logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube wzmacnia kompetencje martech i BI

  PR 22.03.2022, przeczytano 329 razy
ilustracja

Agencja SalesTube wzmacnia kompetencje zespołów dedykowanym globalnym projektom martech & Business Intelligence. Do działów Intelligence Division oraz Marketing Platforms dołączyły w ostatnim czasie trzy osoby: Martech Consultant Michał Pawłowski, Econometric Specialist Marta Kubicz oraz BI Specialist Monika Banaszek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-wzmacnia-kompetencje-martech-i-bi,395207,artykul.html

Michał Pawłowski w marketingu internetowym działa od ponad 4 lat. Jest certyfikowanym specjalistą DIMAQ Professional, który od ponad roku zbiera doświadczenie w obszarze produktów Google Marketing Platform. Na co dzień w zespole Marketing Platforms pozyskuje i obsługuje klientów bezpośrednich oraz agencyjnych na rynku CEE w kontekście technologii GMP jak i projektów digital consultingowych. Wcześniej, przez ponad 3 lata zajmował się projektami międzynarodowymi w obszarze digital marketingu – zarówno po stronie agencji jak i partnerów technologicznych. Do SalesTube przeszedł z agencji Full Stack Experts, wcześniej był również związany ze spółką Bluerank. Ukończył Carinthia University of Applied Sciences na kierunku International Business Management.

Marta Kubicz swoją przygodę z mediami zaczęła w Mediacomie w 2015. Doświadczenie zdobywała również w TUI pracując z bazą danych SQL i Google Analytics / Big Query oraz w GroupM jako WebAnalytics Specialist. Od 3 lat zajmuje się Marketing Mix Modellingiem, w tym 2,5 roku jako Senior Econometric Analyst w OMD. W SalesTube prowadzi projekty skupione wokół modelowania ekonometrycznego. Ukończyła studia licencjackie i magisterskie z Informatyki i ekonometrii ze specjalizacją w Big Data, podczas których 4 semestry spędziła na trzech uczelniach zagranicznych. W 2021 wzięła udział w edycji programu Google Analytical Gurus.

ilustracjastrzałka

Monika Banaszek doświadczenie w branży zdobywała pracując m.in. w Marketing Investment Group, TVP czy Netii. Specjalizuje się w analizie danych i business intelligence, pracuje m.in. na narzędziach Power BI oraz Tableau. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Data Science, studia magisterskie MIESI w Szkole Głównej Handlowej oraz Psychologię w Zarządzaniu.

ilustracjastrzałka

Wzmocnienie struktur ID i Marketing Platforms jest odpowiedzią na rozbudowę portfolio usług i narzędzi martech & BI oferowanych przez SalesTube oraz stale powiększającą się listę polskich i zagranicznych klientów agencji.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB
XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola
W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie...
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Wacom Cintiq Pro 27 – tablet ekranowy dla profesjonalistów
Wacom zaprezentował nowy tablet ekranowy o przekątnej 27” z dotykowym ekranem 4K, który odwzorowuje 99% przestrzeni AdobeRGB. Urządzenie oferowane jest w komplecie wraz z nową, ergonomiczną podstawą. Najwyższą jakość pracy ma zapewnić piórko nowej generacji Pro Pen 3.
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022
API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764