logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung: nowe rozwiązania digital signage

  PR 10.03.2014, przeczytano 879 razy
ilustracjastrzałka

Samsung Electronics, dostawca profesjonalnych wyświetlaczy wielkoformatowych (LFD) przedstawił swoją ofertę na rok 2014. Oprócz nowości sprzętowych takich jak na przykład największy na rynku, 110-calowy ekran jakości Ultra HD, znajduje się w niej także szereg rozwiązań Digital Signage pozwalających w efektywny sposób zarządzać urządzeniami i treściami marketingowymi w przestrzeni publicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung%3A-nowe-rozwiazania-digital-signage,21061,artykul.html

W ofercie Samsung znajduje się szeroki wybór profesjonalnych ekranów LFD o zróżnicowanych rozmiarach, od 32 do 110 cali, dzięki czemu każdy przedsiębiorca może znaleźć urządzenie odpowiadające specyficznym potrzebom jego biznesu. Wszystkie najnowsze wyświetlacze wykorzystują technologię Direct LED, która zapewnia jednorodne oświetlenie całej powierzchni ekranu oraz maksymalnie wierne odwzorowanie obrazu.

Zaprezentowany po raz pierwszy w lutym na targach ISE w Amsterdamie, 110-calowy wyświetlacz Samsung Ultra HD to urządzenie adresowane głównie dla branży handlowej, a zwłaszcza segmentu odzieżowego. Dzięki największej na rynku przekątnej ekranu oraz doskonałej jakości obrazu pozwala on na dynamiczną prezentację oferty w skali 1:1, zmieniając się w wirtualny wybieg dla modelek i modeli, który wywiera na klientach znacznie lepsze wrażenie niż statyczne plakaty. Ten wielkoformatowy wyświetlacz może być z powodzeniem wykorzystywany również na pokazach mody, a także w branżach, w których potrzeba szczegółowo monitorować wiele złożonych procesów naraz, np. w centrach nadzoru, zarządzania kryzysowego czy w nowoczesnych salach operacyjnych.

Poza innowacyjnymi urządzeniami, Samsung oferuje wiele rozwiązań software’owych dla wyświetlaczy LFD umożliwiających m.in. zarządzanie treściami (system Samsung MagicInfo), kalibrację ekranów oraz tworzenie z nich złożonych ścian wideo. Rozwiązanie MagicInfo Video Wall 2.0 pozwala zarówno na proste łączenie ekranów w prostokątną wielkoformatową ścianę video, jak również na budowanie z nich wyjątkowych mozaik, które swoim nieregularnym kształtem przyciągają uwagę znacznie skuteczniej niż klasyczne instalacje.

Ekrany LFD Samsung są także doskonałym rozwiązaniem dla branży gastronomicznej. Systemy Digital Signage można stosować do wizualnej prezentacji oferty kulinarnej w restauracjach szybkiej obsługi, jako tzw. Electronic Menu Board, które umożliwia ukazanie potraw w animowanej postaci lub dostarczenie klientom dodatkowej informacji w dynamicznej formie, na przykład dzięki kodom QR. Co niezwykle istotne, wyświetlaną treścią można zdalnie zarządzać w czasie rzeczywistym bądź poprzez harmonogramy, dlatego nie jest problemem choćby zmiana menu z porannego na popołudniowe lub nagłe wycofanie danej potrawy z powodu wyczerpania składników. Po wyposażeniu ekranów w specjalną nakładkę dotykową, restauracje mogą wykorzystać je do stworzenia innowacyjnego systemu bezobsługowego zamawiania potraw, w którym klient komponuje swój posiłek wybierając potrawy na wyświetlaczu, a informacja jest automatycznie przesyłana do kuchni.

Źródło: Samsung Electronics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Współpraca od początku opierała się na świadomych, synergicznych działaniach marketingowych w strefie online, w celu zwiększenia udziału w rynku e-commerce. Harbingers pomogło BoboWózkom w skutecznym i konsekwentnym budowaniu pozycji lidera w branży wózków i fotelików dziecięcych w e-commerce.
Nowe biuro P&G wykorzystuje rozwiązania przyjazne dla środowiska
Procter & Gamble od początku swojej działalności w Polsce jest jednym z cenionych pracodawców, oferującym nie tylko możliwości rozwoju zawodowego, ale także dbającym o to, by  tworzone przez firmę środowisko pracy było otwarte dla różnorodnych grup pracowników. Dlatego też stale przygląda się ich potrzebom. Zmieniające się w ostatnich latach modele pracy oraz oczekiwania,...
Klink International rozpoczyna współpracę z N42 creative solutions
Od stycznia 2023 roku za działania marketingowe i PR-owe KLINK INTERNATIONAL jednego z największych polskich importerów i dystrybutorów kamienia naturalnego odpowiada agencja kreatywna N42. Współpraca ta, to kolejny krok w działaniach firmy KLINK związany z intensywnym rozwojem i planem osiągnięcia założonych celów strategicznych.
Waterdrop to firma, która powstała w 2016 roku w Austrii. Marka dba o ekologię, nie wykorzystuje tworzyw sztucznych i konserwantów. W swojej ofercie posiada rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które nadają napojom owocowy smak. Waterdrop przyświecają dwie idee: dbanie o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz ograniczenie produkcji plastiku. Z kolei...
Agencja gamingowa Kool Things prolongowała umowę z Razer – wiodącą lifestylową marką dla graczy oraz pionierem rynku gaming hardware. Współpraca pomiędzy firmami trwa już 12 lat. W tym czasie agencja obsłużyła blisko 500 premier, a tylko w ostatnich 3 latach wsparła przedstawicieli mediów w stworzeniu niemal 2000 recenzji produktów marki Razer. Podpisana umowa przedłuża...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764