logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube wśród Diamentów Forbesa 2023

  PR 27.01.2023, przeczytano 651 razy

Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-wsrod-diamentow-forbesa-2023,398790,artykul.html

W zestawieniu Forbes znalazły się firmy, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość. SalesTube trafił do pierwszej dziesiątki rankingu branży e-commerce, a jednocześnie na shortlistę siedmiu Diamentów Forbes 2023 w tej kategorii z dochodami powyżej 100 mln zł. W tym gronie są m.in. takie firmy jak MODIVO (klient SalesTube) i Oponeo. W ogólnym rankingu bez podziału na branże, wśród średnich firm z przychodem ze sprzedaży od 50 do 250 mln zł SalesTube zajął 32. pozycję w woj. Mazowieckim i 113 w Polsce.

Jak pisze Forbes, przez trzy lata boomu w branży e-commerce nie tylko obrodziło nowymi platformami i firmami stawiającymi na rozwój sprzedaży w kanałach online, ale wokół nich rozwinął się cały ekosystem firm wspierających internetowy handel. To, co wyróżnia SalesTube to, że jako agencja martech i e-commerce conected jest partnerem nie tylko polskich, ale i globalnych firm, dla których dostarcza rozwiązania end to end.

Dziś SalesTube jest także największym one stop shop dla e‑commerce w całej Europie Środkowej, który pod jednym dachem łączy wszystkie usługi dla internetowych sprzedawców, które budują najlepsze doświadczenie użytkowników w świecie zakupów: deweloperskie — budowa sklepów e-commerce, technologiczne — sprzedaż i wdrożenia martech, tj. Google Marketing Platform, Salesforce, Tealium, etc., analityczne — integracja, modelowanie danych oraz automatyzacja,  komunikacyjne — media digital oraz kreacja zasilana danymi, a to wszystko w ramach jednego procesu strategiczno-egzekucyjnego.

- Kiedy 7 lat temu Group One postanowiła zainwestować w stworzenie marki, która pod jednym dachem połączy kompetencje e-commerce development, mediów, danych i technologii, wiele osób mówiło nam, że to nie może się udać. Największe marki e-commerce z sukcesem budowały wewnętrzne zespoły w każdym z tych obszarów i broniły się przed współpracą z agencjami. Jesteśmy dumni, że nasi klienci, liderzy w sprzedaży internetowej, tacy jak numer jeden w tym rankingu, czyli MODIVO, widzą i doceniają naszą wartość i nieustannie stawiają przed nami wyzwania, które pozwalają nam budować przewagi konkurencyjne. Dla nich i dla nas - mówi Joanna Czekaj, dyrektorka zarządzająca SalesTube.

W zestawieniu 15. edycji rankingu Diamenty Forbesa znalazły się firmy, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość. Przedsiębiorstwa nagradzane są w trzech kategoriach, według przychodów ze sprzedaży w ostatnim roku obrachunkowym:  firmy małe z przychodem ze sprzedaży od 5 do 50 mln zł, firmy średnie z przychodem ze sprzedaży od 50 do 250 mln zł, firmy duże z przychodem ze sprzedaży powyżej 250 mln zł.

Celem rankingu jest zidentyfikowanie najdynamiczniej rozwijających się polskich firm w danym regionie, które osiągnęły najwyższy średni roczny wzrost wartości. Lista opracowywana jest na podstawie szwajcarskiej metody wyceny spółek, uwzględniającej wyniki finansowe i wartość aktywów, z lat 2017-2021. 

Źródło: SalesTube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764