logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu

  PR 18.04.2024, przeczytano 594 razy
ilustracja

Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla firmy [2] .


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-electronics-liderem-rynku-digital-signage-15.-rok-z-rzedu,403907,artykul.html

„Utrzymanie pierwszej lokaty na globalnym rynku digital signage przez 15 kolejnych lat odzwierciedla zaangażowanie Samsung w innowacje i zdolność dostosowania do zmieniających się warunków rynkowych oraz potrzeb klientów” – powiedział Hoon Chung, Executive Vice President of Visual Display Business w Samsung Electronics. „W dalszym ciągu będziemy zapewniali użytkownikom najwyższą jakość, oferując wyspecjalizowane urządzenia, rozwiązania i usługi, zaspokajające ich różnorodne potrzeby” – dodaje Chung.

Samsung Electronics regularnie wprowadza zróżnicowane produkty digital signage, spełniające szerokie potrzeby środowiska biznesowego.

  • The Wall – pierwszy na świecie modułowy ekran z technologią mikro LED. Dzięki segmentowej konstrukcji, The Wall umożliwia klientom dostosowanie rozmiaru, proporcji i kształtu wyświetlacza w zależności od preferencji i celu użycia.
  • Ekrany Smart Signage – potęgujące wrażenie imersji, dzięki ultra-cienkiemu profilowi i jednolitej konstrukcji ramki.
  • Wyświetlacze Outdoor Signage – dostosowane do obiektów sportowych, ekrany pełniące funkcje informacyjne, a także znajdujące zastosowanie w stacjach ładowania pojazdów elektrycznych. Wyświetlacze z portfolio Outdoor Signage zostały zaprojektowane z myślą o dobrej widoczności w każdych warunkach pogodowych.
  • Ekrany Interaktywne – tablica elektroniczna zoptymalizowana pod kątem rynku edukacyjnego, która zapewnia narzędzia edukacyjne w zasięgu ręki nauczycieli i uczniów.

Rozszerzenie linii The Wall jest wyraźnym dowodem na innowacyjność i wiodącą jakość technologii Samsung. Produkty, jak The Wall All-in-One i The Wall for Virtual Production, zostały wybrane przez klientów ze względu na ich łatwość instalacji, wygodę użytkowania oraz unikalne zastosowania takie jak produkcja wirtualna. The Wall został także doceniony w sektorze hoteli premium, a wśród nich: Atlantis The Royal w Dubaju i Hilton Waikiki Beach na Hawajach.

Wiodącą pozycję Samsunga w branży digital signage można przypisać zaangażowaniu firmy w innowacje produktowe i usługowe. Dla przykładu, wprowadzenie w styczniu pierwszego na świecie transparentnego wyświetlacza Micro LED zostało uznane przez ekspertów branżowych za następną generację ekranów komercyjnych. Zdobył on takie wyróżnienia, jak “Most Mind-Blowing LED” ” i “Best Transparent Display” przyznawane przez północnoamerykański serwis informacyjny Audio-Video, rAVe.

Ostatnia premiera rozwiązania Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) stanowi kolejny przykład rozwoju technologii Samsung i wdrażania przełomowych rozwiązań w zakresie wyświetlaczy. Ta natywna platforma chmurowa łączy zdalne administrowanie treścią i ekranami digital signage w jednym, bezpiecznym środowisku, oferując usługi i narzędzia, wykraczające poza sam sprzęt. Jednocześnie zapewnia użytkownikom płynną obsługę i zarządzanie.

Patrząc w przyszłość, globalny rynek digital signage jest gotowy do szybkiego rozwoju, z oczekiwanym rocznym wzrostem o 8 proc. Tym samym szacuje się, iż wielkość rynku osiągnie 24,6 mld dolarów do 2027 r., w porównaniu z 14 mld dolarów w 2020 r. [3] .

Źródło: Samsung Electronics

Dodatkowe informacje:

[1]  Omdia Q4 2023 Public Display Report; Na podstawie wielkości sprzedaży. Uwaga: telewizory konsumenckie są wyłączone.

[2]  Omdia Q4 2023 Public Display Report; Na podstawie wielkości sprzedaży. Uwaga: telewizory konsumenckie są wyłączone.

[3]  According to the combined LCD and LED signage sales revenue. Omdia Q4 2023 Public Displays Market Tracker (excluding Consumer TV), Omdia Q4 LED Video Displays Market Tracker.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764