logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów

  PR 23.08.2019, przeczytano 329 razy
ilustracjastrzałka

Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości 64 Mp aż do 108 Mp, a zatem do rozdzielczości odpowiadającej wysokiej klasy lustrzankom cyfrowym. Samsung ISOCELL Bright HMX to jedyna w swoim rodzaju matryca światłoczuła będąca wynikiem ścisłej współpracy Xiaomi Corp. i firmy Samsung.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung%3A-matryca-swiatloczula-108-mp-do-smartfonow,383694,artykul.html

ISOCELL

ISOCELL Bright HMX z ponad 100 milionami efektywnych pikseli umożliwia uzyskanie wyjątkowo ostrych i bogatych w szczegóły zdjęć, zapewnia także wyjątkowe ujęcia nawet w ekstremalnych warunkach świetlnych. Jako pierwsza matryca światłoczuła o dużym rozmiarze 1/1,33 cala HMX może przy słabym oświetleniu zarejestrować więcej światła niż mniejsze matryce. Technologia Tetracell umożliwia jej także łączenie pikseli w sposób imitujący matryce o dużych pikselach, dzięki czemu uzyskiwane są jaśniejsze obrazy o rozdzielczości 27 Mp. Matryca wykorzystuje rozwiązanie Smart-ISO  – to mechanizm, który inteligentnie dobiera poziom działania wzmacniacza w zależności od oświetlenia otoczenia, w celu optymalnej konwersji sygnału świetlnego na elektryczny. Przy jasnym świetle przełącza się na niską czułość, aby poprawić nasycenie pikseli i zagwarantować żywe barwy zdjęcia. W mechanizmie wykorzystano wysoką czułość ISO w gorszych warunkach świetlnych, co pomaga zredukować szumy, zapewniając tym samym wyraźniejsze zdjęcia.

ISOCELL Bright HMX doskonale też sprawdza się w zaawansowanym filmowaniu. Obsługuje nagrywanie wideo bez strat w rozdzielczościach do 6K (6016 x 3384) przy 30 klatkach na sekundę (fps).

- W przypadku ISOCELL Bright HMX firmy Xiaomi i Samsung ściśle współpracowały od wczesnego etapu koncepcyjnego aż do momentu produkcji, która zaowocowała przełomową matrycą światłoczułą 108 Mp. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że rozdzielczości obrazów wcześniej dostępne tylko w kilku najwyższej klasy lustrzankach cyfrowych można teraz oferować również w smartfonach ― powiedział Lin Bin, współzałożyciel i prezes zarządu Xiaomi ― W ramach dalszej współpracy spodziewamy się opracować nie tylko nowe możliwości aparatów w urządzeniach mobilnych, ale także platformę, dzięki której nasi użytkownicy będą mogli tworzyć wyjątkowe treści.

- Samsung nieustannie wprowadza innowacje w technologiach projektowania matryc światłoczułych ISOCELL tak, aby mogły rejestrować świat w sposób możliwie najbardziej zbliżony do tego, jak postrzegają go ludzkie oczy ― powiedział Yongin Park, Executive Vice President, Sensor Business w Samsung Electronics ― Dzięki ścisłej współpracy z Xiaomi ISOCELL Bright HMX jest pierwszą matrycą światłoczułą, w której udało się zmieścić ponad 100 milionów pikseli i która zapewnia niezrównane odwzorowanie kolorów oraz oszałamiające szczegóły dzięki zaawansowanej technologii Tetracell i ISOCELL Plus.

Produkcja seryjna Samsung ISOCELL Bright HMX rozpocznie się jeszcze w tym miesiącu.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com/pl

Dodatkowe informacje:

* Firma Samsung jeszcze w 2013 r. po raz pierwszy zapowiedziała technologię ISOCELL, która redukuje zjawisko przenikania kolorów między pikselami, umieszczając pomiędzy nimi fizyczną barierę, wskutek czego piksele o małych rozmiarach uzyskują większą wierność kolorystyczną. Firma wykorzystała tę technologię, gdy w 2015 r. jako pierwsza w branży wprowadziła matrycę z pikselami o wielkości 1,0 μm, a w 2017 r. ― o wielkości 0,9 μm. W czerwcu 2018 roku Samsung zaprezentował ISOCELL Plus, najnowszą technologię izolacji pikseli.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ahava PR odpowiedzialna za promocję PR marki dr Gerard
Agencja AHAVA PR  zajmie się obsługą jesiennej kampanii marki dr Gerard. Działania obejmują: przygotowanie treści do kampanii, influencer marketing, działania PR (w tym kontakt z mediami oraz wysyłkę kreatywną). Promocja będzie obejmowała dwa nowe produkty marki dr Gerard: Pryncypałki o smaku orzechowym oraz Mafijne Brownie.  
Océ Colorado 1650 złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl
Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex
Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.
Po rozwiązaniu przez Roberta Kubicę umowy z ROKiT Williams Racing, także PKN ORLEN, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, zakończy po tym sezonie współpracę sponsorską z zespołem. Koncern będzie kontynuował współpracę z zawodnikiem, pozostanie także w Formule 1 budując globalną rozpoznawalność marki.
W Integart Festiwal Druku trwa nadal!
Festiwal Druku 2019 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nasza oferta spotkała się z tak dobrym przyjęciem!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764