logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salony Empik w nowej aranżacji

  PR 21.09.2016, przeczytano 857 razy
ilustracjastrzałka

Innowacyjny, intuicyjny i pełen inspiracji – tak w skrócie można opisać nowy Empik, który już we wrześniu zostanie otwarty w stołecznej Galerii Mokotów. Koncept i cały projekt sklepu powstał na podstawie badań rodzimego rynku oraz doświadczenia światowych gigantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salony-empik-w-nowej-aranzacji,29990,artykul.html

W odpowiedzi na potrzeby klientów, Empik wprowadza pionierskie rozwiązania, które umilą wizyty i ułatwią zakupy w salonach. – Docelowo metamorfozę przejdzie 30 największych sklepów, a każdy nowo otwarty Empik będzie tworzony w tej koncepcji. W mniejszych, istniejących lokalach zostaną wprowadzone kluczowe elementy projektu  – podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.

Do najważniejszych nowości należy interaktywne urządzenie multimedialne, które funkcjonuje jak personalny doradca każdego klienta. Ten wirtualny księgarz kompleksowo wyszukuje produkty, a następnie wyświetla mapę ze wskazówkami, jak do nich trafić. Jeśli danej pozycji nie ma akurat na półce – pokazuje inne salony, w których jest dostępna, a także umożliwia złożenie zamówienia z bezpłatną dostawą do Empiku. To rozwiązanie dla tych, którzy wiedzą, czego szukają. A co z tymi, którzy chcieliby kupić prezent i nie mają pomysłu, szukają porady i inspiracji? Dla nich aplikacja również znajdzie rozwiązanie. Określamy kogo i z jakiej okazji obdarowujemy. Następnie wybieramy zainteresowania, a nawet ulubione marki osoby, której chcemy coś kupić i otrzymujemy gotowe pomysły w różnych kategoriach cenowych. Ponieważ Empik żyje tym, co się aktualnie dzieje w kulturze, serce salonu będzie bić w rytmie trendów, premier i gorących tytułów. Na dużych ekranach w centrum sklepu będą prezentowane aktualności ze świata kultury i rozrywki: selekcja najważniejszych i najciekawszych propozycji, na które warto zwrócić uwagę.

Badania przeprowadzone przez Empik wykazały, że aż 60% klientów odwiedza salony sieci dla przyjemności, szukając pomysłów na ciekawe spędzenie wolnego czasu, czy interesujących propozycji z bogatej oferty wydawniczej. Wiele osób przychodzi do Empiku, aby przejrzeć książki i prasę, dlatego w przestrzeni sklepowej pojawią się wygodne siedziska. Dla rodzin przygotowano wyjątkową strefę, w której dzieci znajdą niespodziankę skrywaną przez  pomarańczowy regał w kształcie litery „e”. To multimedialna książka o…książkach – ze stronami, na których, wśród animacji, znajdują się interaktywne elementy uruchamiane dotykiem. Wystarczy przyłożyć palec w oznaczonym miejscu i piramida odsłoni faraona, maszyna będzie drukować pełną parą, a pisarz zacznie stukać w klawiaturę. Po wykonaniu zadań, czytelnik przewraca kartkę i przenosi się do innego miejsca i czasu, gdzie czekają na niego kolejne tajemnice do odkrycia. Ale ta książka to nie tylko frajda dla maluchów, lecz przede wszystkim element programu edukacyjnego „Przecinek i Kropka”, dzięki któremu dzieci poznają historie pisma, dowiadują się jak powstają książki i zaprzyjaźniają się ze słowem pisanym.

Przy pracy nad aranżacją współpracowano z londyńską agencją 20.20.Naszym celem było stworzenie projektu, który zachwyci klienta. Empik „na zawsze nowy” – bo tak roboczo nazwaliśmy nasz projekt – opowiada klientowi fascynującą i ekscytującą historię. Także przez połączenie świata realnego z internetowym światem empik.com. Nowy Empik inspiruje do odkrywania kultury i rozrywki, jest przewodnikiem po ciekawych formach spędzania wolnego czasu. Jednym słowem – to miejsce, które celebruje kreatywność, ciekawość i radość z odkrywania ciągle czegoś nowego – powiedziała Mariann Wenckheim, Dyrektor 20.20.

Firma ta jest znana z rozwiązań dla marek: Hobbycraft, Prenatal, Strauss Innovation czy szwajcarskiej sieci księgarń P&B. 20.20 było także autorem wykorzystujących najnowocześniejsze technologie projektów dla sieci sprzedaży Nissan czy biur podróży Thomson, tworzyło także nową identyfikację wizualną marki i projekt siedziby klubu Arsenal FC.

Źródło: Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764