logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G

  PR 30.10.2020, przeczytano 318 razy
ilustracjastrzałka

Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-i-sokol-powracaja-w-kampanii-galaxy-note20-ultra-5g,389016,artykul.html

W kampanii Supermoc do pracy i po pracy, Samsung wraz z Wojtkiem Sokołem zachęca do wykorzystania mocy, jakie oferują nowoczesne technologie mobilne, po to, by w pełni uwolnić swój potencjał zarówno w sferze biznesowej, jak i po pracy.

Głównym elementem nowej kampanii jest wideo, w którym Sokół wciela się w rolę „vendora”, oferującego upgrade’y kolejnym graczom. Dzięki nim zyskują oni supermoce, przydatne w codziennym życiu. Materiał jest dostępny na kanale Youtube oraz fanpage’u Samsung Polska.

- Oczekujemy od swojego smartfonu, że ten nadąży za nami niezależnie od okoliczności. Ba! Da nam możliwości, jakich wcześniej nie widzieliśmy. Jak osiągnąć tę technologiczną nirvanę, co i jak może nam w tym pomóc – o tym jest nasza najnowsza kampania Galaxy Note20 Ultra 5G. Cieszymy się, że po raz trzeci łączymy siły z Sokołem i nie możemy się doczekać aż wszyscy zobaczą efekty naszej współpracy - powiedziała Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska.

Głównym, obok Sokoła, bohaterem kampanii jest smartfon Galaxy Note20 Ultra 5G. To bezkompromisowe urządzenie zaprojektowano, tak by dostarczało odpowiedniej wydajności niezależnie od okoliczności. Poczynając od nietuzinkowego wyświetlacza AMOLED 2X Infinity-O z adaptacyjnym odświeżaniem do 120 Hz i profesjonalnych aparatów, przez wydajny procesor i wsparcie dla sieci 5G[1], a kończąc na wszechstronnym rysiku S Pen – Galaxy Note20 Ultra 5G pozwala osiągnąć jeszcze więcej, zarówno w pracy, jak i po godzinach. Smartfon sprawdza się nie tylko w biznesowych zastosowaniach, ale również, dzięki subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate (usługa dodatkowo płatna), jako mobilna konsola do gier, oferująca dostęp do ponad 100 gier jakości konsolowej.

Kampania obejmuje działania digital, social media, PR oraz aktywację konsumencką. Za projekt odpowiadają agencje VMLY&R, dfusion communication oraz dom mediowy Starcom.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com/pl

Dodatkowe informacje:

[1] Sieć 5G nie jest powszechnie dostępna w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
Sens pracy w kampanii PZU
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie sensu i satysfakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764