logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samochodowy „Zakup kontrolowany za granicą” w Playerze

  PR 13.12.2019, przeczytano 1292 razy
ilustracja

Adam Kornacki i jego ekipa od wielu sezonów z sukcesami pomagają klientom znaleźć wymarzone auto na trudnym polskim rynku samochodowym. Teraz podejmują kolejne wyzwanie! Tym razem poszukają najlepszych okazji w Niemczech, Holandii, Włoszech i USA. Nowy program „Zakup kontrolowany za granicą” już od 15 grudnia wyłącznie w kolekcji MotorTrend, tylko w Playerze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samochodowy-_zakup-kontrolowany-za-granica_-w-playerze,385088,artykul.html

Znany ekspert i dziennikarz motoryzacyjny TVN Turbo, Adam Kornacki, odwiedzi cztery rynki, z których Polacy lubią ściągać samochody. Na początku pojedzie do Niemiec, gdzie pomoże Patrykowi znaleźć wyjątkowego youngtimera. Klientowi zależy na tym, aby auto było wyprodukowane przed 1994 rokiem. Ma na to przeznaczone około 2000 Euro. Czy nabywca znajdzie na Zachodzie swoje wymarzone auto? Wśród propozycji pojawią się Audii 100, Mercedes W124 czy Volkswagen Golf 3 w limitowanej wersji Pink Floyd.

W kolejnych odcinkach Adam odwiedzi także Holandię, Włochy i USA. Jak skutecznie zweryfikować historię pojazdu na rynku holenderskim? Jakie perełki motoryzacyjne kryją Włochy? Na co trzeba uważać, sprowadzając samochód ze Stanów? Odpowiedzi na te i inne pytania już w grudniu tylko na player.pl, w kolekcji MotorTrend.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764