logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung AR Space – digital signge w rzeczywistości rozszerzonej

  PR 11.09.2019, przeczytano 128 razy
ilustracjastrzałka

Samsung prezentuje pierwsze narzędzie do wizualizacji ekranów digital signage w środowisku rozszerzonej rzeczywistości (AR) – Samsung AR Space. Aplikacja dostępna na urządzeniach z systemem android pozwala na zobrazowanie, jak różne modele ekranów digital signage od Samsunga będą prezentowały się w przestrzeni handlowej czy domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-ar-space-%E2%80%93-digital-signge-w-rzeczywistosci-rozszerzonej,383925,artykul.html

Samsung AR Space rozwiązuje istotny problem związany z odpowiednim zaplanowaniem powierzchni reklamowej lub wyborem ekranu LED jako elementu systemu Home Cinema. W aplikacji dostępne są praktycznie wszystkie modele wyświetlaczy takie jak  LED, outdoor, ściany wideo, ekrany interaktywne i pojedyncze wyświetlacze LCD. Obsługa narzędzia jest bardzo prosta i intuicyjna. Wykorzystując kamerę w urządzeniu takim jak smartfon czy tablet, możemy uchwycić naszą przestrzeń w kamerze i nanieść na nią wybrane przez nas produkty. Aplikacja rozpoznaje ściany i podłogi w pomieszczeniu, co daje gwarancję, że wybrany wyświetlacz będzie odpowiednio odwzorowany.

W przypadku pojedynczych ekranów możemy wybrać prezentację pionową lub poziomą. Jeżeli chodzi o ściany wideo, to w zależności od wielkości powierzchni możemy zestawić obok siebie wybraną liczbę ekranów. Również w przypadku wyświetlaczy LED, których konstrukcja oparta jest o moduły, możemy dowolnie dopasować wielkość i kształt wyświetlacza. Aplikacja pozwala na wizualizację kilku różnych ekranów w jednej przestrzeni. Wykrywanie kątów pozwala też na zobrazowanie ekranów wyświetlaczy digital signage na przylegających do siebie ścianach.

Aby jeszcze lepiej zwizualizować urządzenia w naszej przestrzeni, aplikacja pozwala na wyświetlanie na nich treści statycznych i wideo. Użytkownik może wybrać materiały udostępnione przez Samsunga lub wykorzystać swoje, aby z dużą dokładnością zobaczyć, jak jego film reklamowy czy logo będzie wyglądało w danym pomieszczeniu. AR Space to także dobre rozwiązanie dla osób, które planują zakup ekranu LED do domu. Praktycznie nieograniczone możliwości budowy ekranu z modułów pozwalają na nietypowe aranżowanie przestrzeni, a dzięki jego wizualizacji za pomocą rzeczywistości rozszerzonej potencjalny nabywca może wykorzystać aplikację do zaprojektowania dowolnego wnętrza. Tak stworzony projekt wnętrza można nagrać w postaci materiału wideo i podzielić się z innymi.

Źródło: Samsung

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja
Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów: mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy, nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować –...
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu,...
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym....
Marka Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764