logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung nawiązuje współpracę z Julią Kuczyńską

  PR 24.02.2020, przeczytano 861 razy
ilustracjastrzałka

Maffashion i Samsung – to najnowsze collabo, które udowodni, że innowacje są w modzie. Julia Kuczyńska została ambasadorką Galaxy Z Flip, nowego składanego smartfonu marki Samsung, który łączy wspaniały design z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Pierwszym efektem współpracy jest nakręcony w San Francisco klip wideo promujący ten smartfon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-nawiazuje-wspolprace-z-julia-kuczynska,385807,artykul.html

Maffashion to jedna z najbardziej znanych polskich blogerek i influencerek modowych. Jej poczynania i stylizacje śledzą miliony fanów w mediach społecznościowych, a światowe media, takie jak Vogue, umieszczają w rankingach najlepiej ubranych. Popularność zyskała dzięki wyjątkowemu wyczuciu stylu, pomysłowości i konsekwencji – Julia zawsze wybierała nieoczywiste, nieszablonowe rozwiązania modowe. Od ponad dekady inspiruje i wyznacza trendy. Maffashion została polską ambasadorką Galaxy Z Flip, nowego składanego smartfonu marki Samsung, który łączy wspaniały design z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Pierwszym elementem współpracy był udział Maffashion w globalnej prezentacji Galaxy Z Flip oraz klip wideo stworzony w San Francisco. Julia dołączyła tym samym do Sokoła, który kontynuuje współpracę z firmą Samsung.

- Galaxy Z Flip i Maffashion? To się musiało tak połączyć. Niecodzienne spojrzenie Julii na modę idealnie pasuje do komunikacji Galaxy Z Flip, smartfonu, który bez wątpienia ma szansę stać się prawdziwą ikoną stylu. Nie możemy się doczekać, aż zaprezentujemy efekty tej współpracy – powiedziała Magdalena Sielachowicz – Nowakowska, Head of marketing communication w Samsung Electronics Polska.

Dostępny w kolorze pryzmatycznego fioletu i eleganckiej czerni Galaxy Z Flip, zaprojektowano z myślą o osobach, które wyrażają siebie poprzez technologie. Dzięki kompaktowej formie, smartfon wpisuje się w mobilny styl życia nowej generacji, łącząc unikalne wzornictwo, zaawansowane technologie oraz niespotykane dotąd wrażenia z użytkowania.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magnum inspiruje przyjemnością
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza,...
Obiektyw Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 do Canon RF
Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 to wysokiej klasy manualny obiektyw, którego domeną jest fotografia portretowa i reportażowa. Wysoką jakość oraz niepowtarzalny charakter obrazowania docenią wszyscy fotografowie i filmowcy poszukujący jasnego, krótkiego teleobiektywu, który poza kompletem soczewek zaoferuje im także swoją duszę. Obiektyw zoptymalizowany do...
Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych. Projekt przygotowała agencja On Board Think Kong.
Niantic Studio stawia na rzeczywistość rozszerzoną
Podczas targów Augmented World Expo firma Niantic zaprezentował nową, bezpłatną internetową platformę wizualną, Niantic Studio, która umożliwia programistom, twórcom i markom szybkie tworzenie w pełni immersyjnych doświadczeń XR, wykorzystując wszechobecny dostęp do sieci na praktycznie każdym urządzeniu. Firma Niantic udostępniła...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764