logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube wdraża dla G2A dedykowanego Asystenta Google

  PR 25.02.2020, przeczytano 578 razy

SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce, część największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce Group One, zaprojektowała Asystenta Google dla G2A, platformy sprzedażowej specjalizującej się w grach komputerowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-wdraza-dla-g2a-dedykowanego-asystenta-google,385821,artykul.html

Agencja SalesTube przygotowała dla G2A usługę Asystenta Google, dzięki której użytkownik może za pomocą komendy głosowej zapytać o cenę gry dostępnej w ofercie marketplace’u G2A.com. Odpowiedź jest dopasowana do języka i lokalizacji pytającego. Oprócz podstawowych informacji, potencjalny klient dowiaduje się też jaką kwotę może zaoszczędzić kupując grę poprzez marketplace G2A, a do komunikatu dołączony jest unikalny link do wersji, o którą pytał. Ten dodatkowy punkt styku konsumenta z marką ma wpłynąć na poprawę Customer Experience oferowanego przez G2A. Asystent głosowy to kolejny wspólny projekt SalesTube i lidera na rynku sprzedaży gier, który mimo posiadania wewnętrznego działu marketingu pracuje z agencją one stop shop dla e-commerce w modelu konsultingowym.

SalesTube rozpoczął pracę nad projektem od stworzenia bazy blisko 3500 gier wraz z ich cenami, które są codziennie aktualizowane. Największym wyzwaniem było opracowanie zestawienia w taki sposób, aby zapytania użytkowników były dopasowane do rekordów bazy nawet, jeśli komenda głosowa jest nieprecyzyjna - np. GTA 5 zamiast pełnej nazwy Grand Thief Auto 5. Następnym krokiem było opracowanie logiki dialogów, czyli przewidzenie różnych form zapytań. Nowy produkt jest już dostępny dla graczy w aplikacji Google Asystent.

- Zespół pracujący nad tym zagadnieniem musiał wziąć pod uwagę liczne odmiany i intencje kupujących, a następnie uprościć algorytmy w taki sposób, żeby korzystanie z asystenta nie zajmowało dużo czasu. W przypadku konieczności określenia insightu tak specyficznej grupy docelowej jaką są gracze, najważniejsza podczas projektu była stała współpraca na linii SalesTube-G2A, która układała się bardzo dobrze - mówi Magdalena Niewiadomska, Head of Intelligence Division w SalesTube.

W przypadku popularyzacji usługi, G2A ma w planach rozbudowę bazy tytułów oraz wprowadzenie nowych opcji, m.in. zakupu gry przez asystenta.

SalesTube jako jedna z niewielu polskich agencji dołączyła do grona pierwszych ekspertów z zakresu Actions on Google. Obecnie jest jednym z trzech oficjalnych resellerów GA360 w kraju i agencją z tytułem Google Analytics Certified Partner, potwierdzającym najwyższe kompetencje analityczne. Doświadczenie zespołu SalesTube, który już dziś ma na swoim koncie blisko 200 sprzedanych licencji, na 17 rynkach CEE, a także 170 wdrożeń technologii GMP/DoubleClick dla klientów wewnętrznych potwierdza także największa liczba specjalistów z certyfikatem trenerów Display&Video 360, najbardziej zaawansowanej i kompleksowej platformy (DSP). Aż 4 spośród 24 trenerów w Europie reprezentuje właśnie SalesTube, który jest także liderem regionu CEE pod względem liczby zdanych egzaminów Blueprint Facebook Certified Planning Professional.

G2A to globalny system transakcyjny specjalizujący się w grach komputerowych. Ponad 600 pracowników firmy obsługuje blisko 19 milionów klientów na świecie, a oferta platformy obejmuje około 75 000 produktów cyfrowych.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764