logo
WIADOMOŚCI

Samsung CFG73 wyłącznym monitorem do rozgrywek podczas Gamescom 2017

Mateusz Zawiślak  PR 11.08.2017, przeczytano 248 razy
ilustracjastrzałka

Firma Samsung Electronics dostarczy monitory CFG73 na rozgrywki w PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS (PUBG), które odbędą się podczas Gamescom 2017, w dniach 22-26 sierpnia w niemieckiej Kolonii. Jest to największa impreza dla entuzjastów gier komputerowych. Co roku wzbudza wyjątkowe zainteresowanie wśród graczy, twórców gier wideo, mediów i producentów sprzętu. Rozgrywki organizuje producent PUBG Bluehole Studio we współpracy z ESL, największą na świecie niezależną ligą e-sportową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-cfg73-wylacznym-monitorem-do-rozgrywek-podczas-gamescom-2017,33382,artykul.html

W rozgrywce weźmie udział ponad 70 najlepszych graczy na świecie w PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS i wielu influencerów. Goście Gamescom 2017 także będą mogli spróbować rozgrywki, a także zapoznać się z monitorami Samsunga.

Gracze będą korzystali z 24-calowych monitorów CFG73. Zakrzywione wyświetlacze wyposażone są w technologię Quantum Dot, oferują nieosiągalny do tej pory efekt żywych i naturalnych kolorów, ożywiając nawet najdrobniejsze szczegóły i zapewniając jeszcze bardziej rzeczywistą prezentację gry. Najlepszy w tej klasie wyświetlaczy, wynoszący 3000:1 współczynnik kontrastu dodatkowo podbija wrażenie realizmu, pogłębiając czerń, wyostrzając biel i z niezwykłą dokładnością oddając odcienie kolorów.

CFG73 jest jednym z pierwszych zakrzywionych monitorów o ultraszybkim czasie reakcji (MPRT), wynoszącym 1 ms. W połączeniu z równie imponującą częstotliwością odświeżania 144 Hz, monitor skutecznie eliminuje rozmycia i opóźnienia obrazu, pozwalając graczom przechodzić do kolejnych scen natychmiast i bez utraty koncentracji. Ponadto, fabrycznie skalibrowane tryby gier optymalizują poziomy czerni gamma, współczynniki kontrastu, ostrość i kolory dla wszystkich gatunków, w tym „strzelanek”, gier strategicznych w czasie rzeczywistym, RPG czy AOS.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Automatyczne trymery KalaXY II w ofercie ADP Polska
W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku oraz opinie klientów firma Kala opracowała nową linię trymerów automatycznych KalaXY II, które swoją premierę miały na międzynarodowych targach FESPA 2018 w Berlinie. (rys. Automatyczny trymer KalaXY II Plus).
Minima Advertising People dla UX Plus
UX Plus projektuje doświadczenia klientów. Patrząc w portfolio, można odnieść wrażenie, że to wielki koncern lub ośrodek naukowy zajmujący się doradztwem. Nie tym razem. UX Plus to w rzeczywistości jedna osoba, Agnieszka Szóstek. Tak niezwykła osobowość potrzebowała marki, która pokaże światu na co ją stać. Takiej jak ona – odważnej i profesjonalnej.
Zoo Market rusza z kampanią DOOH
ZOO Market we współpracy z agencją reklamową MyLED realizuje  intensywną kampanię DOOH, informującą o nadchodzących wydarzeniach i odliczającą czas do atrakcji zaplanowanych na kolejny weekend.
On Board Think Kong poszerza portfolio klientów w obszarze healthcare. W ramach współpracy z firmą Pharmabest poprowadzi wielokanałową kampanię edukacyjną „Probiotyk – wybieram świadomie”. Konsultanci On Board Think Kong będą odpowiedzialni za prowadzenie komunikacji łączącej działania PR, content marketingowe oraz SEO.
Change Serviceplan autorem kampanii reklamowej Krakus
Agencja kreatywna Change Serviceplan, przygotowała nową kreację kampanii reklamowej dla marki Krakus, która promuje szeroką gamę produktów, szczególnie polecanych w sezonie grillowym. Kampanię rozpoczęły aktywności w mediach społecznościowych  oraz na portalach internetowych.
 
środa 20.06.2018, 144 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone