logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salony sieci Agata ponownie otwarte: nowy spot reklamowy

  PR 01.12.2020, przeczytano 451 razy
ilustracja

Od soboty, 28 listopada salony stacjonarne marki Agata zostały ponownie otwarte. W trosce o bezpieczeństwo klientów we wszystkich punktach sprzedaży sieci obowiązują najwyższe standardy sanitarne. Marka przygotowała właśnie nową akcję promocyjną, której towarzyszy kolejna telewizyjna historia z udziałem Synowej (Małgorzaty Sochy) i Teściowej (Ewy Kasprzyk).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salony-sieci-agata-ponownie-otwarte%3A-nowy-spot-reklamowy,389392,artykul.html

Ponownemu otwarciu sklepów stacjonarnych znanej sieci z meblami i dekoracjami do aranżacji wnętrz towarzyszy premiera nowej historii telewizyjnej z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. Akcja kolejnego z serii spotów z perypetiami Synowej i Teściowej przenosi widzów z przestrzeni domowej do salonu Agata, a konkretnie do działu dekoracji i oświetlenia, w którym rozmowa o zaginionej żyrafce – prezencie od Teściowej – prowadzi niespodziewanie do… zakupu pięciu nowych, stylowych lamp. Zabawną reklamę, którą podobnie jak całą kampanię „Dla synowych, dla teściowych, dla każdego” przygotowała agencja PZL, zobaczyć będzie można już od soboty w telewizji i Internecie. Nowa historia marki pojawiła się również w radiu, a także na nośnikach OOH i w prasie. Spoty zobaczyć można od soboty – towarzyszy im akcja promocyjna na wszystkie produkty w ofercie marki „20 rat 0% bez dodatkowych kosztów albo rabaty do 20%”, która potrwa do 20 grudnia.

- Historie w ramach platformy „Dla synowych. Dla teściowych. Dla każdego.” są lubiane przez naszych Klientów. Zarówno te, które można oglądać w telewizji, jak i stories dostępne w naszych kanałach społecznościowych. Wiele osób, mając w pamięci pierwszy spot z Ewą Kasprzyk i Małgosią Sochą, do dzisiaj zadaje pytanie „a gdzie żyrafka od teściowej?”. Nawiązując do tego pytania powstała nowa historia, w której synowa po raz kolejny próbuje wybrnąć z niewygodnej rozmowy z teściową. To pierwszy spot z nowymi bohaterkami, którego akcja dzieje się w naszym salonie. W okresie, kiedy nasze sklepy ponownie zostają otwarte, spot jest zaproszeniem do inspirujących zakupów, oczywiście przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Bezpieczne zakupy w sklepach stacjonarnych

Jeszcze w piątek, zgodnie z obostrzeniami, klienci mogli dokonać zakupów tylko w sklepie internetowym agatameble.pl, lub korzystając z opcji zakupów telefonicznych i poprzez wideorozmowę ze sprzedawcą – natomiast już od soboty sklepy sieci zostały ponownie otwarte. Marka zadbała o zachowanie najwyższego rygoru sanitarnego w placówkach. Klienci podczas zakupów zobowiązani są do zachowania dystansu minimum 2 metrów od innych osób, regularnej dezynfekcji rąk, a także noszenia maseczek, o czym informowani są za pomocą komunikatów głosowych oraz plakatów. Ograniczono również liczbę osób w obiektach do 1 osoby na 15 metrów kwadratowych. Ponadto, marka zachęca do dokonywania płatności kartą, ograniczając wymianę gotówki  i korzystanie z banknotów.

- Nasi pracownicy zostali objęci procedurami i przeszkoleni z zasad dotyczących pracy w czasie epidemii. Ponadto zgodnie z rozporządzeniami rządowymi, w obiektach wyłączono z użytkowania powierzchnie rekreacyjne dostępne w części salonów, jak np. bistro czy kącik zabaw dla dzieci. Zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów są dla nas najważniejsze, dlatego wszystkie zasady bezpieczeństwa wdrażamy z należytą starannością. Cieszymy się, że ponownie możemy zaprosić klientów do naszych salonów – komentuje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.

Źródło: Agata S.A.

www.agatameble.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe opakowania herbat marki Big-Active
Właśnie ruszyła kampania VOD herbat czarnych Big-Active – marki, która zrodziła się z prawdziwej pasji do herbaty. W swojej ofercie posiada m.in. najbardziej popularną czarną herbatę Pure Ceylon pochodzącą z najlepszych na świecie, cejlońskich plantacji. To właśnie tam jest zrywana i pakowana. Konsumenci deklarują, że z roku na rok spożywają coraz więcej herbaty...
Communication Unlimited dla Suzuki Boxing Night
Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują wspólnie galę boksu olimpijskiego Suzuki Boxing Night IV. Za komunikację wizualną oraz informowanie o wydarzeniu w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited.
Awans w PR Inspiration
W agencji PR Inspiration Agnieszka Kurczych awansowała na stanowisko Senior PR Managera. Odpowiada za całościową obsługę w zakresie PR i social mediów wieloletnich klientów agencji z branży retail: Galerii Krakowskiej, Silesia City Center oraz centrum handlowego Forum Koszalin. Agnieszka Kurczych koordynuje pracę kilkuosobowego zespołu specjalistów z zakresu...
Dawid Borowiec nowym dyrektorem marketingu w Żywiec Zdrój
Jako nowy dyrektor marketingu Żywiec Zdrój, Dawid Borowiec pokieruje działaniami marki, w misję której wpisana jest troska o środowisko i zachęcanie ludzi, by pili zdrowiej.
Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z EZRA UKSW – organizacją, która realizuje autorski model opieki środowiskowej w społeczności lokalnej na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764