y.

Nie ma dzisiaj agencji w Polsce, czy na świecie, która nie zapewnia swoich klientów o tym, że posiada zintegrowaną ofertę i jest w stanie dostarczyć im usługi z obszaru mediów, analityki, i od czasów pandemii, także e-commerce. Jednak większość z nich zaczęła budować te kompetencje stosunkowo niedawno i realnie, dziś większość globalnych grup komunikacyjnych, sama jest w procesie cyfrowej transformacji. Group One inwestując 8 lat temu w Salestube, zapewnił sobie istotną przewagę konkurencyjną, która dziś doceniana jest nie tylko przez klientów na rynku polskim, ale również międzynarodowym. Komunikacja zasilana danymi ma wysoce uniwersalny charakter, a to sprawia, że utalentowane ekspertki i eksperci z Warszawy, mają takie same szanse na budowanie pozytywnej zmiany biznesowej dla globalnej marki, jak ich koledzy z Nowego Jorku, Palo Alto, czy Sydney.

Joanna Czekaj, Dyrektorka Zarządzająca Salestube

Salestube współpracuje na rynku amerykańskim także z TV Insider (TV Guide Magazine, TV Weekly, Channel Guide Magazine, OnDISH Magazine oraz ReMIND Magazine) w modelu growth advisory, łącząc kompetencje deweloperskie, analityczne, mediowe i kreatywne, aby optymalizować doświadczenie użytkowników Klienta w cyfrowej rzeczywistości. Jest partnerem, który tworzy w przedsiębiorstwach klientów pomost pomiędzy obszarami marketingu i technologii.

Od polskiej agencji digitalowej do globalnego partnera MarTech i e-commerce

Salestube jest obecnie jednym z największych partnerów Big Tech w Europie: Google, Meta, TikTok i Salesforce oraz oficjalnych partnerem Google Cloud i Microsoft. Spółka MarTech & e-commerce connected, którą zarządza Joanna Czekaj, jest także jednym z pięciu największych resellerów technologii Google Marketing Platform w Europie Środkowo-Wschodniej, posiadającym w tym regionie także największą liczbę trenerów MarTech (Display & Video 360) i jedną z pierwszych firm z pełną certyfikacją tego narzędzia na świecie.

Odważne decyzje podjęte w ciągu ostatnich lat doprowadziły Salestube do momentu, w którym rozwój i łączenie kompetencji MarTech oraz e-commerce, jak i sprzedaż narzędzi AdTech wykraczały już poza granicę Europy. Obecnie Salestube obsługuje już ponad 250 klientów na 35 rynkach na świecie, wśród których znajdują się między innym globalne marki (Salestube współpracuje bezpośrednio z międzynarodowymi zespołami marketingowymi), takie jak: Avon, Haleon (GSK), czy BMW, dla którego Salestube razem z Serviceplan Group jest hubem w obszarze Biddable Media na 23 rynkach w Europie.

Po wielu miesiącach analiz, beta testów, badań poszczególnych rynków, dogłębnej analizy konkurencji, analizy contentu, czy badań SWOT okazało się, że rynek Stanów Zjednoczonych najbardziej sprzyja możliwościom oraz realizacji globalnego rozwoju Salestube. Dodatkowo potwierdziło się, że kompetencje Salestube — dostarczanie technologii, wdrożenia, konsulting i obsługa kanałów marketingowych przez jedną firmę — są unikalne na skalę międzynarodową. 

Wbrew silnemu trendowi przed 8 laty, jakim było budowanie przez największe sklepy e-commerce w Polsce i na świecie multidyscyplinarnych zespołów wewnątrz swoich organizacji, zrealizowaliśmy całkowicie innowacyjny koncept one-stop-shop, który łączył kilka istniejących już zespołów ze spółek mediowych Group One, a jednocześnie rozwinął nowe kompetencje. Salestube dołączył do pozostałych spółek w grupie, realizując naszą wizję pozytywnej zmiany biznesowej naszych klientów poprzez integrację technologii, analityki, holistycznej obsługi, platform i sklepów e‑commerce oraz mediów w ramach jednego procesu strategiczno-egzekucyjnego

Maciej Hutyra, Wiceprezes Zarządu Group One

Wśród planów rozwoju na rynek europejski i amerykański jest także otworzenie kolejnych biur Salestube na pozostałych kontynentach. 

Źródło: Group One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764