logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu

  PR 16.09.2021, przeczytano 264 razy

Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata – polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie biura prasowego, media i influencer relations, działań z zakresu kreowania wizerunku marki, a także koordynacja działań CSR na poziomie ogólnopolskim oraz lokalnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salony-agata-z-nowa-agencja-pr-%E2%80%93-big-picture-zajmie-sie-kompleksowa-obsluga-brandu,393014,artykul.html

W ramach bieżącej współpracy do zadań Big Picture należy opracowanie całościowej strategii działań PR marki, z uwzględnieniem kontynuacji działań komunikacyjnych wokół platformy „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego.”, koordynacja współpracy z mediami i influencerami oraz pozycjonowanie oferty w mediach. Agencja będzie również odpowiadała za działania z zakresu brand experience oraz realizację projektów i wydarzeń specjalnych, spotkań z dziennikarzami oraz influencerami, a także wsparcie serwisu noiladnie.pl, dedykowanego wszystkim osobom chcącym na nowo zaprojektować swoje cztery kąty.

Do zadań zespołu korporacyjnego należy doradztwo strategiczne, pozycjonowanie eksperckie oraz komunikacja działań CSR.

Współpraca została nawiązana od września 2021 r. w wyniku przetargu i ma charakter długofalowy.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764