logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salon Inea w Poznaniu: Nowy standard aranżacji placówek

  PR 27.09.2018, przeczytano 1070 razy

INEA zmienia standard obsługi Klienta i wprowadza nowy wymiar swoich salonów. Zaczyna od jednej z poznańskich placówek, tworząc zaskakujące i komfortowe wnętrze, znacznie odbiegające od typowych przestrzeni obsługowych. Salon przy ul. Polnej 68/72a w Poznaniu to miejsce, w którym Klienci będą chcieli przebywać i do niego wracać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salon-inea-w-poznaniu%3A-nowy-standard-aranzacji-placowek,379523,artykul.html

INEA wprowadza nowe standardy funkcjonowania swoich salonów. Pierwszy przebudowany zgodnie z tymi wytycznymi salon działa już w Poznaniu przy ul. Polnej 68/72a. Wydzielono w nim specjalne strefy – przestrzeń relaksu czy sprzyjający odpoczynkowi showroom, w którym przetestować można usługi światłowodowe operatora. Przygotowane zostały także nowe miejsca bezpośredniej obsługi, czyli bar z wygodną ladą dla ceniących sobie szybkie załatwienie spraw oraz kameralne stoliki dla Klientów mających więcej czasu. Do tego w salonie znalazł się kącik dla dzieci oraz specjalna przestrzeń, gdzie Klienci mogą napić się dobrej kawy.

Żyjemy w dobie rewolucji cyfrowej, z każdej strony zalewają nas informacje o automatyzacji procesów zakupowych. Postanowiliśmy zrobić coś zupełnie innego, na przekór tym trendom. Salony INEA mają być miejscem, gdzie Klienci mogą się zatrzymać, zrelaksować. Chcemy to osiągnąć poprzez nowoczesne i niestandardowe wnętrze, do którego wchodzi się z przyjemnością. Jedno oczywiście pozostaje niezmienne, to profesjonalna i pomocna obsługa – komentuje Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA S.A.

Za projekt odpowiedzialni byli projektanci z pracowni mode:lina, którzy przygotowali dla INEA nie tylko nową odsłonę poznańskiego salonu, ale też zestaw standardów dla wszystkich placówek.

Źródło: INEA

Galeria: Salon Inea w Poznaniu: Nowy standard w obsłudze Klienta

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764