logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salony Agata z nowym dyrektorem ds. marketingu

  PR 29.11.2019, przeczytano 283 razy

Z początkiem listopada br. funkcję dyrektora ds. marketingu marki Agata S.A. objął Krzysztof Wadas, dotychczas pełniący funkcję zastępcy dyrektora w dziale marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salony-agata-z-nowym-dyrektorem-ds.-marketingu,384910,artykul.html

Krzysztof Wadas z marką Agata jest związany od blisko 4 lat. Pracę w firmie rozpoczynał jako menadżer ds. marketingu, następnie objął stanowisko zastępcy dyrektora, a od początku listopada br. pełni funkcję szefa zespołu.

Nowy dyrektor odpowiada kompleksowo m.in. za strategię marki oraz strategię komunikacji Agata S.A. Działem współzarządza razem z Angeliką Anusiewicz-Bochenek, zastępcą dyrektora ds. marketingu.

Krzysztof Wadas jest ekonomistą, psychologiem, trenerem biznesu i wykładowcą akademickim. Z marketingiem i sprzedażą zawodowo związany jest od ponad 13 lat. Wcześniej zajmował się m.in. strategią marki i komunikacji, zakupem mediów, kompleksowym planowaniem i realizacją działań digital czy rebrandingiem.

Źródło: Agata S.A.

www.agatameble.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764