logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel

  PR 13.06.2024, przeczytano 273 razy
ilustracja

Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung%3A-ekspozycja-telewizorow-the-frame-na-targach-art-basel,404627,artykul.html

Zainicjowane w 1970 roku przez marszandów z Bazylei targi Art Basel zajmują się organizacją najważniejszych na świecie pokazów sztuki nowoczesnej i współczesnej w Bazylei, Miami Beach, Hongkongu i Paryżu. Podczas tegorocznej edycji w Bazylei Art Basel zgromadzi 285 wiodących galerii z 40 krajów, by zaprezentować dzieła sztuki najwyższej jakości – od malarstwa i rzeźby po fotografię i dzieła cyfrowe – powstałe od początków XX wieku aż do dziś. Art Basel po raz kolejny potwierdzi swoją niezrównaną pozycję inspirującego miejsca spotkań ludzi ze świat sztuki.

Podczas targów firma Samsung będzie gospodarzem „Salonu The Frame”, ekskluzywnego stoiska, w którym zaprezentowaną będą – w ramach koncepcji „Nowego sposobu obcowania ze sztuką” – lifestyle’owe telewizory The Frame. Modele te znajdą się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz autorskiego salonu i będą widoczne podczas całego pokazu, by zapewnić odwiedzającym różnorodne i niezwykle bogate wrażenia wizualne.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

– Dzięki udziałowi firmy Samsung w targach Art Basel w charakterze wiodącego oficjalnego partnera w kategorii wyświetlaczy, The Frame ugruntowuje swoją pozycję jako telewizor lifestyle’owy, który jest idealny do cyfrowej prezentacji dzieł sztuki – powiedział Cheolgi Kim, Executive Vice President of Visual Display Business at Samsung Electronics. – Planujemy zapewnić więcej cyfrowych doświadczeń artystycznych dzięki The Frame i w ten sposób przyczynić się do rozwoju ekosystemu sztuki przesuwając tym samym granicę integracji technologii z artystyczną kreacją.

Na ekskluzywnym stoisku firmy Samsung można będzie zobaczyć The Frame Wall – swoisty kolaż złożony z 14 modeli telewizorów z rodziny The Frame, wyróżniających się wyjątkową jakością obrazu QLED 4K. W „strefie skarbów” (Highlight Zone) wewnątrz stoiska zaprezentowana zostanie szeroka gama niezwykłych dzieł sztuki dostępnych w dedykowanym sklepie Samsung Art Store, a interaktywna przestrzeń „znajdowania telewizorów The Frame” (Find The Frame Zone) pozwoli odwiedzającym bawić się odgadywaniem, które z wiszących obok siebie obrazów to „fizyczne oryginały”, a które z nich to wizualizacje cyfrowe.

W „Salonie The Frame” odbyły się też dwie sesje dyskusyjne na żywo, zatytułowane „The Frame & Chat”, których gospodarzem była Daria Brit Greene, kuratorka Samsung Art Store – autorskiej platformy subskrypcji dzieł sztuki cyfrowej. Pierwszy wywiad został przeprowadzony z Angelle Siyang-Le, dyrektor Art Basel Hong Kong (11 czerwca), a drugi z Irene Kim, Global Head of VIP Relations, członkinią zarządu Art Basel (12 czerwca). Uczestnicy mogli wysłuchać wypowiedzi dwóch liderów targów Art Basel na temat trendów w sztuce i najważniejszych wydarzeń pokazu, a także dowiedzieć się więcej o znaczeniu i celach współpracy z firmą Samsung.

Ponadto, by uczcić wybór telewizora The Frame jako pierwszego oficjalnego partnera targów w sferze wizualizacji, firma Samsung zorganizuje sesję z udziałem wybitnych wpływowych osobistości – w tym Fritza Proctora i Genevy Vanderzeil – podczas której zapoznają się z wystawą i możliwościami telewizora The Frame.

Telewizor The Frame został zaprojektowany z myślą o prezentacji dzieł sztuki jako jednej z jego głównych funkcji. Urządzenie wyposażono w Tryb Sztuka, pozwalający zamienić salon w prywatną galerię sztuki. Z kolei dedykowany sklep ze sztuką Art Store daje możliwość skorzystania z ponad 2500 dzieł pochodzących najbardziej renomowanych muzeów i galerii na świecie, takich jak Luwr w Paryżu, Prado w Madrycie, galeria Tate Modern w Londynie, Albertina w Wiedniu czy Metropolitalne Muzeum Sztuki w Nowym Jorku. Ponadto The Frame to telewizor, który zachwyci każdego, kto ceni sobie minimalistyczne wzornictwo oraz doskonałą jakość obrazu. Matowa Powłoka Ekranu sprawia, że można w pełni skupić się na wyświetlanych dziełach, niezależnie od pory dnia. Innymi słowy ani światło sztuczne, ani naturalne nie odbija się od ekranu, pozwalając cieszyć się ulubionymi treściami nawet w najbardziej słoneczny dzień. Natomiast elegancki Design Obrazu sprawia, że trudno powiedzieć, czy mamy do czynienia z telewizorem czy „tradycyjnym” obrazem na ścianie.

O targach Art Basel

Zainicjowane w 1970 roku przez marszandów z Bazylei targi Art Basel organizują dziś najważniejsze na świecie pokazy sztuki nowoczesnej i współczesnej w Bazylei, Miami Beach, Hongkongu i Paryżu. Każda wystawa jest wyjątkowa, dopasowana do miasta i regionu gospodarza, co znajduje odzwierciedlenie w uczestniczących w niej galeriach, prezentowanych dziełach sztuki i treściach równoległych programów przygotowywanych dla każdej edycji we współpracy z lokalnymi instytucjami. Wprowadzenie nowych platform cyfrowych i inicjatywy takie, jak Art Basel i UBS Global Art Market Report, pozwoliły targom wyjść poza tradycyjną, „fizyczną” formułę i trafić do szerszego grona odbiorców. Globalnym partnerem medialnym Art Basel jest The Financial Times. Więcej informacji można znaleźć na stronie artbasel.com.

Źródło: Samsung

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764