logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung Memory i Martyna Zastawna łączą siły we wspólnej kampanii Ekotechnologiczni

  PR 01.06.2022, przeczytano 269 razy

Przedsiębiorczyni i liderka zrównoważonego rozwoju Martyna Zastawna, odpowiedzialna m.in. za markę WoshWosh, nawiązała współpracę z Samsung Memory Polska. Wspólna długofalowa kampania pod nazwą Ekotechnologiczni ma przybliżyć konsumentom temat zrównoważonego i odpowiedzialnego podejścia do technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-memory-i-martyna-zastawna-lacza-sily-we-wspolnej-kampanii-ekotechnologiczni,396102,artykul.html

Czy z technologii można korzystać w sposób odpowiedzialny i zrównoważony? Odpowiedzi na to pytanie poszukają Samsung Memory, dywizja marki Samsung, odpowiedzialna za dyski i karty pamięci oraz Martyna Zastawna, przedsiębiorczyni, propagatorka zrównoważonego rozwoju i jedna z najbardziej wpływowych kobiet w Polsce według magazynu Forbes.  Wspólny, długofalowy projekt edukacyjny pod szyldem Ekotechnologiczni skoncentruje się na szerzeniu świadomego, odpowiedzialnego i zgodnego z duchem zero waste podejścia do technologii.

- Idea dawania drugiego życia przedmiotom prywatnie i zawodowo jest mi szczególnie bliska. Choć tematyka zrównoważonego rozwoju czy zero waste dawno już przestała być niszą, to akurat kwestie związane z wpływem, jaki wywieramy na środowisko poprzez naszą działalność cyfrową czy sposób użytkowania technologii, wciąż niestety taką niszą pozostają. Liczę, że razem z Samsung Memory uda nam się przyczynić do zmiany i pokazać, że również z technologii da się korzystać w bardziej odpowiedzialny i ekologiczny sposób – powiedziała Martyna Zastawna.

W ramach współpracy, Martyna Zastawna wystąpi w charakterze prelegentki podczas dorocznej konferencji dla partnerów Samsung Memory Summit. Wspólne działania Zastawnej i Samsung Memory w ramach kampanii Ekotechnologiczni obejmą również m.in. pierwsze w Polsce internetowe badanie śladu cyfrowego, cykl wideo-podcastów czy akcję promującą samodzielną wymianę dysków w używanych komputerach. W maju 2022 roku ruszył też specjalny instagramowy profil edukacyjny Ekotechnologiczni, prowadzony przez Martynę Zastawną.

- Zrównoważony rozwój to nie tylko doraźne działania, ale przede wszystkim długofalowa strategia, zakładająca taki sposób korzystania z zasobów, by były one dostępne dla przyszłych pokoleń. Tej misji w Samsung podjęliśmy się lata temu, realizując ją na etapie projektowania rozwiązań oraz ich produkcji – powiedział Maciej Kamiński, Dyrektor Samsung Memory w Polsce i CEE. – Jako Samsung Memory naszą misję rozumiemy jednak nieco szerzej. Oprócz dostarczania konkretnych rozwiązań i technologii, chcemy też wspierać i edukować konsumentów między innymi w zakresie bezpieczeństwa danych cyfrowych czy takiego podejścia do technologii, które miałoby na uwadze dobro środowiska. Współpraca z Martyną Zastawną naturalnie wpisuje się w naszą misję.

Martyna Zastawna jest autorką nagradzanych w Polsce i za granicą akcji społecznych i założycielką cyrkularnej firmy WoshWosh, która jako pierwsza w Europie zajęła się odnową obuwia. Współtworzy też pierwszą w Polsce agencję marketingu odpowiedzialnego społecznie SzeptSzum i wykłada Społeczną Odpowiedzialność Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego. Przez magazyn Forbes Woman została uznana za jedną z najbardziej wpływowych kobiet 2021 r.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764