logo
WIADOMOŚCI

Salestube z 3 nominacjami do Google Premier Partners Awards 2017

Mateusz Zawiślak  PR 14.07.2017, przeczytano 217 razy

SalesTube, agencja e-commerce performance w ramach Group One, otrzymała trzy nominacje w drugiej edycji prestiżowego konkursu Google Premier Partners Awards 2017. Nagrody Google są przyznawane za najskuteczniejsze i najbardziej innowacyjne kampanie e-marketingowe. SalesTube znalazł się na shortliście w kategoriach search innovation (projekty realizowane dla L’Oreal oraz TUI) i display innovation (projekt realizowany dla L’Oreal True Match).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-z-3-nominacjami-do-google-premier-partners-awards-2017,33120,artykul.html

Już po raz drugi Google nagrodzi innowacyjne i skuteczne kampanie prowadzone przez agencje na całym świecie. Na liście nominowanych w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka) znalazło się 11 agencji z Polski, w tym SalesTube z trzema nominacjami.

– Jesteśmy niezmiernie dumni z tych nominacji – docenione zostały wszystkie trzy projekty które zgłaszaliśmy – mówi Asia Czekaj, Managing Director Sales Tube – to dowód na to, że kampanie realizowane dla naszych Klientów są zarówno niezwykle innowacyjne, zaprojektowane na najwyższym poziomie, ale jednocześnie mają realny wkład w rozwój ich biznesów.

Aby wziąć udział w konkursie należy dołączyć do programu Google Partners, którego celem jest pomoc małym i średnim firmom w zaistnieniu w internecie oraz znalezieniu nowych klientów dzięki współpracy ze sprawdzoną agencją. Aby do niego dołączyć, agencje marketingu internetowego muszą pomyślnie przejść przez serię egzaminów i udowodnić, że posiadają kwalifikacje z zakresu korzystania i wdrażania produktów reklamowych Google.

Na początku września poznamy regionalnych zwycięzców konkursu, którzy będą mieli szansę zdobycia nagrody w etapie globalnym konkursu. Finał drugiej edycji Premier Partner Awards, odbędzie się w Nowym Jorku 28 września br.

Źródło: SalesTube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Jerzy Sułowski redaktorem naczelnym Gazety Krakowskiej
Od 23 lutego br. funkcję redaktora naczelnego Gazety Krakowskiej obejmuje Jerzy Sułowski, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego tytułu. Zastąpi Wojciecha Harpulę, który odchodzi z pełnionego stanowiska.
Nowa Ipla
Wystartowała nowa odsłona IPLI, największego serwisu rozrywki internetowej w Polsce, który oferuje widzom najszerszą bazę legalnych treści wideo, live i kanałów TV. Strona www.ipla.tv zmieniła się, by zapewnić użytkownikom większą wygodę i komfort korzystania z serwisu. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to jej główne zalety. Zmiany zaszły także w sa...
Nanga Parbat obserwowane w serwisach sportowych
27 i 28 stycznia szczególne zainteresowanie internautów wzbudziły wydarzenia towarzyszące wyprawie na Nanga Parbat z udziałem polskiego wspinacza. Wpłynęło to na wzrost odwiedzalności serwisów sportowych. Wydłużył się również czas spędzony na stronach WWW związanych z tą tematyką. Więcej informacji o tym, jak Polacy korzystali z sieci w styczniu, dowiesz się z najnowszej analizy Gemiusa....
Training Mask Polska z nową agencją social media
Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor rewolucyjnych masek treningowych.
Social Media London Style organizuje cykl spotkań dla branży
Agencja digital Social Media London Style, organizuje cykl bezpłatnych spotkań - śniadań networkingowych - dla osób związanych z branżą social mediową. Cykl ma objąć największe miasta w kraju, na początek zaplanowany jest Social Media Breakfast w Warszawie, w dwóch odsłonach, poświęconych innym aspektom mediów społecznościowych. Uczestnictwo w Social Media Breakfast jest bezpłatne....
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone