logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie

  PR 14.06.2024, przeczytano 267 razy
ilustracja

13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display zaprezentował swoje najnowsze rozwiązania technologiczne, jednocześnie edukując w zakresie usprawniania pracy organizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-display-roadshow%3A-visual-experience-transformation-%E2%80%93-podsumowanie,404647,artykul.html

W ramach wydarzeń 19 czerwca br. o godz. 10.30 odbędzie się webinar podsumowujący trendy w branży display. Rejestracja na wydarzenie jest możliwa pod linkiem: Display Roadshow 2024 (samsung.com) – warto się spieszyć, ponieważ liczba miejsc ograniczona.

Nowoczesne technologie i ich finansowanie

ilustracjastrzałka

Na każdym z sześciu spotkań uczestnicy mieli okazję nie tylko zapoznać się z najnowszymi produktami LCD, LED, Digital Signage, a także rozwiązaniami VXT od Samsung, ale również dowiedzieć się, jak wykorzystać możliwości, które dają fundusze unijne. Dariusz Dąbek, goszczący na konferencji, udzielił cennych wskazówek dotyczących pozyskiwania środków na inwestycje technologiczne. „Aby skutecznie aplikować o fundusze unijne, przedsiębiorstwa muszą nie tylko znać swoje potrzeby, ale również umieć je precyzyjnie komunikować w kontekście celów danego programu, zwłaszcza jeśli jest on innowacyjny” – wyjaśnia ekspert Dariusz Dąbek, Specjalista ds. pozyskiwania funduszy europejskich, rzecznik patentowy. – „Jasne przedstawienie wartości dodanej projektu i jego spójności z celami programu zwiększa szanse na sukces. Transparentność i precyzja w komunikacji są kluczowe”.

 Motywem przewodnim tegorocznej edycji była cyfrowa transformacja. Prezentacje zespołu ekspertów Samsung obejmowały szeroki zakres trendów rynkowych, rozpoczynając od nowoczesnego biura, przez środowisko edukacyjne dopasowane do potrzeb nowych pokoleń po komunikację wizualną wewnątrz organizacji oraz w otaczającej nas przestrzeni. Ważnym tematem był także rozwój Control Room w Europie, który Samsung adresuje najwyższej jakości technologią LED.

Cyfrowa transformacja i „Godzina odkryć”

Jednym z najważniejszych punktów programu był panel dyskusyjny zatytułowany “Cyfrowa transformacja i finansowanie inwestycji”. Podczas sesji uczestnicy mogli wymienić się doświadczeniami i zadawać pytania ekspertom.

Dodatkowo, konferencja była wzbogacona o “Godzinę odkryć”, podczas której goście mieli możliwość bliższego przyjrzenia się produktom oraz porozmawiania z ekspertami Samsung.

Specjalne strefy produktowe

Zgromadzeni mieli również dostęp do unikalnych stref produktowych, w których zaprezentowano najnowsze rozwiązania z rodziny display. Pośród produktów pojawił się wyświetlacz interaktywny WAD doskonały do zastosowania w edukacji oraz Ekran LED IVC dedykowany do produkcji wirtualnej.

Fani gamingu i ultrawydajnych wyświetlaczy mogli obejrzeć zakrzywiony monitor gamingowy Samsung Odyssey Neo G9 o imponującej przekątnej 57″. Z kolei przedsiębiorcy zapoznali się z interaktywnym monitorem ułatwiającym współpracę między członkami organizacji – Samsung Flip Pro. Przedstawiono również oprogramowanie Samsung VXT CMS – oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania urządzeniami Digital Signage, następcę MagicInfo.

Nie zabrakło również stacji eksponującej produkty pamięci, takie jak dyski PSSD oraz dyski SSD wewnętrzne w formacie M2 i SATA, oraz najnowszych wyświetlaczy z serii The Wall, zapewniającej najwyższą jakość obrazu i nieskończone możliwości rozbudowy ekranu.

 Inspiracje i wdrożenia

Konferencje Samsung Display Roadshow były nie tylko okazją do prezentacji najnowszych technologii, ale także do inspiracji i edukacji. Podczas wydarzeń uczestnicy poszerzyli wiedzę na temat trendów i kierunków rozwoju, a także dowiedzieli się, jak z łatwością wdrażać technologie Samsung w swoich firmach i instytucjach. Tegoroczna trasa Samsung Display Roadshow była drugą odsłoną cyklu i z pewnością odbędzie się również w przyszłym roku.

Źródło: Samsung

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764