logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube zarządza programatyczną kampanią Digital OOH w AMS

  PR 13.03.2023, przeczytano 965 razy
ilustracjastrzałka

SalesTube zrealizował dla marki Wyjątkowy Prezent kampanię na nośnikach digitalowych AMS w wygodnym rozliczeniu CPM DOOH. Jej unikalną korzyścią była niezależna, ultraelastyczna i bezobsługowa ze strony dostawcy mediów zmiana kanałów reklamowych pomiędzy Digital Citylight a Digital Indoor w czasie trwania kampanii. Dzięki dostępowi do autorskiego narzędzia zarządzanie kampanią w czasie rzeczywistym, zmiana parametrów i kanałów reklamowych była możliwa i intuicyjna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-zarzadza-programatyczna-kampania-digital-ooh-w-ams,399277,artykul.html

Klient w kampanii wykorzystał system digitalowych nośników AMS, stawiając na elastyczne planowanie, zmianę kanałów w trakcie trwania kampanii i rozliczenie analogicznie jak w mediach online - wyłącznie za realne wyświetlenia.

– Decydując się na emisję w ramach AMS, chcieliśmy uzyskać skuteczne uzupełnienie naszej kampanii w digitalu i dotrzeć do naszych potencjalnych konsumentów w ekosystemie outdoor, w szczególności w centrach handlowych, w których klient posiadał punkty stacjonarne – mówi Aleksander Chim z SalesTube. - Dzięki AMS mieliśmy pełną kontrolę nad miejscem i czasem emisji, co pozwoliło nam na elastyczne dostosowywanie strategii w trakcie kampanii i reagowanie na bieżące okoliczności – dodaje.

Kampanię można było zobaczyć m.in. w warszawskich galeriach Blue City i Sadyba Best Mall oraz w przestrzeni miejskiej na Cityscreenach i Digital Citylightach. Elastyczna emisja i możliwość “switchowania” między kanałami zapewniła 100% wykorzystania cyfrowego outdooru.

– Kampania została zrealizowana w modelu programatycznym automated guaranteed przy użyciu autorskiego narzędzia stworzonego przez AMS. Łączy ono w sobie cechy adserwera oraz platformy do zakupu powierzchni reklamowej, czyli DSP. Cały proces jest zautomatyzowany i bazuje na liczbie wyświetleń – dokładnie tak samo, jak to dzieje się w reklamie internetowej – mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju digtal w AMS. – Dodatkowo Klient pilotażowo skorzystał z możliwości rozliczeń CPM DOOH na nośnikach Digital Citylight. Mamy nadzieję, że wkrótce to będzie standard dla wszystkich kanałów reklamowych segmentu Digital Out-of-Home – dodaje.

Agencja Labcon (Group One) odpowiadała za strategię, koncept kreatywny i realizację wszystkich formatów do kampanii, która prowadzona była równocześnie na pięciu europejskich rynkach.

AMS Digital oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764