logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salony Agata: Ambasadorki marki promują kolekcję Qubik w nowym spocie TV

  PR 21.01.2022, przeczytano 1048 razy
ilustracja

Każdy z nas marzy o idealnej kuchni. Dlatego sieć Salonów Agata przygotowała ofertę dla wszystkich tych, którzy chcą szybko, funkcjonalnie, a co ważne – jakościowo zaprojektować tę przestrzeń. Klienci marki mogą skorzystać z szerokiej oferty mebli modułowych Qubik, dzięki którym stworzą kuchnię pod wymiar pomieszczenia. W najnowszym spocie reklamowym z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk, Salony Agata akcentują ten ważny element swojej oferty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salony-agata%3A-ambasadorki-marki-promuja-kolekcje-qubik-w-nowym-spocie-tv,394484,artykul.html

Kuchnia, bo o niej mowa, jest sercem każdego domu. W niej najczęściej spotykamy się przy porannej kawie, na rozmowach po ciężkim dniu w pracy, a każda udana impreza – kończy się właśnie tam! Oferta mebli modułowych Qubik, dostępna w Salonach Agata, charakteryzuje się różnorodnością – wybór brył, frontów, blatów i uchwytów pozwala na urządzenie wnętrza w dowolnym układzie, kolorze i stylu – od nowoczesnej kuchni w połysku po klasyczną z przeszklonymi szafkami. Z kolei zaprojektowane systemy szuflad i cargo sprawią, że praca w kuchni będzie łatwa i przyjemna.

- Projektując przestrzeń kuchenną, chcemy dokonać jak najlepszego wyboru. Kuchenne systemy modułowe Qubik dostępne w Salonach Agata, dają nam możliwość samodzielnego zaprojektowania prawie każdej konfiguracji mebli w kuchni, pod każdy gust i styl. - Jakub Madej, dyrektor handlowy ds. mebli kuchennych Agata S.A.

„Pod TEN wymiar!”

W najnowszym spocie telewizyjnym marki, Ambasadorki w swoim charakterystycznym, zabawnym stylu podkreślają korzyści płynące z nowej oferty Salonów Agata. Obie zwracają przede wszystkim uwagę na idealne wymiary kuchni, a Teściowa humorystycznie komplementuje urządzoną przez Gośkę przestrzeń. Kuchnia jako centrum każdego domu, nie zawsze jest wystarczająco duża, aby można było pomieścić w niej wszystkie, niezbędne rzeczy. Jednak z ofertą mebli modułowych Qubik, Klienci Salonów Agata mogą sami lub z pomocą projektanta zaprojektować kuchnię marzeń – pod swój wymiar i swoje potrzeby. Nowa historia Gośki i Teściowej pokazuje widzom, że wymiarami nie trzeba się przejmować, a funkcjonalna i przytulna kuchnia istnieje.

- W charakterystyczny dla naszej marki, zabawny sposób po raz kolejny komunikujemy ważny element oferty Salonów Agata, uświadamiając odbiorcom, że kuchnia dopasowana do pomieszczenia to nie tylko domena stolarzy. - Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Źródło: Agata S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764