logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube wzmacnia kompetencje martech i BI

  PR 22.03.2022, przeczytano 702 razy
ilustracja

Agencja SalesTube wzmacnia kompetencje zespołów dedykowanym globalnym projektom martech & Business Intelligence. Do działów Intelligence Division oraz Marketing Platforms dołączyły w ostatnim czasie trzy osoby: Martech Consultant Michał Pawłowski, Econometric Specialist Marta Kubicz oraz BI Specialist Monika Banaszek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-wzmacnia-kompetencje-martech-i-bi,395207,artykul.html

Michał Pawłowski w marketingu internetowym działa od ponad 4 lat. Jest certyfikowanym specjalistą DIMAQ Professional, który od ponad roku zbiera doświadczenie w obszarze produktów Google Marketing Platform. Na co dzień w zespole Marketing Platforms pozyskuje i obsługuje klientów bezpośrednich oraz agencyjnych na rynku CEE w kontekście technologii GMP jak i projektów digital consultingowych. Wcześniej, przez ponad 3 lata zajmował się projektami międzynarodowymi w obszarze digital marketingu – zarówno po stronie agencji jak i partnerów technologicznych. Do SalesTube przeszedł z agencji Full Stack Experts, wcześniej był również związany ze spółką Bluerank. Ukończył Carinthia University of Applied Sciences na kierunku International Business Management.

Marta Kubicz swoją przygodę z mediami zaczęła w Mediacomie w 2015. Doświadczenie zdobywała również w TUI pracując z bazą danych SQL i Google Analytics / Big Query oraz w GroupM jako WebAnalytics Specialist. Od 3 lat zajmuje się Marketing Mix Modellingiem, w tym 2,5 roku jako Senior Econometric Analyst w OMD. W SalesTube prowadzi projekty skupione wokół modelowania ekonometrycznego. Ukończyła studia licencjackie i magisterskie z Informatyki i ekonometrii ze specjalizacją w Big Data, podczas których 4 semestry spędziła na trzech uczelniach zagranicznych. W 2021 wzięła udział w edycji programu Google Analytical Gurus.

ilustracjastrzałka

Monika Banaszek doświadczenie w branży zdobywała pracując m.in. w Marketing Investment Group, TVP czy Netii. Specjalizuje się w analizie danych i business intelligence, pracuje m.in. na narzędziach Power BI oraz Tableau. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Data Science, studia magisterskie MIESI w Szkole Głównej Handlowej oraz Psychologię w Zarządzaniu.

ilustracjastrzałka

Wzmocnienie struktur ID i Marketing Platforms jest odpowiedzią na rozbudowę portfolio usług i narzędzi martech & BI oferowanych przez SalesTube oraz stale powiększającą się listę polskich i zagranicznych klientów agencji.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764