logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salon Mercedes-Benz korzysta monitorów Sony Bravia

  PR 01.12.2017, przeczytano 813 razy
ilustracjastrzałka

We Wrocławiu na blisko 10 000 metrów kwadratowych diler samochodowy - Grupa Wróbel - wybudował największy salon Mercedes-Benz w Polsce. Klienci mogą tutaj obejrzeć 45 samochodów ekspozycyjnych, odwiedzić stanowisko dedykowane modelom AMG, G Corner czy Van ProCenter, a także centrum samochodów zabytkowych. W części serwisowej są 24 podnośniki, trzy myjnie i magazyn opon. Na klientów czeka 320 miejsc parkingowych, a do dyspozycji jest kawiarnia Etno Cafe. Obiekt znakomicie wpisuje się w plany i oczekiwania niemieckiego koncernu Mercedes-Benz, który do 2020 r. chce wprowadzić kilkadziesiąt nowych aut, w tym część zaprojektowanych od początku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salon-mercedes-benz-korzysta-monitorow-sony-bravia,34672,artykul.html

Luksus, który nie onieśmiela tylko daje poczucie komfortu

W ramach przestrzeni salonowej samochodów nowych i używanych oraz serwisu  zainstalowano profesjonalne monitory Sony Bravia. Umieszczono je na stanowiskach handlowych po to, aby pozwalały na bezprzewodowe wyświetlania materiałów z iPadów i komputerów handlowców umożliwiając klientom wygodne oglądanie prezentowanego auta.  W czasie kiedy urządzenia nie są wykorzystywane w ten sposób  służą jako wyświetlacze materiałów digital signage, podobnie jak imponujący, 65-calowy monitor FW-65XD8501 w części AMG. Na klientów czekają także totemy – wolnostojące monitory FW-43XE8001 z pojemnościową nakładką dotykową.

- Na totemach dotykowych bazowo ustawiona jest prezentacja najnowszych informacji  ze świata Mercedes-Benz. - tłumaczy Tomasz Ostaszewski, Kierownik działu marketingu Grupy Wróbel - Dzięki interakcji z ekranem dotykowym klient może dodatkowo zapoznać się z naszą bieżącą ofertą produktową oraz samodzielnie dokonać konfiguracji interesującego go modelu samochodu. Taka konfiguracja z automatu trafia na mail doradcy handlowego, z którym prowadzone są dalsze rozmowy dotyczące oferty

Wybór padł na Sony

Do wrocławskiego salonu Mercedes-Benz ostatecznie trafiło jedenaście  40-calowych monitorów profesjonalnych Sony Bravia – Full HD, dwa 43-calowe oraz trzy 55-calowe monitory 4K HDR z podświetleniem LED wyposażone w platformę Android TV oraz dwa monitory o przekątnej 65 cali o tych samych parametrach wyświetlania obrazu. Profesjonalne monitory BRAVIA 4K są zgodne z technologią 4K HDR, umożliwiającą reprodukcję nowych, atrakcyjnych wizualnie materiałów o szerszym zakresie jasności,  koloru i bardzo wysokiej rozdzielczości 4K.

ilustracjastrzałka

W warunkach tak ekskluzywnego miejsca, a przede wszystkim profesjonalnie przygotowanych materiałów Mercedes-Benz takie parametry wyświetlania obrazu są niezwykle istotne i stanowią technologię, w którą warto było zainwestować. Monitory Sony Bravia są bardzo energooszczędne oraz mogą być dokładnie dostosowane do potrzeb użytkownika poprzez profesjonalne menu konfiguracyjne. Sony Bravia  z serii profesjonalnej są objęte unikalną gwarancją polegająca na wymianie uszkodzonego monitora na nowy bez dodatkowych kosztów po stronie użytkownika.

Za jakość dźwięku odpowiada Yamaha

Firma M.Ostrowski sp.j. wyposażyła salon samochodowy Mercedes-Benz Grupa Wróbel zlokalizowany we Wrocławiu w zaawansowany system nagłośnienia oparty na urządzeniach firmy Yamaha. Sercem systemu jest procesor sygnałowy Yamaha MRX7-D sterowany z poziomu iPada bądź komputera. Całość  systemu podzielono na dziesięć niezależnych stref. Do każdej z nich można wysłać inne źródło dźwięku i sterować jego poziomem głośności. Aby zapewnić odpowiednie pokrycie oraz wysoką jakość dźwięku wzmacniacze Yamaha XMV8280-D oraz Yamaha PA2120 napędzają 46 urządzeń głośnikowych, w tym m.in głośniki sufitowe Yamaha VXC6W. Całość systemu oparto na sieci Dante.

Serwis znajdujący się w budynku głównym wyposażono w autonomiczny system nagłośnienia, w którym jako źródło dźwięku zastosowano odtwarzacz sieciowy Yamaha CD-nt670D, wzmacniacz Yamaha PA2120 oraz dwanaście głośników wiszących.

- Przystąpiliśmy do projektowania systemów AV w ostatnim etapie budowy, ze względu na wytyczne architektoniczne zastosowane produkty musiały spełnić bardzo wygórowane standardy jakościowe i wizualne. – informuje Robert Zielony osoba odpowiedzialna za realizację projektu ze strony wykonawcy. - Najważniejszymi elementami w salonie są samochody i to one, a nie głośniki lub monitory mają przykuwać uwagę. Zastosowane produkty idealnie wpasowują się w koncepcję architektoniczną i tworzą spójną całość, a jednocześnie są to rozwiązania bardzo nowoczesne i dostosowane do potrzeb klienta. Na całym etapie projektowania i wykonawstwa konsultowaliśmy z inwestorem propozycję rozwiązań, współpraca była na najwyższym poziomie i zawsze dochodziliśmy do konsensusu. Założone cele zostały osiągnięte.

Źródło: Sony Professional Solutions

www.pro.sony.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764