logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung nawiązuje współpracę z Julią Kuczyńską

  PR 24.02.2020, przeczytano 843 razy
ilustracjastrzałka

Maffashion i Samsung – to najnowsze collabo, które udowodni, że innowacje są w modzie. Julia Kuczyńska została ambasadorką Galaxy Z Flip, nowego składanego smartfonu marki Samsung, który łączy wspaniały design z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Pierwszym efektem współpracy jest nakręcony w San Francisco klip wideo promujący ten smartfon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-nawiazuje-wspolprace-z-julia-kuczynska,385807,artykul.html

Maffashion to jedna z najbardziej znanych polskich blogerek i influencerek modowych. Jej poczynania i stylizacje śledzą miliony fanów w mediach społecznościowych, a światowe media, takie jak Vogue, umieszczają w rankingach najlepiej ubranych. Popularność zyskała dzięki wyjątkowemu wyczuciu stylu, pomysłowości i konsekwencji – Julia zawsze wybierała nieoczywiste, nieszablonowe rozwiązania modowe. Od ponad dekady inspiruje i wyznacza trendy. Maffashion została polską ambasadorką Galaxy Z Flip, nowego składanego smartfonu marki Samsung, który łączy wspaniały design z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Pierwszym elementem współpracy był udział Maffashion w globalnej prezentacji Galaxy Z Flip oraz klip wideo stworzony w San Francisco. Julia dołączyła tym samym do Sokoła, który kontynuuje współpracę z firmą Samsung.

- Galaxy Z Flip i Maffashion? To się musiało tak połączyć. Niecodzienne spojrzenie Julii na modę idealnie pasuje do komunikacji Galaxy Z Flip, smartfonu, który bez wątpienia ma szansę stać się prawdziwą ikoną stylu. Nie możemy się doczekać, aż zaprezentujemy efekty tej współpracy – powiedziała Magdalena Sielachowicz – Nowakowska, Head of marketing communication w Samsung Electronics Polska.

Dostępny w kolorze pryzmatycznego fioletu i eleganckiej czerni Galaxy Z Flip, zaprojektowano z myślą o osobach, które wyrażają siebie poprzez technologie. Dzięki kompaktowej formie, smartfon wpisuje się w mobilny styl życia nowej generacji, łącząc unikalne wzornictwo, zaawansowane technologie oraz niespotykane dotąd wrażenia z użytkowania.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764