logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung AR Space – digital signge w rzeczywistości rozszerzonej

  PR 11.09.2019, przeczytano 311 razy
ilustracjastrzałka

Samsung prezentuje pierwsze narzędzie do wizualizacji ekranów digital signage w środowisku rozszerzonej rzeczywistości (AR) – Samsung AR Space. Aplikacja dostępna na urządzeniach z systemem android pozwala na zobrazowanie, jak różne modele ekranów digital signage od Samsunga będą prezentowały się w przestrzeni handlowej czy domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-ar-space-%E2%80%93-digital-signge-w-rzeczywistosci-rozszerzonej,383925,artykul.html

Samsung AR Space rozwiązuje istotny problem związany z odpowiednim zaplanowaniem powierzchni reklamowej lub wyborem ekranu LED jako elementu systemu Home Cinema. W aplikacji dostępne są praktycznie wszystkie modele wyświetlaczy takie jak  LED, outdoor, ściany wideo, ekrany interaktywne i pojedyncze wyświetlacze LCD. Obsługa narzędzia jest bardzo prosta i intuicyjna. Wykorzystując kamerę w urządzeniu takim jak smartfon czy tablet, możemy uchwycić naszą przestrzeń w kamerze i nanieść na nią wybrane przez nas produkty. Aplikacja rozpoznaje ściany i podłogi w pomieszczeniu, co daje gwarancję, że wybrany wyświetlacz będzie odpowiednio odwzorowany.

W przypadku pojedynczych ekranów możemy wybrać prezentację pionową lub poziomą. Jeżeli chodzi o ściany wideo, to w zależności od wielkości powierzchni możemy zestawić obok siebie wybraną liczbę ekranów. Również w przypadku wyświetlaczy LED, których konstrukcja oparta jest o moduły, możemy dowolnie dopasować wielkość i kształt wyświetlacza. Aplikacja pozwala na wizualizację kilku różnych ekranów w jednej przestrzeni. Wykrywanie kątów pozwala też na zobrazowanie ekranów wyświetlaczy digital signage na przylegających do siebie ścianach.

Aby jeszcze lepiej zwizualizować urządzenia w naszej przestrzeni, aplikacja pozwala na wyświetlanie na nich treści statycznych i wideo. Użytkownik może wybrać materiały udostępnione przez Samsunga lub wykorzystać swoje, aby z dużą dokładnością zobaczyć, jak jego film reklamowy czy logo będzie wyglądało w danym pomieszczeniu. AR Space to także dobre rozwiązanie dla osób, które planują zakup ekranu LED do domu. Praktycznie nieograniczone możliwości budowy ekranu z modułów pozwalają na nietypowe aranżowanie przestrzeni, a dzięki jego wizualizacji za pomocą rzeczywistości rozszerzonej potencjalny nabywca może wykorzystać aplikację do zaprojektowania dowolnego wnętrza. Tak stworzony projekt wnętrza można nagrać w postaci materiału wideo i podzielić się z innymi.

Źródło: Samsung

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Remadays: tłumy na stoisku fabryki mediów Ikonos
Podczas targów RemaDays 2020, stoisko polskiego producenta materiałów samoprzylepnych i powlekanych zostało oblężone przez licznych odwiedzających warszawskie EXPO. Świadczy to przede wszystkim o wysokiej klasie mediów „Made in Poland”.
Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii Acuvue Oasys with Transitions
Krzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką ACUVUE.
New Balance z influencerkami w najnowszej kampanii dla Sizeer
New Balance wystartował z nową kampanią dla sieci sklepów Sizeer. Do projektu zostały zaproszone influencerki Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah, które prezentują najnowsze buty marki  w trendzie chunky shoes – model 608. Kampanii The Original Stories of 608 towarzyszy aktywacja konsumencka, w ramach której trzy osoby wyjadą razem z bohaterkami...
Krakowska agencja marketingowa More Bananas nawiązała współpracę z przedsiębiorstwem Future Capital, zajmującym się pośrednictwem finansowym między firmami i osobami prywatnymi. Agencja odpowiada za działania strategiczne oraz działania operacyjne w zakresie content marketingu, prowadzenie social mediów, Facebook i Google Ads oraz e-mail marketing.  
Krakowska agencja marketingowa More Bananas nawiązała współpracę z przedsiębiorstwem Future Capital, zajmującym się pośrednictwem finansowym między firmami i osobami prywatnymi. Agencja odpowiada za działania strategiczne oraz działania operacyjne w zakresie content marketingu, prowadzenie social mediów, Facebook i Google Ads oraz e-mail marketing.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764