logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salony Agata: Ambasadorki marki promują kolekcję Qubik w nowym spocie TV

  PR 21.01.2022, przeczytano 470 razy
ilustracja

Każdy z nas marzy o idealnej kuchni. Dlatego sieć Salonów Agata przygotowała ofertę dla wszystkich tych, którzy chcą szybko, funkcjonalnie, a co ważne – jakościowo zaprojektować tę przestrzeń. Klienci marki mogą skorzystać z szerokiej oferty mebli modułowych Qubik, dzięki którym stworzą kuchnię pod wymiar pomieszczenia. W najnowszym spocie reklamowym z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk, Salony Agata akcentują ten ważny element swojej oferty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salony-agata%3A-ambasadorki-marki-promuja-kolekcje-qubik-w-nowym-spocie-tv,394484,artykul.html

Kuchnia, bo o niej mowa, jest sercem każdego domu. W niej najczęściej spotykamy się przy porannej kawie, na rozmowach po ciężkim dniu w pracy, a każda udana impreza – kończy się właśnie tam! Oferta mebli modułowych Qubik, dostępna w Salonach Agata, charakteryzuje się różnorodnością – wybór brył, frontów, blatów i uchwytów pozwala na urządzenie wnętrza w dowolnym układzie, kolorze i stylu – od nowoczesnej kuchni w połysku po klasyczną z przeszklonymi szafkami. Z kolei zaprojektowane systemy szuflad i cargo sprawią, że praca w kuchni będzie łatwa i przyjemna.

- Projektując przestrzeń kuchenną, chcemy dokonać jak najlepszego wyboru. Kuchenne systemy modułowe Qubik dostępne w Salonach Agata, dają nam możliwość samodzielnego zaprojektowania prawie każdej konfiguracji mebli w kuchni, pod każdy gust i styl. - Jakub Madej, dyrektor handlowy ds. mebli kuchennych Agata S.A.

„Pod TEN wymiar!”

W najnowszym spocie telewizyjnym marki, Ambasadorki w swoim charakterystycznym, zabawnym stylu podkreślają korzyści płynące z nowej oferty Salonów Agata. Obie zwracają przede wszystkim uwagę na idealne wymiary kuchni, a Teściowa humorystycznie komplementuje urządzoną przez Gośkę przestrzeń. Kuchnia jako centrum każdego domu, nie zawsze jest wystarczająco duża, aby można było pomieścić w niej wszystkie, niezbędne rzeczy. Jednak z ofertą mebli modułowych Qubik, Klienci Salonów Agata mogą sami lub z pomocą projektanta zaprojektować kuchnię marzeń – pod swój wymiar i swoje potrzeby. Nowa historia Gośki i Teściowej pokazuje widzom, że wymiarami nie trzeba się przejmować, a funkcjonalna i przytulna kuchnia istnieje.

- W charakterystyczny dla naszej marki, zabawny sposób po raz kolejny komunikujemy ważny element oferty Salonów Agata, uświadamiając odbiorcom, że kuchnia dopasowana do pomieszczenia to nie tylko domena stolarzy. - Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Źródło: Agata S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764