logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube we współpracy z Artox Media uruchamia filię w Rosji

  PR 18.02.2020, przeczytano 266 razy

SalesTube, agencja należąca do największej niezależnej polskiej grupy komunikacyjnej Group One, rozszerza obszar swoich działań na rynek wschodni. Od stycznia 2020 wspólnie z rosyjskim partnerem, Artox Media, polska agencja rozwija  filię one stop shop dla e-commerce w Rosji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-we-wspolpracy-z-artox-media-uruchamia-filie-w-rosji,385749,artykul.html

Oddział SalesTube w Moskwie to kolejny krok w dwuletniej współpracy z rosyjskim partnerem, agencją digitalową Artox Media. Dotychczasowa kooperacja w obszarze Paid Social, zostaje rozszerzona o kompetencje w ramach Google Marketing Platform. Za rozwój biznesu na rynku wschodnim odpowiada Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca SalesTube oraz Bartosz Krzewski, COO Group One Media.

- W obszarze technologii i danych SalesTube współpracuje z podmiotami z blisko 20 krajów europejskich. Rynek rosyjski był dla nas naturalnym wyborem na otwarcie nowej filii ze względu na jego dynamikę wzrostu oraz bliską współpracę z Artox Media. SalesTube w Rosji to połączenie naszego doświadczenia w obszarze GMP z kompetencjami rosyjskiego Partnera, jego ugruntowaną pozycją i znajomością rynku - tak decyzję o otwarciu filiii w Rosji komentuje Joanna Czekaj.

SalesTube łączy najsilniejsze kompetencje performance marketingowe z kompleksowym wsparciem dla sklepów e-commerce. Od lipca 2018 roku agencja jest oficjalnym Sales Partnerem w programie Google Marketing Platform, który usprawnił dotychczasowe narzędzia oraz zmienił podejście do resellerów technologii DoubleClick oraz Google Analytics 360 Suite. Obecnie SalesTube jest także jednym z trzech oficjalnych resellerów GA360 w Polsce i agencją z tytułem Google Analytics Certified Partner, potwierdzającym  najwyższe kompetencje analityczne. Doświadczenie zespołu SalesTube, który już dziś ma na swoim koncie blisko 200 sprzedanych licencji na 17 rynkach CEE, a także 170 wdrożeń technologii GMP/DoubleClick dla klientów wewnętrznych, potwierdza także największa liczba specjalistów z certyfikatem trenerów Display&Video 360, najbardziej zaawansowanej i kompleksowej platformy (DSP). Aż 4 spośród 24 trenerów w Europie reprezentuje właśnie SalesTube, który jest także liderem regionu CEE pod względem liczby zdanych egzaminów Blueprint Facebook Certified Planning Professional.

Partnerem SalesTube w Rosji jest Artox Media, agencja marketingu digitalowego zatrudniająca blisko 150 specjalistów. Rozwinięta infrastruktura w postaci 14 oddziałów i doświadczenie w obsłudze 600 klientów przy 2000 projektach na rynku rosyjskim i kazachskim będą silnym wsparciem dla rozwoju filii polskiego one stop shop dla e-commerce za wschodnią granicą.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764