logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samochód na każdą drogę – nowa odsłona modelu Karoq w kampanii Škody

  PR 17.05.2022, przeczytano 1004 razy
ilustracja

„Wszystko przed Tobą” – te słowa podkreślają wymowę kampanii marketingowej nowej ŠKODY KAROQ. Spot wideo oraz materiały graficzne przygotowane na potrzeby działań marketingowych akcentują radość z jazdy samochodem po każdej drodze, a także liczne zalety pojazdu. Kompaktowy SUV marki przeszedł ewolucję wizualną oraz technologiczną. KAROQ może teraz pochwalić się jeszcze bardziej wyrafinowanym designem, dynamicznymi silnikami czy najnowszymi systemami bezpieczeństwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samochod-na-kazda-droge-%E2%80%93-nowa-odslona-modelu-karoq-w-kampanii-%C5%A0kody,395884,artykul.html

Dynamiczny design. Bogato wyposażone wnętrze. Dużo przestrzeni. Nowoczesne technologie. To wszystko sprawia, że na każdą podróż nową ŠKODĄ KAROQ czeka się z niecierpliwością. Podkreśla to SPOT WIDEO, przygotowany na potrzeby kampanii marketingowej, w którym kierowca kompaktowego SUV-a bez wahania wybiera drogę szutrową zamiast asfaltowej. Dlaczego? To łatwe. Z modelem KAROQ można poczuć przyjemność z jazdy niezależnie od obranej drogi.

- ŠKODA KAROQ to niekwestionowany sukces marki – w 2017 r. wprowadziliśmy ten model do oferty jako drugi samochód w gamie SUV-ów. Z wynikiem ponad pół miliona sprzedanych egzemplarzy na świecie, ŠKODA KAROQ jest aktualnie podstawą gamy modelowej marki, oferuje klientom imponujący pakiet, który obejmuje nowoczesny design, ulepszoną aerodynamikę, wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu, najnowocześniejsze systemy wspomagania czy systemy infotainment – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska.

Nowa odsłona modelu KAROQ wyróżnia się wyrafinowanym designem, charakterystycznym dla SUV-ów ŠKODY. Znacznie smuklejsze przednie reflektory sięgają aż do grilla auta. Przeprojektowane światła do jazdy dziennej dodatkowo podkreślają dynamiczny wygląd samochodu. Projektanci ŠKODY przemodelowali również tylne światła modelu. Są teraz jeszcze ostrzejsze i wyposażone w technologię Full LED.

Zmiany wprowadzone w sylwetce samochodu sprawiają, że KAROQ jest teraz jednym z najbardziej aerodynamicznych samochodów w swojej klasie. Pod maską SUV-a umieszczone są dynamiczne silniki z generacji EVO, dostępne w pięciu wersjach.

Dzięki nowym, eleganckim elementom wykończenia i tapicerce foteli, również wnętrze ŠKODY KAROQ ma nowoczesny wygląd. Szczególną uwagę warto zwrócić na opcjonalną tapicerkę Eco, która obejmuje m.in. fotele wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, w tym pokrowce na siedzenia wykonane z przetworzonych butelek PET.

Kampania modelu KAROQ wystartowała 1 maja br. i realizowana jest w telewizji, digitalu, social mediach oraz punktach dealerskich. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media

Źródło: Škoda Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764