logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung Bespoke: II edycja konkursu dla architektów i projektantów wnętrz

  PR 07.12.2023, przeczytano 449 razy
ilustracja

Marka Samsung zaprasza studentów, architektów, projektantów i stylistów wnętrz do udziału w konkursie Projektuj z Bespoke. Zadaniem uczestników jest wykonanie projektu koncepcyjnego z uwzględnieniem lodówki Bespoke marki Samsung i stylu danego etapu konkursu. Zgłoszenia do pierwszego etapu konkursu można przesyłać do 30 stycznia 2024 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-bespoke%3A-ii-edycja-konkursu-dla-architektow-i-projektantow-wnetrz,402380,artykul.html

Konkurs przeprowadzony jest na dedykowanej platformie projektujzbespoke.pl. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace w trzech etapach, które określone są poprzez różne style wnętrzarskie: japandimid-century modern oraz modern organic. Szczegółowy harmonogram konkursu, w tym terminarz zgłoszeń znajduje się na stronie konkursowej.

Zadanie konkursowe

Uczestnicy mają za zadanie wykonanie projektu koncepcyjnego z zakresu architektury z uwzględnieniem lodówki Bespoke w określonym, dla danego etapu konkursu, stylu wnętrzarskim: japandi, mid-century modern i modern organic. Kolejnym krokiem jest publikacja pracy w mediach społecznościowych z dedykowanymi oznaczeniami: #pojektujzbespoke2, #Samsungbespokekonkurs i #zadaniekonkursowe. Prace należy zgłaszać wgrywając projekt za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie konkursowej projektujzbespoke.pl. Termin składania prac dla poszczególnych etapów:

  • Etap I – styl japandi – zgłoszenia od dnia 7 grudnia 2023 roku do dnia 30 stycznia 2024 roku
  • Etap II – styl mid-century – zgłoszenia od dnia 31 stycznia 2024 roku do dnia 12 marca 2024 roku
  • Etap III – styl modern organic – zgłoszenia od dnia 13 marca 2024 roku do dnia 30 kwietnia 2024 roku

ilustracjastrzałka

Jury

Zgłoszone projekty oceni jury w składzie: arch. Jan Sikora (ASP Gdańsk, Sikora Wnętrza), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), arch. Agata Sobkowiak (Sobkowiak Architektura), arch. Agnieszka Balicka (Balicka Design), arch. Aldona Banasiukarch. Anna Koszelaarch. Katarzyna Fotek (Decoroom), arch. Weronika Libiszowska (Boris Kudlička with Partners), arch. Karol Smagacz (Karol Smagacz Interior Designer), Anna Grużewska (Czas na Wnętrze), Kamil Białas (WhiteMAD) i fotograf Yassen Hristov.

Nagrody

Łączna suma nagród wynosi 30 000 PLN brutto. W każdym etapie konkursu (I-III) zostanie wyłoniony laureat nagrody głównej w wysokości 3 000 PLN brutto. Podczas obrad gremium Jurorów wyłoni spośród wszystkich zgłoszonych prac (również nagrodzonych w poszczególnych etapach konkursu) laureatów nagrody Grand Prix i nagrody specjalnej. W skład Grand Prix dla najlepszego projektu wchodzi nagroda pieniężna w wysokości 10 000 PLN brutto oraz promocja projektu w mediach o wartości 6 000 PLN brutto. Organizator przewidział nagrodę specjalną w postaci sesji zdjęciowej zrealizowanej koncepcji w wykonaniu fotografa Yassena Hristova.

Źródło: Samsung

Dodatkowe informacje:

O Bespoke
Bespoke to linia personalizowanych produktów AGD Samsung, którą otwierają innowacyjne lodówki z wymiennymi panelami zewnętrznymi, dostępnymi w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych. Wybrane moduły lodówki możemy dowolnie łączyć w zestawy dopasowując wygląd i funkcjonalność urządzenia do indywidualnych potrzeb i stylu życia. Dzięki smukłym liniom i nowoczesnemu designowi z charakterystycznymi płaskimi panelami frontowymi i uchwytami w formie wgłębień, lodówki Bespoke idealnie pasują do kuchni w każdym stylu. Ponadto, urządzenie zostało wyposażone w technologię SpaceMax, która zapewnia większą pojemność lodówki dzięki nowemu systemowi wydajnej izolacji. Ścianki urządzenia są cieńsze, co zapewnia więcej miejsca wewnątrz na produkty spożywcze. Lodówka jest wyposażona w wielofunkcyjną półkę na wino oraz miejsce na przechowywanie wysokich produktów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764