logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salony Agata: Ambasadorki marki promują kolekcję Qubik w nowym spocie TV

  PR 21.01.2022, przeczytano 1070 razy
ilustracja

Każdy z nas marzy o idealnej kuchni. Dlatego sieć Salonów Agata przygotowała ofertę dla wszystkich tych, którzy chcą szybko, funkcjonalnie, a co ważne – jakościowo zaprojektować tę przestrzeń. Klienci marki mogą skorzystać z szerokiej oferty mebli modułowych Qubik, dzięki którym stworzą kuchnię pod wymiar pomieszczenia. W najnowszym spocie reklamowym z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk, Salony Agata akcentują ten ważny element swojej oferty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salony-agata%3A-ambasadorki-marki-promuja-kolekcje-qubik-w-nowym-spocie-tv,394484,artykul.html

Kuchnia, bo o niej mowa, jest sercem każdego domu. W niej najczęściej spotykamy się przy porannej kawie, na rozmowach po ciężkim dniu w pracy, a każda udana impreza – kończy się właśnie tam! Oferta mebli modułowych Qubik, dostępna w Salonach Agata, charakteryzuje się różnorodnością – wybór brył, frontów, blatów i uchwytów pozwala na urządzenie wnętrza w dowolnym układzie, kolorze i stylu – od nowoczesnej kuchni w połysku po klasyczną z przeszklonymi szafkami. Z kolei zaprojektowane systemy szuflad i cargo sprawią, że praca w kuchni będzie łatwa i przyjemna.

- Projektując przestrzeń kuchenną, chcemy dokonać jak najlepszego wyboru. Kuchenne systemy modułowe Qubik dostępne w Salonach Agata, dają nam możliwość samodzielnego zaprojektowania prawie każdej konfiguracji mebli w kuchni, pod każdy gust i styl. - Jakub Madej, dyrektor handlowy ds. mebli kuchennych Agata S.A.

„Pod TEN wymiar!”

W najnowszym spocie telewizyjnym marki, Ambasadorki w swoim charakterystycznym, zabawnym stylu podkreślają korzyści płynące z nowej oferty Salonów Agata. Obie zwracają przede wszystkim uwagę na idealne wymiary kuchni, a Teściowa humorystycznie komplementuje urządzoną przez Gośkę przestrzeń. Kuchnia jako centrum każdego domu, nie zawsze jest wystarczająco duża, aby można było pomieścić w niej wszystkie, niezbędne rzeczy. Jednak z ofertą mebli modułowych Qubik, Klienci Salonów Agata mogą sami lub z pomocą projektanta zaprojektować kuchnię marzeń – pod swój wymiar i swoje potrzeby. Nowa historia Gośki i Teściowej pokazuje widzom, że wymiarami nie trzeba się przejmować, a funkcjonalna i przytulna kuchnia istnieje.

- W charakterystyczny dla naszej marki, zabawny sposób po raz kolejny komunikujemy ważny element oferty Salonów Agata, uświadamiając odbiorcom, że kuchnia dopasowana do pomieszczenia to nie tylko domena stolarzy. - Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Źródło: Agata S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764