logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung AR Space – digital signge w rzeczywistości rozszerzonej

  PR 11.09.2019, przeczytano 216 razy
ilustracjastrzałka

Samsung prezentuje pierwsze narzędzie do wizualizacji ekranów digital signage w środowisku rozszerzonej rzeczywistości (AR) – Samsung AR Space. Aplikacja dostępna na urządzeniach z systemem android pozwala na zobrazowanie, jak różne modele ekranów digital signage od Samsunga będą prezentowały się w przestrzeni handlowej czy domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-ar-space-%E2%80%93-digital-signge-w-rzeczywistosci-rozszerzonej,383925,artykul.html

Samsung AR Space rozwiązuje istotny problem związany z odpowiednim zaplanowaniem powierzchni reklamowej lub wyborem ekranu LED jako elementu systemu Home Cinema. W aplikacji dostępne są praktycznie wszystkie modele wyświetlaczy takie jak  LED, outdoor, ściany wideo, ekrany interaktywne i pojedyncze wyświetlacze LCD. Obsługa narzędzia jest bardzo prosta i intuicyjna. Wykorzystując kamerę w urządzeniu takim jak smartfon czy tablet, możemy uchwycić naszą przestrzeń w kamerze i nanieść na nią wybrane przez nas produkty. Aplikacja rozpoznaje ściany i podłogi w pomieszczeniu, co daje gwarancję, że wybrany wyświetlacz będzie odpowiednio odwzorowany.

W przypadku pojedynczych ekranów możemy wybrać prezentację pionową lub poziomą. Jeżeli chodzi o ściany wideo, to w zależności od wielkości powierzchni możemy zestawić obok siebie wybraną liczbę ekranów. Również w przypadku wyświetlaczy LED, których konstrukcja oparta jest o moduły, możemy dowolnie dopasować wielkość i kształt wyświetlacza. Aplikacja pozwala na wizualizację kilku różnych ekranów w jednej przestrzeni. Wykrywanie kątów pozwala też na zobrazowanie ekranów wyświetlaczy digital signage na przylegających do siebie ścianach.

Aby jeszcze lepiej zwizualizować urządzenia w naszej przestrzeni, aplikacja pozwala na wyświetlanie na nich treści statycznych i wideo. Użytkownik może wybrać materiały udostępnione przez Samsunga lub wykorzystać swoje, aby z dużą dokładnością zobaczyć, jak jego film reklamowy czy logo będzie wyglądało w danym pomieszczeniu. AR Space to także dobre rozwiązanie dla osób, które planują zakup ekranu LED do domu. Praktycznie nieograniczone możliwości budowy ekranu z modułów pozwalają na nietypowe aranżowanie przestrzeni, a dzięki jego wizualizacji za pomocą rzeczywistości rozszerzonej potencjalny nabywca może wykorzystać aplikację do zaprojektowania dowolnego wnętrza. Tak stworzony projekt wnętrza można nagrać w postaci materiału wideo i podzielić się z innymi.

Źródło: Samsung

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MORE – Miejskie Okna Reklamowe od Jetline
MORE to więcej niż cyfrowa reklama zewnętrzna, to nowoczesne spojrzenie na witryny pawilonów, punktów usługowych czy gastronomicznych. Sieć ekranów stworzonych przez MyLED dla JetLINE jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów oraz marketerów.
Nowe profesjonalne ekrany Samsung QLED 8K z serii QPR
Samsung Electronics Polska wprowadza do sprzedaży monitory profesjonalne 8K z serii QPR. Najnowsze urządzenia z rodziny wyświetlaczy profesjonalnych, oferują najwyższą jakość wyświetlanego obrazu, szczególnie ważną dla klientów biznesowych. Ekran wyposażony jest w matrycę o rozdzielczość 33 mln pikseli, a funkcja upscalingu AI znacząco poprawia jakość...
Decathlon i Hand Made znów w jednej drużynie
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – IMVISO (futsal).
Święta to czas (u)dawania – lekcje aktorstwa w nowej kampanii świątecznej SOS Wiosek Dziecięcych
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna nową kampanię, której celem jest zapewnienie rodzinnych świąt opuszczonym i osieroconym dzieciom oraz rodzinom znajdującym się w kryzysowej sytuacji. W tym roku do wsparcia akcji Stowarzyszenie zaprosiło Tomasza Kota oraz innych znanych aktorów filmowych i teatralnych.
„Don’t just take, give.” - najnowsza kampania marki Instax dla Fujifilm
Wystartowała kampania marki instax, której jedną z odsłon jest konkurs konsumencki, w ramach którego każdy może zostać instaxfluencerem. W wyniku wygranego przetargu, za adaptację globalnej kampanii odpowiada agencja Bluecloud Interactive.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764