logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube wśród Diamentów Forbesa 2023

  PR 27.01.2023, przeczytano 323 razy

Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-wsrod-diamentow-forbesa-2023,398790,artykul.html

W zestawieniu Forbes znalazły się firmy, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość. SalesTube trafił do pierwszej dziesiątki rankingu branży e-commerce, a jednocześnie na shortlistę siedmiu Diamentów Forbes 2023 w tej kategorii z dochodami powyżej 100 mln zł. W tym gronie są m.in. takie firmy jak MODIVO (klient SalesTube) i Oponeo. W ogólnym rankingu bez podziału na branże, wśród średnich firm z przychodem ze sprzedaży od 50 do 250 mln zł SalesTube zajął 32. pozycję w woj. Mazowieckim i 113 w Polsce.

Jak pisze Forbes, przez trzy lata boomu w branży e-commerce nie tylko obrodziło nowymi platformami i firmami stawiającymi na rozwój sprzedaży w kanałach online, ale wokół nich rozwinął się cały ekosystem firm wspierających internetowy handel. To, co wyróżnia SalesTube to, że jako agencja martech i e-commerce conected jest partnerem nie tylko polskich, ale i globalnych firm, dla których dostarcza rozwiązania end to end.

Dziś SalesTube jest także największym one stop shop dla e‑commerce w całej Europie Środkowej, który pod jednym dachem łączy wszystkie usługi dla internetowych sprzedawców, które budują najlepsze doświadczenie użytkowników w świecie zakupów: deweloperskie — budowa sklepów e-commerce, technologiczne — sprzedaż i wdrożenia martech, tj. Google Marketing Platform, Salesforce, Tealium, etc., analityczne — integracja, modelowanie danych oraz automatyzacja,  komunikacyjne — media digital oraz kreacja zasilana danymi, a to wszystko w ramach jednego procesu strategiczno-egzekucyjnego.

- Kiedy 7 lat temu Group One postanowiła zainwestować w stworzenie marki, która pod jednym dachem połączy kompetencje e-commerce development, mediów, danych i technologii, wiele osób mówiło nam, że to nie może się udać. Największe marki e-commerce z sukcesem budowały wewnętrzne zespoły w każdym z tych obszarów i broniły się przed współpracą z agencjami. Jesteśmy dumni, że nasi klienci, liderzy w sprzedaży internetowej, tacy jak numer jeden w tym rankingu, czyli MODIVO, widzą i doceniają naszą wartość i nieustannie stawiają przed nami wyzwania, które pozwalają nam budować przewagi konkurencyjne. Dla nich i dla nas - mówi Joanna Czekaj, dyrektorka zarządzająca SalesTube.

W zestawieniu 15. edycji rankingu Diamenty Forbesa znalazły się firmy, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość. Przedsiębiorstwa nagradzane są w trzech kategoriach, według przychodów ze sprzedaży w ostatnim roku obrachunkowym:  firmy małe z przychodem ze sprzedaży od 5 do 50 mln zł, firmy średnie z przychodem ze sprzedaży od 50 do 250 mln zł, firmy duże z przychodem ze sprzedaży powyżej 250 mln zł.

Celem rankingu jest zidentyfikowanie najdynamiczniej rozwijających się polskich firm w danym regionie, które osiągnęły najwyższy średni roczny wzrost wartości. Lista opracowywana jest na podstawie szwajcarskiej metody wyceny spółek, uwzględniającej wyniki finansowe i wartość aktywów, z lat 2017-2021. 

Źródło: SalesTube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764