logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samoobsługowy system do optymalizacji plików produktowych od Feedink

  PR 31.08.2016, przeczytano 460 razy

Spółka Feedink.com pod koniec sierpnia 2016 roku wdrożyła nowy, samoobsługowy system dla swoich klientów. Technologiczne rozwiązanie (SaaS) pozwoli na tworzenie i zarządzanie wysokiej jakości plikami produktowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samoobslugowy-system-do-optymalizacji-plikow-produktowych-od-feedink,29758,artykul.html

Celem wdrożenia nowego systemu jest zautomatyzowanie wszystkich procesów związanych z plikami produktowymi w e-commerce oraz optymalizacja i automatyzacja plików produktowych. Dzięki temu sklepy internetowe będą mogły zarządzać feedami produktowymi, pomijając dział IT, a co za tym idzie zaoszczędzą czas i będą działać efektywniej niż do tej pory.

E-commerce wykorzystuje pliki produktowe w kanałach marketingowych, takich jak np.: systemy afiliacyjne, remarketing, Facebook, Google, marketplace’y czy porównywarki cenowe. Bez plików produktowych nie ma możliwości inwestowania w kanały marketingowe.

W systemie można stworzyć trzy rodzaje kont. Opcja freemium daje możliwość uploadu 500 produktów i zrobienie jednego formatu pliku produktowego. Pakiet business umożliwia uploadowowanie do 2000 produktów oraz stworzenie do 20 formatów feeda oraz crawling. Natomiast opcja custom jest tworzona pod indywidualne potrzeby.

Jak wygląda proces tworzenia pliku w nowym systemie Feedik.com?

Najpierw plik produktowy jest uploadowany do systemu. Następnie wykonywane jest zazwyczaj automatyczne mapowanie, czyli informowanie systemu, jak ma interpretować plik. Po tym klient wybiera rodzaj exportu (format pliku produktowego), a następnie wprowadza modyfikacje. Po całym procesie kopiuje adres stworzonego feeda (exportu) i przesyła do partnera/wydawcy.

Jaki możliwości daje klientom system Feedink.com?

Przede wszystkim crawling produktów bezpośrednio ze strony sklepu, tłumaczenie formatu pliku, aktualizację i monitoring jakości danych, zarządzenie plikiem poprzez filtrowanie i grupowanie produktów, dodawanie zewnętrznych kodów monitorujących, zarządzenie zintegrowanymi partnerami, dopasowanie do setek specyfikacji, integracja z Google Analytics czy optymalizacja obrazów.

Wdrożyliśmy nowy system, by zmienić oblicze tworzenia i zarządzania plikami produktowymi w polskim e-commerce. Chcemy ułatwić działania sprzedażowo-marketingowe, zautomatyzować czasochłonne tworzenie i modyfikowanie plików produktowych pod każdego wydawcę. Oddajemy w ręce klientów dopracowane narzędzie, które sprawi, że ich praca będzie efektywniejsza i przyjemniejsza
– komentuje Piotr Zabuła, współzałożyciel i CEO Feedink.com.

Środki na uruchomienie samoobsługowego systemu dla klientów zostały pozyskane dzięki dofinansowaniu od funduszy: Xevin i Cube Group. W portfolio Feedink.com znajdują się taki marki jak m.in.: Tchibo, Avon, Orange, BRW, Decathlon, W.Kruk czy Tesco.

Źródło: Feedink

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764