logo
WIADOMOŚCI

Samsung Cinema LED w Arena Cinemas Sihlcity

Mateusz Zawiślak  PR 05.12.2017, przeczytano 269 razy
ilustracjastrzałka

W kinie Arena Cinemas Sihlcity w Zurychu został zainstalowany pierwszy w Europie ekran kinowy LED stworzony przez firmę Samsung. Dzięki technologii High Dynamic Range (HDR) oraz rozdzielczości 4K, ekran Samsung Cinema LED Display zapewnia niespotykaną do tej pory w salach kinowych jakość obrazu, a współpraca Samsung Audio Lab i HARMAN Professional Solutions pozwala osiągać doskonały, naturalnie brzmiący dźwięk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-cinema-led-w-arena-cinemas-sihlcity,34732,artykul.html

Dzięki pokaźnym rozmiarom 10,24 x 5,4 metra ekran Samsung Cinema LED jest w stanie wyświetlać filmy w imponującej rozdzielczości 4K (4096 x 2160 pikseli), a zastosowana technologia High Dynamic Range (HDR) gwarantuje niespotykaną dotąd jakość obrazu, który imponuje swą dynamiką i precyzją. Rozległy obszar ekranu Samsung podświetlony jest przez niemal 9 milionów diod LED. Ponadto, publiczność kinowa może cieszyć się naturalnie brzmiącym dźwiękiem dzięki wykorzystaniu technologii stworzonej we współpracy laboratorium audio Samsung ze specjalistami HARMAN Professional Solutions.

Zarówno profesjonaliści z branży, jak i widzowie chwalą sobie pierwsze doświadczenia z ekranem Samsung Cinema LED, dlatego to innowacyjne rozwiązanie wkracza teraz do Europy.

Dzięki wysoce precyzyjnej kalibracji wyświetlacz zapewnia idealne odwzorowanie kolorów i niepotykaną w tradycyjnych salach kinowych głębię czerni. Powoduje to dodatkowe zaciemnienie pomieszczenia, zwiększając tym samym doznania wizualne. Rozdzielczość 4K, która umożliwia projekcję filmów w obu standardowych formatach kinowych flat i scope, eliminuje problem uciążliwych ciemnoszarych pasów generowanych przez tradycyjne projektory. Technologia LED oferuje 10-krotnie wyższy poziom jasności obrazu w porównaniu z konwencjonalnymi rozwiązaniami, osiągając nawet 146 fL lub 500 nitów. Funkcja HDR pozwala uzyskać głębię kolorów i wysoki kontrast nawet w bardzo jasnych lub ciemnych scenach. Ponadto, ekran Cinema LED w porównaniu z tradycyjnymi projektorami charakteryzuje się zdecydowanie niższym zużyciem energii.

Arena Cinemas Sihlcity to trzecia sala kinowa na świecie wyposażona w nowoczesną technologię LED. Do tej pory, filmy na ekranie firmy Samsung można było podziwiać w Lotte Cinema World Tower w Seulu, a od października także w Paragon Cineplex Theatre w Bangkoku.

W 2018 roku Samsung planuje poszerzyć europejską sieć sal kinowych wyposażonych w ekran Cinema LED.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
piątek 20.07.2018, 166 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone