logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G

  PR 30.10.2020, przeczytano 770 razy
ilustracjastrzałka

Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-i-sokol-powracaja-w-kampanii-galaxy-note20-ultra-5g,389016,artykul.html

W kampanii Supermoc do pracy i po pracy, Samsung wraz z Wojtkiem Sokołem zachęca do wykorzystania mocy, jakie oferują nowoczesne technologie mobilne, po to, by w pełni uwolnić swój potencjał zarówno w sferze biznesowej, jak i po pracy.

Głównym elementem nowej kampanii jest wideo, w którym Sokół wciela się w rolę „vendora”, oferującego upgrade’y kolejnym graczom. Dzięki nim zyskują oni supermoce, przydatne w codziennym życiu. Materiał jest dostępny na kanale Youtube oraz fanpage’u Samsung Polska.

- Oczekujemy od swojego smartfonu, że ten nadąży za nami niezależnie od okoliczności. Ba! Da nam możliwości, jakich wcześniej nie widzieliśmy. Jak osiągnąć tę technologiczną nirvanę, co i jak może nam w tym pomóc – o tym jest nasza najnowsza kampania Galaxy Note20 Ultra 5G. Cieszymy się, że po raz trzeci łączymy siły z Sokołem i nie możemy się doczekać aż wszyscy zobaczą efekty naszej współpracy - powiedziała Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska.

Głównym, obok Sokoła, bohaterem kampanii jest smartfon Galaxy Note20 Ultra 5G. To bezkompromisowe urządzenie zaprojektowano, tak by dostarczało odpowiedniej wydajności niezależnie od okoliczności. Poczynając od nietuzinkowego wyświetlacza AMOLED 2X Infinity-O z adaptacyjnym odświeżaniem do 120 Hz i profesjonalnych aparatów, przez wydajny procesor i wsparcie dla sieci 5G[1], a kończąc na wszechstronnym rysiku S Pen – Galaxy Note20 Ultra 5G pozwala osiągnąć jeszcze więcej, zarówno w pracy, jak i po godzinach. Smartfon sprawdza się nie tylko w biznesowych zastosowaniach, ale również, dzięki subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate (usługa dodatkowo płatna), jako mobilna konsola do gier, oferująca dostęp do ponad 100 gier jakości konsolowej.

Kampania obejmuje działania digital, social media, PR oraz aktywację konsumencką. Za projekt odpowiadają agencje VMLY&R, dfusion communication oraz dom mediowy Starcom.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com/pl

Dodatkowe informacje:

[1] Sieć 5G nie jest powszechnie dostępna w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764