logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung Galaxy Playground z nagrodą MP Power Awards

  PR 30.04.2024, przeczytano 840 razy
ilustracja

Galaxy Playground, projekt zrealizowany dla marki Samsung, otrzymał nagrodę dla najlepszego eventu promującego markę B2C. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-galaxy-playground-z-nagroda-mp-power-awards,404055,artykul.html

Podczas gali MP Power Night, finału dwunastej edycji MP Power Awards, zostały przyznane nagrody dla osobowości branży eventowej, najlepszych projektów, obiektów czy produktów. W konkursie MP Power Projekt, w kategorii Event promocja marki B2C, nagrodę otrzymał projekt Galaxy Playground , zrealizowany dla marki Samsung przez agencje: 10team i VML. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Galaxy Playground to było wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy. W unikalnej przestrzeni ukrytej w podwórzu jednej z niepozornych kamienic przy ul. Chmielnej znalazło się osiem różnorodnych stref stworzonych z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie swobodę ekspresji, nowoczesny design i unikatowe formy rozrywki. To było również idealne miejsce dla tych, którzy uwielbiają wyrażać siebie poprzez zdjęcia i materiały wideo udostępniane w mediach społecznościowych - czego efektem były tysiące relacji uczestników w mediach społecznościowych. Za koncepcję kreatywną i komunikację Galaxy Playground odpowiadała agencja VML, za produkcję - agencja 10team.

W konkursie MP Power Awards oceniana jest kreatywność, efektywność, sposób realizacji i innowacyjność zrealizowanych projektów w branży eventowej. 

Kategoria Event Promocja Marki B2C dotyczy wydarzeń organizowanych przez marki skierowane bezpośrednio do konsumentów. Obejmuje wszelkiego rodzaju wydarzenia, których celem jest zapewnienie uczestnikom możliwości obcowania z marką, doświadczanie wartości marki, produktu lub usługi, zbudowanie zaangażowania lub zapewnienie odpowiedniego kontaktu z przekazem marki. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR
Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 
Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764