logo
WIADOMOŚCI

Salestube z 3 nominacjami do Google Premier Partners Awards 2017

Mateusz Zawiślak  PR 14.07.2017, przeczytano 251 razy

SalesTube, agencja e-commerce performance w ramach Group One, otrzymała trzy nominacje w drugiej edycji prestiżowego konkursu Google Premier Partners Awards 2017. Nagrody Google są przyznawane za najskuteczniejsze i najbardziej innowacyjne kampanie e-marketingowe. SalesTube znalazł się na shortliście w kategoriach search innovation (projekty realizowane dla L’Oreal oraz TUI) i display innovation (projekt realizowany dla L’Oreal True Match).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-z-3-nominacjami-do-google-premier-partners-awards-2017,33120,artykul.html

Już po raz drugi Google nagrodzi innowacyjne i skuteczne kampanie prowadzone przez agencje na całym świecie. Na liście nominowanych w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka) znalazło się 11 agencji z Polski, w tym SalesTube z trzema nominacjami.

– Jesteśmy niezmiernie dumni z tych nominacji – docenione zostały wszystkie trzy projekty które zgłaszaliśmy – mówi Asia Czekaj, Managing Director Sales Tube – to dowód na to, że kampanie realizowane dla naszych Klientów są zarówno niezwykle innowacyjne, zaprojektowane na najwyższym poziomie, ale jednocześnie mają realny wkład w rozwój ich biznesów.

Aby wziąć udział w konkursie należy dołączyć do programu Google Partners, którego celem jest pomoc małym i średnim firmom w zaistnieniu w internecie oraz znalezieniu nowych klientów dzięki współpracy ze sprawdzoną agencją. Aby do niego dołączyć, agencje marketingu internetowego muszą pomyślnie przejść przez serię egzaminów i udowodnić, że posiadają kwalifikacje z zakresu korzystania i wdrażania produktów reklamowych Google.

Na początku września poznamy regionalnych zwycięzców konkursu, którzy będą mieli szansę zdobycia nagrody w etapie globalnym konkursu. Finał drugiej edycji Premier Partner Awards, odbędzie się w Nowym Jorku 28 września br.

Źródło: SalesTube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem? [INFOGRAFIKA]
W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.
Yieldriser otwiera oddział w Brazylii
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
Publico24: Polski start-up chce zrewolucjonizować dystrybucję prasy
Publico24 stworzyło model cyfrowej dystrybucji prasy, oparty na subskrypcji na wzór Netflixa. Dzięki niewielkim nadajnikom rozmieszczonym w miejscach publicznych czytelnik za pomocą aplikacji może bez ograniczeń czytać na telefonie lub tablecie wybraną gazetę czy pojedynczy artykuł. Nie płaci nic, bo koszt pokrywa abonament opłacany przez przedsiębiorcę lub właściciela lokalu,...
Nowy Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group
Katarzyna Dudzińska-Sroga objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group. Będzie ona zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do klientów regionalnych i bezpośrednich.
Value Media najbardziej dynamicznie rozwijającym się  domem mediowym
Dom mediowy Value Media, należący do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, został niekwestionowanym liderem rankingu polskich agencji mediowych według najnowszego raportu RECMA 2017, notując najwyższą dynamikę wzrostu w ciągu ostatnich 3 lat (+ 292%).
 
środa 20.06.2018, 62 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone