logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung jedną z najwartościowszych marek na świecie

  PR 15.10.2009, przeczytano 835 razy

Marka Samsung po raz kolejny znalazła się w raporcie „The Best Global Brands”, który został przygotowany przez firmę consultingową Interbrand dla magazynu „BusinessWeek”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-jedna-z-najwartosciowszych-marek-na-swiecie,9610,artykul.html

W tegorocznym raporcie „The Best Global Brands” marka Samsung zajęła 19 miejsce, poprawiając tym samym swój zeszłoroczny wynik o dwie pozycje.

Samsung zawdzięcza wysokie miejsce w rankingu uzyskaniu pozycji światowego lidera wśród producentów telewizorów. Firma jest również drugim największym producentem telefonów komórkowych na świecie. Na tej podstawie wartość marki Samsung została wyceniona przez Interbrand na 17,5 miliarda dolarów.

Poprawienie pozycji w rankingu Interbrand jest kolejnym dowodem na to, że Samsung dobrze radzi sobie w niestabilnych ekonomicznie czasach.

Przygotowując ranking najlepszych marek globalnych dla BusinessWeek, Interbrand brał pod uwagę marki, które są obecne na wielu rynkach, regularnie publikują rzeczywiste wyniki finansowe i marketingowe, a ich 1/3 przychodów pochodzi ze sprzedaży produktów poza rynkiem macierzystym. Badania obejmują tylko pojedyncze brandy a nie całe portfolia. Wartość marek wyliczana jest na podstawie aktualnych danych finansowych zbieranych przez 12 miesięcy, a także poprzez ocenę założeń co do przyszłych dochodów i prawdopodobieństwa ich spełnienia. Metodologia przyjęta przez Interbrand jest uznawana przez największe światowe instytucje finansowe, audytorskie oraz giełdy.

Źródło: Samsung Electronics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764