logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung i innowacje w druku podczas targów IFA 2013

  PR 03.09.2013, przeczytano 754 razy
ilustracjastrzałka

Podczas prezentacji natargach IFA 2013 firma Samsung Electronics Co., Ltd. przedstawi swoje najnowsze rozwiązania z zakresu mobilnego drukowania, a także szereg nowych produktów przesuwających granice innowacji w dziedzinie druku. Samsung wyznaczył sobie w tej branży ambitne cele – koncentrując się na sferze mobilności, doświadczeń konsumenckich i wzornictwa, firma dąży do zdobycia przed rokiem 2017 czołowej pozycji wśród producentów laserowych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych (MFP) formatu A4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-i-innowacje-w-druku-podczas-targow-ifa-2013,19577,artykul.html

Wiceprezes Gi-ho Kim, kierujący w Samsung Electronics działem rozwiązań z zakresu druku, powiedział: Koncentrując się na trzech odrębnych obszarach i wykorzystując nasze doświadczenie w dziedzinie mobilnych rozwiązań, mamy większą możliwość zaspokajania biznesowych potrzeb naszych klientów – zwłaszcza w sferze usprawnienia komunikacji, współpracy i łączności. Rezultatem tej strategii była premiera pierwszej na świecie drukarki z modułem komunikacji bliskiego zasięgu (NFC) serii Xpress C460. Korzystając z technologii drukowania w trybie NFC chcemy rozszerzyć docelową grupę odbiorców poza użytkowników domowych, kierując ofertę także do przedsiębiorstw i instytucji rządowych, gdzie obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na wydruki.

Wiceprezes Kim dodał: Celem przyświecającym firmie Samsung jest tworzenie produktów umożliwiających ludziom wchodzenie w interakcje z technologią w inny sposób. Dlatego dziś z dumą prezentujemy nasze nowe motto: "Samsung. Innowacja w świecie druku", podsumowujące nasze zaangażowanie w prace badawczo-rozwojowe, innowacyjne rozwiązania i projektowanie produktów zwiększających komfort użytkowania. Jesteśmy pewni, że te starania pomogą nam spełnić upragniony cel, jakim jest zdobycie przed rokiem 2017 pozycji lidera na rynku drukarek A4.

Samsung wysuwa się na prowadzenie w dziedzinie mobilnego drukowania

Od dłuższego czasu zakładano, że wzrost popularności urządzeń mobilnych oraz promocja idei biur, w których nie używa się papieru, w istotny sposób wpłyną na zapotrzebowanie na wydruki. Jednak jak wynika z badań opublikowanych niedawno przez pracownię badania rynku IDC, kartkami papieru wydrukowanymi w 2012 roku na drukarkach i urządzeniach wielofunkcyjnych można byłoby pokryć obszar 237-krotnie większy od Nowego Jorku. Ponadto badanie wykazało, że użytkownicy urządzeń mobilnych – np. smartfonów i tabletów – drukują więcej niż osoby niekorzystające z takich rozwiązań. Autorzy raportu prognozują, że ponad połowa użytkowników urządzeń mobilnych będzie przed rokiem 2015 korzystać w biurach z systemów mobilnego drukowania.

Przewidując nadchodzący trend mobilności w sferze druku, Samsung już od 2009 roku opracowuje związane z tą technologią rozwiązania, m.in. aplikację Samsung Mobile Print, funkcję obsługi Wi-Fi Direct, dedykowany przycisk wydruku zdjęć (Native photo printing), obsługę Google Cloud Print czy dodaną niedawno funkcję komunikacji bliskiego zasięgu (NFC).

W tym roku Samsung Electronics, jako pierwszy producent na świecie, zaprezentował kolorową drukarkę laserową z funkcją NFC, znacznie podnoszącą komfort mobilnego drukowania. Urządzenie Xpress serii C460, w którym połączenie Wi-Fi można skonfigurować w zaledwie trzech prostych krokach, zbiera od czasu premiery entuzjastyczne recenzje, a nawet doczekało się prestiżowej nagrody BLI (Buyers Laboratory) w kategorii najlepszych innowacji. We wrześniu Samsung planuje wprowadzić na rynki europejskie urządzenia serii M2070 – monochromatyczną drukarkę laserową oraz urządzenie wielofunkcyjne z funkcją NFC.

Drukarki koncepcyjne z nowatorskim designem na stoisku Samsunga

Podczas targów IFA 2013 Samsung przedstawi także szereg koncepcyjnych drukarek o nowatorskiej stylistyce i zróżnicowanych funkcjach.

Charakterystyczne cechy koncepcyjnej drukarki o nazwie "Wave" to m.in. minimalistyczny, organiczny design i stacja dokująca dla smartfonu, dzięki której użytkownik może bezpośrednio drukować dane zapisane w smartfonie.

Z kolei stylizowany na retro model "Indie" to drukarka ze stacją dokującą zintegrowaną z systemem audio. Umieszczając smartfon w stacji można przy okazji doładować jego baterię.

Model "One & One" to laserowa drukarka monochromatyczna, która umożliwia druk dwubarwny z określeniem jednego dodatkowego koloru (z palety CMY), uzupełniającego standardową czerń. Innowacyjna stylistyka daje użytkownikom szersze możliwości wyboru, a przez to większą satysfakcję podczas eksploatacji produktu.

Ponadto na targach można zobaczyć model serii CLP-415, czyli pierwszą w branży drukarkę wyróżnioną najwyższą nagrodą w konkursie IF Design Awards 2013, a także urządzenia, które otrzymały Złotą Nagrodę IDEA 2013: Origami, Clip i Mate.

Źródło: Samsung

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764