logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung AR Space – digital signge w rzeczywistości rozszerzonej

  PR 11.09.2019, przeczytano 601 razy
ilustracjastrzałka

Samsung prezentuje pierwsze narzędzie do wizualizacji ekranów digital signage w środowisku rozszerzonej rzeczywistości (AR) – Samsung AR Space. Aplikacja dostępna na urządzeniach z systemem android pozwala na zobrazowanie, jak różne modele ekranów digital signage od Samsunga będą prezentowały się w przestrzeni handlowej czy domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-ar-space-%E2%80%93-digital-signge-w-rzeczywistosci-rozszerzonej,383925,artykul.html

Samsung AR Space rozwiązuje istotny problem związany z odpowiednim zaplanowaniem powierzchni reklamowej lub wyborem ekranu LED jako elementu systemu Home Cinema. W aplikacji dostępne są praktycznie wszystkie modele wyświetlaczy takie jak  LED, outdoor, ściany wideo, ekrany interaktywne i pojedyncze wyświetlacze LCD. Obsługa narzędzia jest bardzo prosta i intuicyjna. Wykorzystując kamerę w urządzeniu takim jak smartfon czy tablet, możemy uchwycić naszą przestrzeń w kamerze i nanieść na nią wybrane przez nas produkty. Aplikacja rozpoznaje ściany i podłogi w pomieszczeniu, co daje gwarancję, że wybrany wyświetlacz będzie odpowiednio odwzorowany.

W przypadku pojedynczych ekranów możemy wybrać prezentację pionową lub poziomą. Jeżeli chodzi o ściany wideo, to w zależności od wielkości powierzchni możemy zestawić obok siebie wybraną liczbę ekranów. Również w przypadku wyświetlaczy LED, których konstrukcja oparta jest o moduły, możemy dowolnie dopasować wielkość i kształt wyświetlacza. Aplikacja pozwala na wizualizację kilku różnych ekranów w jednej przestrzeni. Wykrywanie kątów pozwala też na zobrazowanie ekranów wyświetlaczy digital signage na przylegających do siebie ścianach.

Aby jeszcze lepiej zwizualizować urządzenia w naszej przestrzeni, aplikacja pozwala na wyświetlanie na nich treści statycznych i wideo. Użytkownik może wybrać materiały udostępnione przez Samsunga lub wykorzystać swoje, aby z dużą dokładnością zobaczyć, jak jego film reklamowy czy logo będzie wyglądało w danym pomieszczeniu. AR Space to także dobre rozwiązanie dla osób, które planują zakup ekranu LED do domu. Praktycznie nieograniczone możliwości budowy ekranu z modułów pozwalają na nietypowe aranżowanie przestrzeni, a dzięki jego wizualizacji za pomocą rzeczywistości rozszerzonej potencjalny nabywca może wykorzystać aplikację do zaprojektowania dowolnego wnętrza. Tak stworzony projekt wnętrza można nagrać w postaci materiału wideo i podzielić się z innymi.

Źródło: Samsung

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764