SalesTube, agencja e-commerce performance w ramach Group One, uzyskała tytuł Google Analytics Certified Partner. Ten prestiżowy certyfikat jest przyznawany firmom reprezentującym najwyższe umiejętności analityczne oraz tym, które w profesjonalny sposób pomagają swoim klientom w budowaniu biznesu – w Polsce tylko nieliczne agencje mogą się pochwalić tym wyróżnieniem. Tytuł to kolejne potwierdzenie kompetencji SalesTube w zakresie kompleksowego doradztwa dla e-commerce.
Korzyści dla partnerów i klientów
Tytuł Google Analytics Certified Partner umożliwia wyróżnionym firmom dostęp do nowych produktów Google pojawiających się na rynku, jeszcze przed ich oficjalną premierą. Daje też możliwość współpracy i wymiany know-how oraz doświadczeń w gronie elitarnych partnerów Google. Pozwoli to na jeszcze skuteczniejsze dopasowanie oferty Agencji do wymagań klientów i partnerów biznesowych oraz proponowanie skutecznych rozwiązań w dziedzinie performance marketingu wspierających rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego.
- Bardzo się cieszymy z przyznanego certyfikatu. Jest to nie tylko kolejne potwierdzenie naszych kompetencji, ale także okazja do dalszego rozwoju całej spółki i wymiany doświadczeń w gronie Partnerów Google Analytics – mówi Asia Czekaj, Managing Director SalesTube – nie spoczywamy na laurach, a dzięki dostępowi do najnowszych rozwiązań Google będziemy mogli proponować nowatorskie rozwiązania dla naszych Klientów.
Jak zostać partnerem?
Aby otrzymać certyfikat należy m.in. potwierdzić zdobytą wiedzę na temat wdrożeń i biznesowego wykorzystania Google Analytics na konkretnych case’ach. Dodatkowo, konieczne jest wykazanie się umiejętnościami w zakresie analizowania czy wyciągania wniosków biznesowych i przygotowywania rekomendacji. SalesTube spełniło wszystkie te wymagania.
Źródło: SalesTube