logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G

  PR 30.10.2020, przeczytano 417 razy
ilustracjastrzałka

Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-i-sokol-powracaja-w-kampanii-galaxy-note20-ultra-5g,389016,artykul.html

W kampanii Supermoc do pracy i po pracy, Samsung wraz z Wojtkiem Sokołem zachęca do wykorzystania mocy, jakie oferują nowoczesne technologie mobilne, po to, by w pełni uwolnić swój potencjał zarówno w sferze biznesowej, jak i po pracy.

Głównym elementem nowej kampanii jest wideo, w którym Sokół wciela się w rolę „vendora”, oferującego upgrade’y kolejnym graczom. Dzięki nim zyskują oni supermoce, przydatne w codziennym życiu. Materiał jest dostępny na kanale Youtube oraz fanpage’u Samsung Polska.

- Oczekujemy od swojego smartfonu, że ten nadąży za nami niezależnie od okoliczności. Ba! Da nam możliwości, jakich wcześniej nie widzieliśmy. Jak osiągnąć tę technologiczną nirvanę, co i jak może nam w tym pomóc – o tym jest nasza najnowsza kampania Galaxy Note20 Ultra 5G. Cieszymy się, że po raz trzeci łączymy siły z Sokołem i nie możemy się doczekać aż wszyscy zobaczą efekty naszej współpracy - powiedziała Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska.

Głównym, obok Sokoła, bohaterem kampanii jest smartfon Galaxy Note20 Ultra 5G. To bezkompromisowe urządzenie zaprojektowano, tak by dostarczało odpowiedniej wydajności niezależnie od okoliczności. Poczynając od nietuzinkowego wyświetlacza AMOLED 2X Infinity-O z adaptacyjnym odświeżaniem do 120 Hz i profesjonalnych aparatów, przez wydajny procesor i wsparcie dla sieci 5G[1], a kończąc na wszechstronnym rysiku S Pen – Galaxy Note20 Ultra 5G pozwala osiągnąć jeszcze więcej, zarówno w pracy, jak i po godzinach. Smartfon sprawdza się nie tylko w biznesowych zastosowaniach, ale również, dzięki subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate (usługa dodatkowo płatna), jako mobilna konsola do gier, oferująca dostęp do ponad 100 gier jakości konsolowej.

Kampania obejmuje działania digital, social media, PR oraz aktywację konsumencką. Za projekt odpowiadają agencje VMLY&R, dfusion communication oraz dom mediowy Starcom.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com/pl

Dodatkowe informacje:

[1] Sieć 5G nie jest powszechnie dostępna w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasadorzy Lecha Free aktywizują Polaków do ruchu
Lech Free powraca z kolejną niecodzienną akcją, która inspiruje do większej aktywności fizycznej w ciągu dnia. We współpracy z Ambasadorami, marka zachęca mieszkańców stolicy do zmiany środka transportu z komunikacji miejskiej na… rower lub hulajnogę, bo przecież Lechendy mogą wszystko.
Maretti rusza z kampanią influencer marketingową na polskim rynku
Bułgarski producent FMCG, Fiscota Food rozpoczął realizację kampanii „Dwie strony smaku”, w ramach której nawiązano współpracę z jednymi z największych twórców w Polsce m.in. grupą WAKSY, Dannym Ferreri i Nadią Długosz. Działania dedykowane promocji produktu Bruschette Maretti potrwają do końca lipca, docierając łącznie do ponad 5...
O nadanie jak najszybszego biegu pracom nad projektem ustawy odszkodowawczej zwracają się do marszałek Sejmu Elżbiety Witek przedsiębiorcy zrzeszeni w Komitecie Obrony Branży Targowej. Wskazują, że dzięki opracowanym przez Senat unormowaniom cały sektor targowy otrzymałby w ten sposób niezbędną pomoc, aby przetrwać. Przypominają, że reprezentują jedną z najciężej...
Rusza kampania „Concordia zmienia barwy”
Concordia Polska Grupa Generali rozpoczyna ostatni etap kampanii informacyjnej dotyczącej połączenia z Generali. Od sierpnia, cenione na rynku ubezpieczenia dla branży rolnej Concordii Polska, sprzedawane będą pod marką Generali Agro. Zmienia się identyfikacja wizualna firmy, by zapewnić spójność z Grupą Generali, ale też oddać charakter i wartości, którymi...
Nowa identyfikacja wizualna marki Dacia
Od samego początku Dacia jest marką, która wyłamuje się z obowiązujących kanonów. Jej nowa odsłona jest bardziej nowoczesna i autentyczna. Zaczyna się nowy rozdział w historii Dacii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764