logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salon „Rzeczpospolitej” promuje polskie wzornictwo w Karpaczu

  PR 08.09.2024, przeczytano 458 razy
ilustracja

Tegoroczne XXXIII Forum Ekonomiczne w Karpaczu, odbywające się w dniach 3-5 września 2024 roku, stało się miejscem wyjątkowej współpracy pomiędzy "Rzeczpospolitą" a Instytutem Wzornictwa Przemysłowego (IWP). W ramach tego prestiżowego wydarzenia, które gromadzi liderów biznesu, polityki i nauki z całego świata, stworzono unikalną przestrzeń. Jest to jedyna tego rodzaju kooperacja, łącząca polskie wzornictwo z miejscem przeznaczonym na strategiczne dyskusje o przyszłości gospodarki i społeczeństwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salon-_rzeczpospolitej_-promuje-polskie-wzornictwo-w-karpaczu,405583,artykul.html

Projekt Salonu „Rzeczpospolitej” pod nazwą „Przepływ” to coś więcej niż tylko nowa aranżacja wnętrza. „To doświadczenie wizualne, które oddaje energię i dynamikę miejsca, gdzie spotykają się idee i ludzie” – wyjaśnia Dorota Pawiłowska, Head of Art and Design z działu marketingu Gremi Media SA. Koncepcja opiera się na płynnych liniach i formach, symbolizujących przepływ myśli, idei i energii pomiędzy uczestnikami Forum. Przestrzeń została zaprojektowana tak, aby inspirować do twórczej wymiany myśli, dialogu i refleksji nad kluczowymi wyzwaniami, przed którymi stoi współczesny świat – dodaje.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Instytut Wzornictwa Przemysłowego, mający ponad siedemdziesięcioletnie doświadczenie w promowaniu polskiego designu, odegrał kluczową rolę w doborze marek i twórców, którzy najlepiej reprezentują połączenie tradycji z nowoczesnością w polskim wzornictwie. „Naszym celem było pokazanie, że polski design nie tylko łączy tradycję z nowoczesnością, ale również jest gotowy, aby sprostać wymaganiom współczesnego świata biznesu” – podkreśla Małgorzata Wójcik, Dyrektor Departamentu Naukowo-Badawczego IWP.

Stworzenie przestrzeni do dialogu pomiędzy twórcami a biznesem było jednym z kluczowych elementów tej współpracy, co doskonale wpisuje się w misję „Rzeczpospolitej”. „Forum Ekonomiczne to idealne miejsce, by zainicjować dialog między twórcami a światem biznesu. Współpraca z IWP pozwoliła nam wyeksponować wyzwania i możliwości polskiego wzornictwa na arenie międzynarodowej” – dodaje Milena Ostólska, Head of Brands z działu marketingu Gremi Media SA.

Podczas trzydniowego Forum, Salon „Rzeczpospolitej” stanie się centralnym punktem nie tylko do spotkań liderów biznesu, polityki i nauki, ale również miejscem, gdzie będzie można odkryć świat polskiego designu i sztuki w jego najlepszej formie. To przestrzeń, która inspiruje do nowych, kreatywnych rozwiązań, jednocześnie ukazując potencjał polskiego wzornictwa jako integralnej części globalnego rynku – podkreśla Cezary Piernikowski, Dyrektor marketingu w Gremi Media SA.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Gremi Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w VFP Communications
Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu
W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.
31,1% odsłon mniej w największych serwisach z treściami redakcyjnymi

Pierwsze dni obowiązywania nowych przepisów o prawie autorskim, w internecie zaowocowały spadkiem ruchu z social mediów. Dane z badania Mediapanel PBI i Gemius pokazują, że 20 największych polskich serwisów z treściami redakcyjnymi w dniach 20-29 września br. zanotowało o 31,1% mniej odsłon pochodzących z social mediów niż w dniach 30 sierpnia-8 września. Procentowy udział...
Telewizja Polska z dużymi wzrostami oglądalności online
We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce. Z kolei liczba użytkowników portalu tvp.info wzrosła o 22% rok do roku.
Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024
Radio ZET i NEXT FILM znalazły się wśród marek nominowanych w kategorii Entertainment tegorocznej edycji Effie Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764