logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Saloniki Kolportera partnerem ogólnopolskich kampanii promocyjnych

  PR 06.02.2019, przeczytano 154 razy

1 lutego br. w salonikach Kolportera ruszyła akcja wydawania nagród w programie konsumenckim „Milion Grześków do wygrania”. To kolejny ogólnopolski program promocyjny, którego partnerem jest Kolporter. W ubiegłym roku sieć saloników była wykorzystywana w ponad 30 tego typu akcjach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/saloniki-kolportera-partnerem-ogolnopolskich-kampanii-promocyjnych,381124,artykul.html

W promocji „Milion Grześków do wygrania” klient, który kupi wafelka „Grześki” w promocyjnym opakowaniu i znajdzie wewnątrz napis „WYGRAŁEŚ Grześki kakaowe 36g”, otrzymuje gratis drugi wafelek. Może go odebrać m.in. w jednym z saloników Kolportera. Akcja potrwa do 30 kwietnia br.

– To kolejna duża, ogólnopolska akcja promocyjna, której jesteśmy partnerem. W ubiegłym roku w sieci naszych saloników Kolportera zorganizowano ponad 30 takich akcji, w których wydano klientom kilka milionów sampli – mówi Aleksandra Łanocha, starszy specjalista ds. marketingu w Kolporterze. – W ostatnich latach widzimy wyraźny wzrost zainteresowania naszą ofertą wydawania nagród lub bezpłatnych próbek. Producentom czy dystrybutorom zależy na precyzyjnym dotarciu do klientów, na możliwościach stałego monitoringu danej akcji i pomiarach skuteczności. A te wszystkie elementy znajdują się w naszej ofercie.  

W 2018 roku z sieci saloników Kolportera korzystały w swoich akcjach takie marki, jak m.in.: Winiary, Mola, Telepizza, Mastercard, Monnari, Labofarm. Łącznie w ich kampaniach rozdano kilka milionów sampli.

– Rocznie obsługujemy ok. 60 mln klientów, a nasze punkty zlokalizowane są w całym kraju. Zapewniamy więc naprawdę szerokie dotarcie z danym programem czy akcją. A dzięki autorskim rozwiązaniom systemowym, informatycznym i logistycznym umożliwiamy sprawną realizację praktycznie każdej akcji we wskazanym czasie, z dotarciem do ściśle określonej grupy odbiorców. Dodatkowo zapewniamy wsparcie komunikacyjne dla danej promocji – bezpośrednio w salonikach, ale także z wykorzystaniem naszych mediów – dodaje Aleksandra Łanocha. – Cieszymy się, że z roku na rok przybywa partnerów biznesowych, współpracujących z nami w organizacji promocji, bo to najlepsza rekomendacje skuteczności i efektywności naszych działań.

Wydawanie nagród w konkursach (redempcja, buy & get) czy też dystrybucję bezpłatnych próbek lub katalogów (sampling) Kolporter umożliwia w swojej sieci saloników od blisko 25 lat.

Źródło: Kolporter

www.kolporter.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden
Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe...
Nowe kanały w WP Pilot, wśród nich CNN i Cartoon Network
Do oferty WP Pilot, platformy umożliwiającej oglądanie telewizji online, dołączyło sześć nowych kanałów. Cztery z nich należą do grupy WarnerMedia: CNN International, Cartoon Network, Boomerang, TNT. Użytkownicy WP Pilot mogą oglądać również Tele5 oraz Polonia1.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764