logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung: monitory z zakrzywieniem 1000 R z linii Odyssey

  PR 07.01.2020, przeczytano 880 razy
ilustracjastrzałka

Samsung Electronics, światowy lider na rynku monitorów dla graczy[1], zaprezentował na targach CES 2020 nową linię zakrzywionych monitorów do gier - Odyssey. Monitory G9 i G7 zostały zaprojektowane z myślą o najbardziej wymagających graczach. Oprócz technologii QLED, wsparcia dla FreeSync 2 i G-SYNC oraz częstotliwości odświeżania na poziomie 240Hz, modele G9 i G7 oferują zakrzywienie 1000 R, co wyznacza nowy trend na rynku zakrzywionych monitorów gamingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung%3A-monitory-z-zakrzywieniem-1000-r-z-linii-odyssey,385244,artykul.html

Urządzenia pozwalają na wyświetlanie obrazu z czasem reakcji na poziomie 1 ms oraz z częstotliwością odświeżania 240Hz dzięki technologii RapidCurve. Najnowsze monitory są także kompatybilne z NVIDIA G-SYNC[2] oraz Adaptive Sync na DP1.4.

Odyssey G9

Samsung G9 to 49 calowy monitor, który jako pierwszy na świecie łączy w sobie rozdzielczość DQHD (5120×1440), częstotliwość odświeżania 240 Hz, czas reakcji 1 ms, zakrzywienie 1000 R i szczytową jasność 1000 cd/m2, a to wszystko w formacie 32:9. Wyświetlacz został opracowany w technologii kropki kwantowej (QLED) w połączeniu z panelem VA i technologią HDR1000. Szybki czas reakcji i częstotliwość odświeżania w połączeniu z krzywizną 1000 R eliminuje opóźnienia, które są niezwykle istotne w krytycznych momentach gry, kiedy ułamek sekundy może oznaczać różnicę między wygraną a przegraną.

Na uwagę zasługuje również zupełnie nowy design. Tył monitora wykończony jest białym, błyszczącym tworzywem, a na środku umieszczono podświetlenie infinty core oferujące 52 kolory podświetlenia i 5 funkcji świecenia, które można dopasować do różnych rodzajów gier.

Odyssey G7

G7 dostępny będzie w dwóch wersjach – 27 i 32 calowej. Obie charakteryzują się taką samą częstotliwością odświeżania, czasem reakcji i zakrzywieniem co model G9. Monitory z serii G7 oferują rozdzielczość QHD (2560×1440), proporcje ekranu 16:9, panel VA z technologią HDR600 i szczytową jasność dochodzącą do 600 cd/m2. Dodatkowo ekrany wykonane są w technologii QLED co zapewnia bardzo szeroki zakres odwzorowania kolorów, które są wyraźne nawet w jasnym świetle.

Design monitorów G7 to, podobnie jak G9, błyszczące tworzywo (tym razem w kolorze czarnym) oraz zmieniający kolory rdzeń, którego podświetlenie można dopasować do rodzaju rozgrywki. Dodatkowo, G7 oferuje podświetlenie przedniej obudowy monitora.

Oba modele posiadają certyfikację TÜV Rheinland, jednej z wiodących organizacji certyfikujących na świecie. Organizacja doceniła Samsunga za opracowanie pierwszego zakrzywionego wyświetlacza 1000 R i przyznała urządzeniom certyfikat Eye Comfort.

ilustracjastrzałka

Samsung G9 i G7 będą dostępne w globalnej sprzedaży na początku drugiego kwartału 2020.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com/pl

Dodatkowe informacje:

[1] Źródło: IDC Worldwide Quarterly Gaming Tracker, dane z trzeciego kwartału 2019 r.
[2] Zastrzeżenie: Walidacja zgodności z G-SYNC dla monitorów do gier G9 i G7 jest obecnie w toku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764