logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube wygrywa przetarg na konsulting martech dla marki Orange

  PR 23.11.2022, przeczytano 403 razy

Agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Orange. Spółka będzie odpowiedzialna za mapping i rozwój technologii marketingowych, narzędzi analitycznych pozwalających na podejmowanie decyzji w oparciu o dane oraz wdrożenie strategii performance. Głównym celem wspólnych działań jest wzrost sprzedaży w kanale online Orange. Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-wygrywa-przetarg-na-konsulting-martech-dla-marki-orange,398093,artykul.html

- Wybór partnera consultingowego nigdy nie jest łatwy, z jednej strony szukaliśmy zespołu doświadczonego w zwinnej pracy w obszarze martech i integracji danych, z drugiej rozumiejącego, jak te dane aktywizować w komunikacji z klientami. Zależało nam także na podmiocie, który będzie w stanie w sposób zorganizowany zarządzać procesami w tak dużej skali, jak nasza, do czego zespół SalesTube nas przekonał - komentuje Małgorzata Wróbel, Kierowniczka Wydziału Performance Marketing Orange Polska.

W ramach współpracy SalesTube zajmie się działaniami z zakresu MarTech & e-commerce w modelu konsultingowym. Kluczowym obszarem kooperacji będzie analiza ekosystemu technologicznego w obszarze marketingu oraz efektywne wykorzystanie first party data w komunikacji z użytkownikami. Agencja będzie także odpowiadała za audyty i rekomendacje z obszaru Performance, SEM, Paid Social oraz Programmatic. SalesTube będzie współpracować z agencją Value Media odpowiedzialną za strategię i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764