logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salon Urody Czyżewscy w portfolio More Bananas

  PR 23.02.2021, przeczytano 124 razy

W styczniu More Bananas rozpoczęło współpracę z Salonem Urody Czyżewscy. To nie pierwsza marka związana z kosmetyką, którą prowadzi krakowska agencja. W portfolio More Bananas znajdują się również firmy: Anwen, Privist, NatiNati i Sensilis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salon-urody-czyzewscy-w-portfolio-more-bananas,390320,artykul.html

Do zadań More Bananas należy prowadzenie kampanii płatnych na Facebooku i Instagramie.

- Zadbamy o promocję Salonu Urody Czyżewscy w mediach społecznościowych. Chcemy, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o tej firmie. Będziemy podkreślać profesjonalizm, przybliżać ofertę marki, a także podkreślać jej charakter - podsumowuje Zuza Frydel, junior performance specialist w More Bananas.

Salon Urody Czyżewscy specjalizuje się w modelowaniu sylwetki, niwelowaniu oznak starzenia, ujędrnianiu ciała, redukcji cellulitu i rozstępów.

Klient zdecydował się na współpracę po przedstawieniu oferty agencji. Za działania reklamowe odpowiedzialna jest Zuza Frydel (junior performance specialist) ze wsparciem graficznym Pauliny Janowiec (graphic designer).

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764