logo
WIADOMOŚCI

Salestube z tytułem Google Analytics Certified Partner

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2017, przeczytano 297 razy

SalesTube, agencja e-commerce performance w ramach Group One, uzyskała tytuł Google Analytics Certified Partner. Ten prestiżowy certyfikat jest przyznawany firmom reprezentującym najwyższe umiejętności analityczne oraz tym, które w profesjonalny sposób pomagają swoim klientom w budowaniu biznesu – w Polsce tylko nieliczne agencje mogą się pochwalić tym wyróżnieniem. Tytuł to kolejne potwierdzenie kompetencji SalesTube w zakresie kompleksowego doradztwa dla e-commerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-z-tytulem-google-analytics-certified-partner,33097,artykul.html

Korzyści dla partnerów i klientów

Tytuł Google Analytics Certified Partner umożliwia wyróżnionym firmom dostęp do nowych produktów Google pojawiających się na rynku, jeszcze przed ich oficjalną premierą. Daje też możliwość współpracy i wymiany know-how oraz doświadczeń w gronie elitarnych partnerów Google. Pozwoli to na jeszcze skuteczniejsze dopasowanie oferty Agencji do wymagań klientów i partnerów biznesowych oraz proponowanie skutecznych rozwiązań w dziedzinie performance marketingu wspierających rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego.

- Bardzo się cieszymy z przyznanego certyfikatu. Jest to nie tylko kolejne potwierdzenie naszych kompetencji, ale także okazja do dalszego rozwoju całej spółki i wymiany doświadczeń w gronie Partnerów Google Analytics – mówi Asia Czekaj, Managing Director SalesTube – nie spoczywamy na laurach, a dzięki dostępowi do najnowszych rozwiązań Google będziemy mogli proponować nowatorskie rozwiązania dla naszych Klientów.

Jak zostać partnerem?

Aby otrzymać certyfikat należy m.in. potwierdzić zdobytą wiedzę na temat wdrożeń i biznesowego wykorzystania Google Analytics na konkretnych case’ach. Dodatkowo, konieczne jest wykazanie się umiejętnościami w zakresie analizowania czy wyciągania wniosków biznesowych i przygotowywania rekomendacji. SalesTube spełniło wszystkie te wymagania.

Źródło: SalesTube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Najwięcej odsłon w sieci pochodzi z dużych miast
Z najnowszych danych Gemiusa wynika, że im większe miasto, tym większa liczba odsłon w sieci wykonywanych przez użytkowników. Więcej ciekawostek o tym, jak Polacy korzystali z internetu w minionym miesiącu, przeczytasz w najnowszej analizie Gemiusa.
20 kwietnia ukaże się pierwszy numer magazynu „Dobre Chwile”. Będzie to 32-stronicowy tygodnik dla kobiet, który w piątki będzie dołączany do gazety codziennej „Fakt”.
Tomasz Sekielski rozpoczyna współpracę z Wirtualną Polską
Od czwartku, 19 kwietnia rusza autorski vlog Tomasza Sekielskiego. Będzie publikowany w serwisie WP Opinie oraz na stronie głównej WP.
ING Bank Śląski jako pierwszy bank i piąta marka w Polsce przekroczył 100 mln wyświetleń filmów w serwisie YouTube. Bank jest też najpopularniejszy w swojej kategorii pod względem liczby subskrybentów obserwujących profil.
Nowy marketplace Wirtualnej Polski – WP Radarokazji
Grupa WP wystartowała właśnie z multibrandowym serwisem e-commerce „WP radarOkazji”. To kolejne rozwiązanie Wirtualnej Polski służące sprzedaży w sieci.
 
niedziela 22.04.2018, 119 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone