logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel

  PR 13.06.2024, przeczytano 998 razy
ilustracja

Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung%3A-ekspozycja-telewizorow-the-frame-na-targach-art-basel,404627,artykul.html

Zainicjowane w 1970 roku przez marszandów z Bazylei targi Art Basel zajmują się organizacją najważniejszych na świecie pokazów sztuki nowoczesnej i współczesnej w Bazylei, Miami Beach, Hongkongu i Paryżu. Podczas tegorocznej edycji w Bazylei Art Basel zgromadzi 285 wiodących galerii z 40 krajów, by zaprezentować dzieła sztuki najwyższej jakości – od malarstwa i rzeźby po fotografię i dzieła cyfrowe – powstałe od początków XX wieku aż do dziś. Art Basel po raz kolejny potwierdzi swoją niezrównaną pozycję inspirującego miejsca spotkań ludzi ze świat sztuki.

Podczas targów firma Samsung będzie gospodarzem „Salonu The Frame”, ekskluzywnego stoiska, w którym zaprezentowaną będą – w ramach koncepcji „Nowego sposobu obcowania ze sztuką” – lifestyle’owe telewizory The Frame. Modele te znajdą się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz autorskiego salonu i będą widoczne podczas całego pokazu, by zapewnić odwiedzającym różnorodne i niezwykle bogate wrażenia wizualne.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

– Dzięki udziałowi firmy Samsung w targach Art Basel w charakterze wiodącego oficjalnego partnera w kategorii wyświetlaczy, The Frame ugruntowuje swoją pozycję jako telewizor lifestyle’owy, który jest idealny do cyfrowej prezentacji dzieł sztuki – powiedział Cheolgi Kim, Executive Vice President of Visual Display Business at Samsung Electronics. – Planujemy zapewnić więcej cyfrowych doświadczeń artystycznych dzięki The Frame i w ten sposób przyczynić się do rozwoju ekosystemu sztuki przesuwając tym samym granicę integracji technologii z artystyczną kreacją.

Na ekskluzywnym stoisku firmy Samsung można będzie zobaczyć The Frame Wall – swoisty kolaż złożony z 14 modeli telewizorów z rodziny The Frame, wyróżniających się wyjątkową jakością obrazu QLED 4K. W „strefie skarbów” (Highlight Zone) wewnątrz stoiska zaprezentowana zostanie szeroka gama niezwykłych dzieł sztuki dostępnych w dedykowanym sklepie Samsung Art Store, a interaktywna przestrzeń „znajdowania telewizorów The Frame” (Find The Frame Zone) pozwoli odwiedzającym bawić się odgadywaniem, które z wiszących obok siebie obrazów to „fizyczne oryginały”, a które z nich to wizualizacje cyfrowe.

W „Salonie The Frame” odbyły się też dwie sesje dyskusyjne na żywo, zatytułowane „The Frame & Chat”, których gospodarzem była Daria Brit Greene, kuratorka Samsung Art Store – autorskiej platformy subskrypcji dzieł sztuki cyfrowej. Pierwszy wywiad został przeprowadzony z Angelle Siyang-Le, dyrektor Art Basel Hong Kong (11 czerwca), a drugi z Irene Kim, Global Head of VIP Relations, członkinią zarządu Art Basel (12 czerwca). Uczestnicy mogli wysłuchać wypowiedzi dwóch liderów targów Art Basel na temat trendów w sztuce i najważniejszych wydarzeń pokazu, a także dowiedzieć się więcej o znaczeniu i celach współpracy z firmą Samsung.

Ponadto, by uczcić wybór telewizora The Frame jako pierwszego oficjalnego partnera targów w sferze wizualizacji, firma Samsung zorganizuje sesję z udziałem wybitnych wpływowych osobistości – w tym Fritza Proctora i Genevy Vanderzeil – podczas której zapoznają się z wystawą i możliwościami telewizora The Frame.

Telewizor The Frame został zaprojektowany z myślą o prezentacji dzieł sztuki jako jednej z jego głównych funkcji. Urządzenie wyposażono w Tryb Sztuka, pozwalający zamienić salon w prywatną galerię sztuki. Z kolei dedykowany sklep ze sztuką Art Store daje możliwość skorzystania z ponad 2500 dzieł pochodzących najbardziej renomowanych muzeów i galerii na świecie, takich jak Luwr w Paryżu, Prado w Madrycie, galeria Tate Modern w Londynie, Albertina w Wiedniu czy Metropolitalne Muzeum Sztuki w Nowym Jorku. Ponadto The Frame to telewizor, który zachwyci każdego, kto ceni sobie minimalistyczne wzornictwo oraz doskonałą jakość obrazu. Matowa Powłoka Ekranu sprawia, że można w pełni skupić się na wyświetlanych dziełach, niezależnie od pory dnia. Innymi słowy ani światło sztuczne, ani naturalne nie odbija się od ekranu, pozwalając cieszyć się ulubionymi treściami nawet w najbardziej słoneczny dzień. Natomiast elegancki Design Obrazu sprawia, że trudno powiedzieć, czy mamy do czynienia z telewizorem czy „tradycyjnym” obrazem na ścianie.

O targach Art Basel

Zainicjowane w 1970 roku przez marszandów z Bazylei targi Art Basel organizują dziś najważniejsze na świecie pokazy sztuki nowoczesnej i współczesnej w Bazylei, Miami Beach, Hongkongu i Paryżu. Każda wystawa jest wyjątkowa, dopasowana do miasta i regionu gospodarza, co znajduje odzwierciedlenie w uczestniczących w niej galeriach, prezentowanych dziełach sztuki i treściach równoległych programów przygotowywanych dla każdej edycji we współpracy z lokalnymi instytucjami. Wprowadzenie nowych platform cyfrowych i inicjatywy takie, jak Art Basel i UBS Global Art Market Report, pozwoliły targom wyjść poza tradycyjną, „fizyczną” formułę i trafić do szerszego grona odbiorców. Globalnym partnerem medialnym Art Basel jest The Financial Times. Więcej informacji można znaleźć na stronie artbasel.com.

Źródło: Samsung

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764