logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung Galaxy łączy na święta

  PR 16.12.2021, przeczytano 614 razy
ilustracja

W ramach najnowszej świątecznej kampanii z udziałem Karoliny Gilon, Samsung inspiruje do łączenia się na święta z najbliższymi i przypomina o tym, co najważniejsze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-galaxy-laczy-na-swieta,394157,artykul.html

Ruszyła świąteczna kampania „Samsung Galaxy łączy na święta”. Jej głównymi bohaterami są mieszkańcy stolicy, których udaje się zatrzymać w przedświątecznym pędzie na chwilę rozmowy z Karoliną Gilon. Okazuje się, że każdy z nas ma osobę, o której ciepło myśli podczas Świąt, nawet jeśli nie jest z nią od dawna w kontakcie. Ale na rozmowę z bliską osobą nigdy nie jest za późno… zwłaszcza gdy mamy w ręku najnowszy Galaxy Z Flip3 5G.

- Czas płynie szybko, z tysiącem ważnych spraw do załatwienia i wiecznym „muszę pamiętać o…” z tyłu głowy. Święta to czas, w którym warto się zatrzymać i przypomnieć sobie o tym, co naprawdę się liczy. Właśnie dlatego postanowiliśmy tą kampanią przypomnieć jak ważni są ludzie w naszym życiu i jak dzięki technologii „tu i teraz” możemy zadbać, o to co najważniejsze. – podsumowuje Magda Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska.

Świątecznej kampanii towarzyszy konkurs „Kto jest Twoim prezentem” organizowany na instagramowym profilu SamsungPolska. Aby powalczyć o cenne nagrody, wystarczy zamieścić na swoim profilu zdjęcie z osobą, która jest nam szczególnie bliska i uzasadnić dlaczego to właśnie obecność tej osoby jest dla nas najlepszym prezentem, oraz opatrzyć wpis konkursowymi hashtagami: #toTyJestesPrezentem  #konkursgalaxy i oznaczyć profil @samsungpolska.

Autorki i autorzy ośmiu najbardziej kreatywnych prac konkursowych mają szansę na zdobycie zestawu dwóch smartfonów Galaxy Z Flip3 5G, bądź zestawu dwóch par słuchawek Galaxy Buds Pro.

Konkurs trwa do 29 grudnia 2021 r. Szczegółowy regulamin i informacje na temat konkursu można znaleźć na profilu SamsungPolska

Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja Walk.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764